Miehet!! Kertokaa mikä tekee naisesta erityisen :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:31"]
Toisaalta hyvä, ettei tarvitse olla miehelle mitenkään erityinen kelvatakseen...
[/quote]
Tarkoittaa myös, että olet aina helposti vaihdettavissa uuteen jos mies ei koe sua mitenkään erityisenä.
[/quote]
Äh, en mä sitä tarkoittanut. Koska kun mies mut tuntee ja välittää minusta niin tuskin näkee muutenkaan samanlaisena kuin tässä ketjussa kalastettavat vaikutelmat. Mua ei ole koskaan jätetty...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:15"]
Jos naiset vaan hyväksyis miehet sellasina kuin ne on, olis varmaan helpompaa. Mulle ei ole ongelma, että mies tykkäis musta tissien ja pillun perusteella. Pitää ehkä ruveta lesboksi, jos haluaa jotain syväluotaavia analyysejä ihanasta luonteestaan. Kaverit on sitä varten, että ne tykkää susta luonteen perusteella. Useimat miehet tykkää naisjutuista ja that's it.
[/quote]
Täh? Mun mieheni tykkää musta juuri luonteeni takia. Tissit ja pillu nyt on kaikilla naisilla. Ja tykkään miehestäni koska se pystyy syväluotaaviin analyyseihin vaikka luonteestani. Toisin kuin nämä tämän ketjun apinat.
[/quote]
Tämän ketjun apinat? Kertoo aika paljon susta itsestäsi.
T:17 ja mies.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:40"]
No millainen on sitten nainen joka on "vaimomatskua"? -ap
[/quote]
Sä nainen olet pihalla. Sen sijaan, että kyselet kelpaatko sinä miehelle vaimoksi, sun tulee itse määrittää millainen mies on sinulle miesmatskua avioliittoon. Jotain itsekunnioitusta, ovimattoja on tässä ajassa jo aivan liikaa.