Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta Robotti-imurista

Vierailija
10.10.2021 |

Olen aikeissa ostaa Robotti-imurin.
Suositteletteko.
Kiitos etukäteen!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei. Sellaiseen ylläpitosiivoukseen selkeissä tiloissa. Aika äänekäs sellainen on.

Vierailija
2/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä idioottia saa olla jatkuvasti irrottamassa milloin mistäkin pinteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos kotisi on lähes tyhjä. Matot sun muut, kynnykset, niin se robotti-imuri pyörii kuin päätön sika niiden ympärillä kunnes jää jumiin. Voisin sanoa, että robotti-imurin huonoin puoli on se, että se normaali imuri TOIMII ja on muutenkin ihan ok jos vaikka kuuntelee musiikkia samalla.

Vierailija
4/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähti roskiin, kun koira oli päivällä tehnyt ripulit lattialle. Imuri sitten levitti sen ympäri kämppää.

Vierailija
5/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää joudu siivoamaan kuin vessat ja kylppärit plus keittiön. Säästää aikaa ja vaivaa. Jos hankit, hanki tuollainen moppaava versio ja ei niitä pilipalivehkeitä, jotka eivät osaa matolle nousta tai jäävät kiinni jokapaikkaan. Kun panostaa laatuun ja maksaa enemmän, ei mene hermot.

Vierailija
6/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähti roskiin, kun koira oli päivällä tehnyt ripulit lattialle. Imuri sitten levitti sen ympäri kämppää.

No ei ole imurin vika, jos koiranne paskoo lattioille ja ajastatte imuroimaan silloin, kun ette tiedä missä rakkinne on ja mitä tehnyt.

Vierailija
7/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Muttei robotti-imurikaan ole äänetön.

Vierailija
8/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut monta vuotta Xiaomin moppaava versio ja aivan mahtava koira- ja lapsiperheessä. Paksulle karvalankamatolle se ei pääse, mutta muuten ei ole ollut ongelmia jumiin jäämisen tms kanssa. Tarkempi siivoamaan, kuin minä. Ei mitään ylimääräisiä osia, imurin telakka on sohvan alla jossa se latautuu kivasti katseelta piilossa ja sinne se palaa, kun on valmis.

Vierailija
9/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä idioottia saa olla jatkuvasti irrottamassa milloin mistäkin pinteestä.

Kyllä,mutta säästää se silti aikaa.

Vierailija
10/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio laite kun on kaksi isoa karvakuonoa talossa. Kämppä pysyy suht siistin näköisenä kun tuo kiertää päivittäin keräämässä enimmät karvat ja hiekat. Ei kuitenkaan kokonaan korvaa tavallista imuria kun ei kaikkialle pääse eikä jälkikään ihan yhtä hyvää ole, mutta sen jälkeen kun robo hankittiin, on tavallista imuria tarvinnut enää kerran viikossa huolellisempaan imurointiin kun aiemmin sai imuroida joka päivä eli aikaa kyllä säästyy. Tuo oli kallis laite mutta mielestäni haukkunut jo hintansa. 

Jos kotona on koiria niin kannattaa katsoa malleja joka tyhjentää itse itsensä tukiasemaan niin ei tarvitse jatkuvasti itse tyhjentää robotin pikkiriikkistä roskasäiliötä ja valita niistä sellainen jossa ne robotin pohjassa pyörivät telat ovat silikonia eivätkä hiilikuitu tms. harjaksia, koska silikonisiin ei karvoja jää kiinni läheskään yhtä paljon ja ne vähät on paljon helpompi poistaa.

Ketjussa mainittuja juuttumisongelmia en tunnista, meidän robo on viimeksi ollut jumissa ehkä joskus viime vuonna. Ainoa matto jonka kanssa tuolla on ollut ongelmia on kylppärin paksu lankamatto - sinnikkäästi se kyllä aina jurnutetaan läpi eli ei juutu siihen, mutta jälki ei ole hääviä. Tuota toki saa tavallisellakin imurilla hinkata ihan tosissaan että saa puhtaaksi.

Vierailija
11/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi on hyvää arkiliikuntaa.

Vierailija
12/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilattiin hulluilta päiviltä tuollainen. Ei niitä kalliita, mutta hyvät arvostelut on saanut.

Vierailija
13/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lenkkeilee ulkona ja robotti hoitaa imuroinnin.

Vierailija
14/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempaa arkiliikuntaa on laittaa robo imuroimaan ja lähteä itse vaikka lenkille tai salille.

Vierailija
15/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä robotti imuroi koiralenkin aikana. Miksi ihmeessä imuroitte silloin kun koira yksin kotona?

Vierailija
16/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin nykyään vain eteisen ja keittiön, robotti pitää muun kämpän riittävän hyvässä kunnossa.

Vierailija
17/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia. Jää jumiin eikä imuroi säännöllisesti tilaa, vaan menee minne sattuu, joten jää jotkut paikat imuroimatta. Toki jos asut isossa huonekaluttomassa huoneessa, jossa kaikki tavarat on seinillä, niin silloin OK.

En jättäisi sitä yksinkään työskentelemään, koska riski tulipaloon kodinkoneissa on aina olemassa. Vakuutusyhtiö ei tykkää.

Vierailija
18/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan hätäpaska? Ainakin omat koirat ovat aina pelänneet imuria kuin imuria ja ei tulisi mielenkään jättää koiraa robotti-imurin kanssa. 

Vierailija
19/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii. Muttei robotti-imurikaan ole äänetön.

No ei mikään kone ole äänetön. Hiljaisempi meidän robo on kuin erittäin hiljaiseksi merkitty pölynimuri oli.

Vierailija
20/28 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on xiaomin moppaava. Niitä on välillä tarjouksessa gigantissa.

Tykkään, olen itse monisairas niin hommasin tuon avuksi. Kännyapilla voi käyttää.

Tosiaankaan noita laitteita ei jätetä käymään silloin kun itse ollaan poissa ja lemmikit kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan