Nostan pakasta Tarot-kortin, joka kertoo millainen ensi viikkosi tulee olemaan
Ainakin muutamille ensimmäisille. Ja älkää ottako tosissaan. Tämä on hauskaa leikkiä. :) Ilmoittaudu jos haluat tietää ensi viikkosi kulun!
Kommentit (59)
Kerro! Onko jo huono kausi loppumassa vai vieläkö on jotain veemäistä luvassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro
Sinulla on ollut kenties raskas viikko takana, mutta tilanne helpottaa ensi viikolla. Ongelmat alkavat ratketa. Kiva viikko siis tulossa!
Niinkö. Et näe paskaakaan.
Nyt kyllä kiinnostaa, eteneekö viikkoni tavanomaisesti vai tuleeko muutosta?
Jos tänne asti jaksat, niin minäkin voisin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
55v opettaja . Nosta kortti,kiitos!
Alkusyksy on kysynyt sinulta määrätietoista asennetta ja päättäväisyyttä. Olet tehnyt paljon töitä, mutta tulokset alkavat näkymään. Ensi viikolla saat jo hieman nauttia työsi hedelmistä. Saatat tarvita kuitenkin hieman jonkun kollegan apua jossain tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullemulle
Sait Maailman jota pidetään pakan parhaimpana korttina. Sinulla on siis tulossa todella onnellinen ja mukava viikko. Onnistut jossain mitä olet yrittänyt pitkään.
Ohoh. Tulen kertomaan viikon päästä mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän jo, mutta kerro silti.
Sinä olet tehnyt paljon töitä ja raha-asiat taitavat olla nyt hyvällä mallilla. Oletko ensi viikon lomalla? Tai onko tiedossa uusia ostoksia? Nauti nyt saavutuksistasi ja ota rennommin!
Hih! Päinvastoin. Olen ollut pitkään työttömänä, mutta ensi viikolla menen hyvin hyvin pitkästä aikaa työhaastatteluun. Muutenkin, melkein joka päivälle on jotain menoa, eli lomailla en nyt kerkeä. Raha-asioissa ei juuri nyt ole valittamista. Ostoksia saatan kyllä tehdä. Ruokakaupassa ainakin pitää käydä.
Nyt lopetan ennustelut. Ja kuten arvasin, niin heti oli joku haukkumassa. Tämähän oli leikkiä. Aina joku jaksaa vetää herneen nenään. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetan ennustelut. Ja kuten arvasin, niin heti oli joku haukkumassa. Tämähän oli leikkiä. Aina joku jaksaa vetää herneen nenään. :D
Minä olisin halunnut tietää 😊
Ihmisten höpinöistä ei pidä välittää
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt masennu, vaikka kaikki ennustukset eivät menneet nappiin. Ei aina voi onnistua. Toisella kerralla voi olla parempi tuuri.
Polta ne kortit ja ala Jeesuksella . Hävitä noituus . Saat vaan pahaa oloa ja painajaisia . Hävitä woodoo esineet ja nuket .
Saisko tähden tai maailman (samat kortit)? No, antaa mennä.
Pysyttelen kaukana. Itse saatana taustalla.
mua kiinnostaa..nostatko, kiitos. sydänsurua ollut.
Laita mulle kans. Tämä on leikkimielistä peliä!
hei kertokaa tarot tietäjät, olen nostanut 3x peräkkäin rakastavaiset kortit, mitä ihmettä´?
ja aina kysynyt samaa eräästä henkilöstä.
Ta-rot, Rot-ta