Nostan pakasta Tarot-kortin, joka kertoo millainen ensi viikkosi tulee olemaan
Ainakin muutamille ensimmäisille. Ja älkää ottako tosissaan. Tämä on hauskaa leikkiä. :) Ilmoittaudu jos haluat tietää ensi viikkosi kulun!
Kommentit (59)
Suskiko se siellä ennustelee? Terkkuja menneisyydestä...
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun mukaan.
Sinulla on tulossa kiireinen viikko ja kortti viittaa siihen, että luvassa olisi pieniä vastoinkäymisiä, mutta ole lujana. Ole päättäväinen kuten yleensäkin ja selviydyt niistä voittajana.
Vierailija kirjoitti:
Joo
Sinulla taitaa olla perhettä ja ensi viikolla teille on luvassa mukavaa perheaikaa ja onnea. Uusi lapsi? Tai muita mukavia muutoksia perheessä.
Onnistunko ensi viikon tavoitteessani? N34
Minä nostan ilmasen päivän Tarot kortin joka päivä netistä. märätyltä sivulta. Korttit ovat aina puhuneet totta. Maksaa en lähdet. Löydät sivun kun haet vaikka: Ilmanen tarotkortti. En lähde nimeämään sivua,on ilmasta mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Tänne myös.
Sinulla on ensi viikolla edessä tärkeä ratkaisu. Älä hätiköi sen kanssa vaan luota intuitioon!
Voitko nostaa minullekin? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän jo, mutta kerro silti.
Sinä olet tehnyt paljon töitä ja raha-asiat taitavat olla nyt hyvällä mallilla. Oletko ensi viikon lomalla? Tai onko tiedossa uusia ostoksia? Nauti nyt saavutuksistasi ja ota rennommin!
Vierailija kirjoitti:
önttö kirjoitti:
Kerro viikkoni kulku!
Onko sinulla ollut rakkaushuolia? Nostamani kortti viittaa nimittäin siihen. Kolmiodraamaa tai sitä, että kumppani on etääntynyt. Ensi viikolla luvassa rakkaushuolia. Olen pahoillani. :D
On ollut rakkaushuolioa. Ja ollaan etäännytty. Ja kolmiodraaman ainekset on kasassa. Hyvin tiedetty! Pelottavaa.
Tänne myös, jos vielä jaksat.
N36
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Onko sinulla rakkaussuhde tai ihastus? kortti viittaa lempeään mieheen. Joko se olet sinä tai sinun puolisosi tai ihastuksesi. Joka tapauksessa lämpimiä tunteita täynnä oleva viikko tulossa! ;)
Minä nostin pakasta AP:lle Muumikortin, kortissa Muumipeikko ja Niiskuneiti maalavat taloa mikä ennustaa lähestyvää remonttia mutta kortti samalla varoittaa että te olette hömelöitä ja teette jotakin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mullemulle
Sait Maailman jota pidetään pakan parhaimpana korttina. Sinulla on siis tulossa todella onnellinen ja mukava viikko. Onnistut jossain mitä olet yrittänyt pitkään.
Minulle myös! Jännä viikko tulossa!
Onko sinulla ollut rakkaushuolia? Nostamani kortti viittaa nimittäin siihen. Kolmiodraamaa tai sitä, että kumppani on etääntynyt. Ensi viikolla luvassa rakkaushuolia. Olen pahoillani. :D