Miehet!! Kertokaa mikä tekee naisesta erityisen :)
Kommentit (23)
Luonteessa? Noi pillut ym. asiat on kuultu.
Se taito tehdä yksinkertaisistakin asioista hetkessä käsittämättömän monimutkaisia
Vaikea eritellä. Jotkut vaan on erityisiä ja sen tietää heti ensitapaamisella.
Miksi mies kommentoi naiselle että hän kävelee kauniisti
No, jos on hyvännäköinen, ja osaa derivoida ja integroida vaikkapa, tai matematiikan tohtori. Ja osaa arvostaa vastapainoisesti minunkin osaamistani, joka ei ole sekään kovin vähäistä. T.mies.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:00"]
Miksi mies kommentoi naiselle että hän kävelee kauniisti
[/quote]
Öö, no jos se kävelee?
Ei kaikki naiset osaa kävellä hyvin ja tietysti joku poikkeus sitten pistää silmään.
Mun vaimo on matemaattisesti lahjakas ja tekee työkseen tähän liittyvää asiaa. Lisäksi hyvät tissit ja tiukka pillu (kahdesta lapsesta huolimatta, treenaa kuulilla), en vaihtaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:46"]Otsikossa se jo tulikin. :)
[/quote]
Isot tissit. Muuta?
Näiden vastausten laadukkuus on niin ala-arvoista. Sanokaa pliis, että te olette provoja, ei miehet voi olla noin tyhmiä...
Jos naiset vaan hyväksyis miehet sellasina kuin ne on, olis varmaan helpompaa. Mulle ei ole ongelma, että mies tykkäis musta tissien ja pillun perusteella. Pitää ehkä ruveta lesboksi, jos haluaa jotain syväluotaavia analyysejä ihanasta luonteestaan. Kaverit on sitä varten, että ne tykkää susta luonteen perusteella. Useimat miehet tykkää naisjutuista ja that's it.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:15"]
Jos naiset vaan hyväksyis miehet sellasina kuin ne on, olis varmaan helpompaa. Mulle ei ole ongelma, että mies tykkäis musta tissien ja pillun perusteella. Pitää ehkä ruveta lesboksi, jos haluaa jotain syväluotaavia analyysejä ihanasta luonteestaan. Kaverit on sitä varten, että ne tykkää susta luonteen perusteella. Useimat miehet tykkää naisjutuista ja that's it.
[/quote]
Loistava parisuhde-elämä sulla varmaan kun annat miesten typistää sut käveleväksi pilluksi ja tisseiksi :D
No, onneksi on meitä muita ihmisiä, jotka näkee ne tietyt naiset ja miehet erityislaatuisina ja tärkeinä ja se verbaalinen lahjakkuuskin voi olla korkeampi kuin kastemadolla eikä taantua sille "tiukka pilu" -tasolle.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:11"]
Näiden vastausten laadukkuus on niin ala-arvoista. Sanokaa pliis, että te olette provoja, ei miehet voi olla noin tyhmiä...
[/quote]
Valitettavasti miehet taitaa olla täsmälleen noin tyhmiä.
On muuten todella vaikea sanoa. Nyt kun asiaa ajattelee, niin "erityiset" naiset ovat olleet todella erilaisia. Todellakaan en tiedä mikä tekee naisesta erityisen. Toisissa on vain se ominaisuus, useimmissa ei.
Toisaalta hyvä, ettei tarvitse olla miehelle mitenkään erityinen kelvatakseen...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Täh? Mun mieheni tykkää musta juuri luonteeni takia. Tissit ja pillu nyt on kaikilla naisilla. Ja tykkään miehestäni koska se pystyy syväluotaaviin analyyseihin vaikka luonteestani. Toisin kuin nämä tämän ketjun apinat.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:31"]
Toisaalta hyvä, ettei tarvitse olla miehelle mitenkään erityinen kelvatakseen...
[/quote]
Tarkoittaa myös, että olet aina helposti vaihdettavissa uuteen jos mies ei koe sua mitenkään erityisenä.
No millainen on sitten nainen joka on "vaimomatskua"?
-ap
Normaalipaino., niitä ei nimittäin ole joka nurkalla.