Kertokaapa vuoden 2014 paras ja ärsyttävin biisi?
Kotimaisten ja/tai ulkomaisten artistien parhaat ja rasittavimmat kappaleet kuluneelta vuodelta?
Kommentit (26)
Parasta en tiedä, mutta hirvein biisi oli mielestäni Nopsajalka ft. Erin - Seuraava. Mä inhoan sitä!
Ärsyttävin Hankoon, ehdottomasti. Parhaat...ei ollu mun mielestä kovin kummoinen vuosi, mieleen jäivät hyvinä Samuli Putron levy ja Scandinavian Music Groupin biisi Balladi 1.
Tykkään hirmuisesti Happy-biisistä...
Sirpa onniiiiinkauheeee!!! Luulin mökkitien jälkee et tää on varmaa banaaliuden huippu mutta kas, ei ollut. Hhhrrrr.
Parasta en tiiä. Ehkäpä Blake Shelton: Buzzing (sori. Mulla on outo maku?)
Tytöt lähtee tanssimaan, oksennus. Haloo Helsinki on onnistunut.
Ärsyttävimpiä jo täällä mainittu Hanko ja tuliko se Voitolla yöhön tänä vuonna? Parhaimpia Kentin levy ja Aviciin biiseistäkin tykkäsin ennenkuin ne soitettiin puhki.
Kaikki Jannanja Jannikan biisit. Huonoja laulajia kummatkin!
Ärsyttäviä on se vadelmavene ja iholla, ja sitten se yks nainen joka kiekuu että sänky heiluu ku tulee ryyppäämästä.. hyi helkkari!
Ärsyttävimpiä on nää Kasmirin jollotukset, Vadelmavene ja Iholla. Piti laittaa telkusta äänet pois, kun se kiekui nää kummatkin kammotukset Linnan jatkoilla.
Parasta ei tuu nyt just mieleen, oon aika huono näissä ihan uusissa biiseissä....
Kasmirilta olen kuullut kaksi laulua iholla ja vadelmavene. Kummatkin ihan hirveetä kuraa. Janna on kans aika kauha.
samuli putro on kauhea,janna kauhea, suvilta hyvä joululevy
Jos Korkkarit kattoon on ilmestynyt tänä vuonna niin sitten se, siis ärsyttävin. Paras ei tuu nyt mieleen.
Arttu Wiskarin jo mainittu Sirpa on ärsyttävin, tosi rasittava rallatus! Paras on Rise Like a Phoenix <3
Tällä hetkellä ärsyttää aamulla kuulemani "Kiitos ei oo kirosana." Levytetty nalkutus.
Ärsyttävin Kasimirin Vadelmavene, kiva on My First Bandin "Don't break my corazon".
Paras: Kalifornia-Keke - Beamaa mut ylös
Paras: Billy Boyd - The Last Goodbye
Ärsyttävin oli se vitun hankoon-biisi. Parhaasta en osaa sanoa, radiosta ei ainakaan tullut mitään kultaa.