Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva katsella vierestä kun tuttavilla menee huonosti niitten 180 185cm vaatimusten takia

Vierailija
10.10.2021 |

Moni hyvä mies mennyt ohi kun ei täyttänyt pituusvaatimuksia ja sitten ottavat jonkun juopon, työttömän, väkivaltaisen tai pettäjän koska sattuu olemaan tietyn pituinen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan… pitääkö nyt laittaa vaihtoon toi mies? Ku on vaan 178? Ku 30v kuitenkin yksissä oltu ja kolme yhteistä lastakin on.

Välittömästi. Jätä se sika ;)

En taida jaksaa.. työviikkokin taas alkamassa…

Vierailija
22/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse tahtoisin mieheni olevan vähintään itseni pituinen, eli 180cm.

Suurempi ongelma mulla on se, että treffeille pyytävät miehet ovat pääasiassa 18-20-vuotiaita, kun itse haen seuraa 25-32-vuotiaista.

N30

🤣🤣🤣, et usko itekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka aviomies oli 174 cm pitkä, mutta huono mies oli silti. Eronnut tai tullut jätetyksi kolmesta avioliitosta, jättänyt yhden vaimon selviämään yksin kahden pikkulapsen kanssa. Itsekeskeisin tuntemani ihminen, lyhyesti: kamala tyyppi. Ei varmaan ollut kamala juuri lyhyytensä vuoksi, vaan mistäpä sitä tietää.

Vierailija
24/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mukava jockey-mies, 148 cm. Menee lasten toppahaalari päälle, kätevää!

Vierailija
25/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Uskoisin, että syynä ei ole itse pituuskriteeri ap:n esittämässä muodossa vaan se, että nainen, jonka mielestä on äärettömän tärkeää, että mies on 185cm+ on lähtökohtaisestikin jo sellainen henkilö, jonka arvomaailma ja kriteerit ovat hieman vinksallaan.

Aivan. Kuuluvat samaan kategoriaan miesten kanssa, joille kelpaa vain isorintainen nainen. 

Vierailija
26/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutama päivä sitten ohjelmaa Kaappaus keittiössä.

Ohjelmassa punakka, ylipainoinen ohuthiuksinen mies oli löytänyt simsakan naisen.

Tuskin oli yli 180 cm.

Vierailija
27/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja neljä veljeäni ovat kaikki yli 180 cm kuten myös aviomieheni, joka 187.

Kaikki ovat pituudestaan huolimatta kunnon miehiä.

Enkä usko, että pituus on ollut ratkaiseva tekiä, kun ovat kumppanin löytäneet.

Vierailija
28/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut viehättyväni yleensä juuri näistä muiden mielestä lyhyistä miehistä, 160-170 cm vaikka. Jos nyt on pidempi niin ei se mitään, en pidä sitä minään kriteerinä

Vierailija
29/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut viehättyväni yleensä juuri näistä muiden mielestä lyhyistä miehistä, 160-170 cm vaikka. Jos nyt on pidempi niin ei se mitään, en pidä sitä minään kriteerinä

Mun mies on kyllä 188cm, mutta päädyttiin yhteen muista kuin ulkonäköön liittyvistä syistä. Olen myös huomannut, että lyhyemmät 170-180cm miehet ovat usein komeampia jostain syystä.

Vierailija
30/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse tahtoisin mieheni olevan vähintään itseni pituinen, eli 180cm.

Suurempi ongelma mulla on se, että treffeille pyytävät miehet ovat pääasiassa 18-20-vuotiaita, kun itse haen seuraa 25-32-vuotiaista.

N30

🤣🤣🤣, et usko itekkään.

Ei ole uskon asia. Tosin olen itse ihastunut yhteen 24-vuotiaaseen ja veikkaan, että hän on myös ihastunut muhun.

N30

Vierailija
31/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen myös yhden yksinäisen. Aina valittaa sinkkuuttaan, muttei kelpuuta alle 180cm miestä. Ymmärrän vielä että toivoo itseään pidempää, mutta alle 170cm naiselle se 5cm tinkiminen pituusvaatimuksessa toisi jo huomattavasti lisää vaihtoehtoja.

Ja harvemmin niistä kriteereistä oikeasti kukaan pitää kiinni kun riittävän kiinnostava osuu kohdalle, mutta tämä tuttu ei pysty käsittämään sitä.