Kiva katsella vierestä kun tuttavilla menee huonosti niitten 180 185cm vaatimusten takia
Moni hyvä mies mennyt ohi kun ei täyttänyt pituusvaatimuksia ja sitten ottavat jonkun juopon, työttömän, väkivaltaisen tai pettäjän koska sattuu olemaan tietyn pituinen.
Kommentit (31)
Että sellainen miesuli tälle illalle.
Yksilön pituus ei ole missään suhteessa ihmisen luonteeseen tahi käytökseen.
0/5 seuraava?
Vierailija kirjoitti:
No, minulla on yli 180-senttinen todella hyvä mies.
Vtuttaako, kun tuttavasi eivät tyytyneet sinuun?
Olen nainen itsekin mutta lyhyempikin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole Pena naista nähnytkään. Vain miehet ulisee pituudesta.
No itse tahtoisin mieheni olevan vähintään itseni pituinen, eli 180cm.
Suurempi ongelma mulla on se, että treffeille pyytävät miehet ovat pääasiassa 18-20-vuotiaita, kun itse haen seuraa 25-32-vuotiaista.
N30
Vierailija kirjoitti:
Akkojen kriteerit miehille on epärealistiset. Mutta omapahan on ongelmansa. Normaalit naiset saavat miehen, kun vain laskee rimaa. M26
Sinun tapauksessasi sitä rimaa ei saisi olla ollenkaan, kun et sovi edes sen matalimman alta.
Vierailija kirjoitti:
0/5 seuraava?
Se nyt vaan on faktaa ettei hyviä 185cm miehiä kovin montaa ole. Pelkästään toi 185cm karsii pois 80% miehistä. Sitten komea, eikä muita dealbreakereitä niin on jo promillen luokkaa.
Itse vaadin että pitää olla japanilainen tai korealainen
N30
yrtittääkö aloittaja vihjata myös typeryydestään?
No ihan sama mulle on kuinka pitkä nainen on. Olkoon vaikka 140 tai 185.
Mutta en kyllä lihavaa jaksais katsella.
Mä pidän kiinni lihavuudesta, niin jotkut naiset saa pitää kiinni pituudesta. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole Pena naista nähnytkään. Vain miehet ulisee pituudesta.
Voi kuule...
ei mekään huolittu mitään taka-aasikkia perässä huutelijaa ongelmiensa kanssa.
yritätä maalittaa tiettyjä henkilöitä.
Uskoisin, että syynä ei ole itse pituuskriteeri ap:n esittämässä muodossa vaan se, että nainen, jonka mielestä on äärettömän tärkeää, että mies on 185cm+ on lähtökohtaisestikin jo sellainen henkilö, jonka arvomaailma ja kriteerit ovat hieman vinksallaan.
Vitsit näitä aloituksia. Mulla yli 190 pituisena miehenä on koko ajan naisia jonoksi asti oven ulkopuolella... tosin ei meinaa löytyä sopivaa, kun naisen pitäisi olla vähintään 180 pitkä tai mielellään 185 ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 seuraava?Se nyt vaan on faktaa ettei hyviä 185cm miehiä kovin montaa ole. Pelkästään toi 185cm karsii pois 80% miehistä. Sitten komea, eikä muita dealbreakereitä niin on jo promillen luokkaa.
En usko. Meillä on suvussa pitkiä, komeita ja mukavia miehiä sekä omasta takaa että sukuun naituina. Eivät nuo mitään harvinaisuuksia ole. Jos vaatimus olisi 195 cm ja siihen lisäksi komeus ja mukavuus, tarjonta olisi jo jonkin verran niukkaa.
No voihan… pitääkö nyt laittaa vaihtoon toi mies? Ku on vaan 178? Ku 30v kuitenkin yksissä oltu ja kolme yhteistä lastakin on.
Vierailija kirjoitti:
No voihan… pitääkö nyt laittaa vaihtoon toi mies? Ku on vaan 178? Ku 30v kuitenkin yksissä oltu ja kolme yhteistä lastakin on.
Välittömästi. Jätä se sika ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 seuraava?Se nyt vaan on faktaa ettei hyviä 185cm miehiä kovin montaa ole. Pelkästään toi 185cm karsii pois 80% miehistä. Sitten komea, eikä muita dealbreakereitä niin on jo promillen luokkaa.
En usko. Meillä on suvussa pitkiä, komeita ja mukavia miehiä sekä omasta takaa että sukuun naituina. Eivät nuo mitään harvinaisuuksia ole. Jos vaatimus olisi 195 cm ja siihen lisäksi komeus ja mukavuus, tarjonta olisi jo jonkin verran niukkaa.
Kyllä tuo kommentoija on oikeassa. Se, että juuri sinun suvussasi asia ei ole näin, ei tarkoita, että sama pätee väestötasolla....
Vierailija kirjoitti:
0/5 seuraava?
Todellakin on