Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähentyä lapsipuolten kanssa?

Vierailija
10.10.2021 |

Olisiko mitään keinoa, millä voisin tulla läheisemmäksi lapsipuolteni kanssa, jotka molemmat ovat koulussa mutta alle 10v. Olen seurustellut heidän isänsä kanssa kaksi vuotta ja yhdessä ollaan asuttu tasan vuosi. Lapset on yleensä ihan tavallisen kohteliaita, tervehtivät tai moikkaavat ainakin, mitä nyt joskus aamulla kuuluu vaan murinaa ja jupinaa. Se tosin on kai aika tavallista. Kuitenkaan koko tänä aikana mitä ollaan samassa taloudessa asuttukin, lapset eivät ole varsinkaan oma-aloitteisesti halunneet viettää aikaa kanssani. Olen joskus hakenut koulusta tai harrastuksista ja tuolloin matkojen aikana lapset ovat vähäsanaisia eivätkä juttele juuri mitään. Isälleen lapset kyllä kertovat kaikesta, miten koulussa sujui, mitä oli ruokana, mitä läksyjä oli ja mitä välitunnilla tehtiin.

Minulla ei ole omia lapsia, enkä ole ollut koskaan aikaisemmin tekemisissä lasten kanssa. Mitä tuon ikäisten lasten kanssa tehdään tai mitä heidän kanssaan puhutaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt lapsille tosi outoa, että omaan kotiin muuttaa joku vieras nainen hääräämään.

Ei äitipuoli ole mikään vieras. Äitipuoli on perheen aikuinen joka määrää, mitä talossa tapahtuu ja milloin. Siis äitipuoli määrää, ei lapset. Myös lapset on äitipuolen perhettä ja äitipuoli on perheen aikuinen.

Isän satunnainen pano ei ole äitipuoli. Lapsilla on isä ja äiti ja vaikka he eivät elä yhdessä , heillä on se aikuisten määräysvalta. Ei jollain perheeseen kuulumattomalla ihmisellä.

Vierailija
22/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan olemalla oma itsesi, kaikki muu tulee omalla painollaan. Itse olin lähi-äitipuoli vajaat 19v js siinä se homma meni omalla painollaan. Ihan samat ilot, surut ja väännötkin kuin omien muksujen kanssa. Pojalla ikää nyt jo 26v mutta kyllä hän on kuin oma poika ja yhdessä vietetään edelleen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt lapsille tosi outoa, että omaan kotiin muuttaa joku vieras nainen hääräämään.

Ei äitipuoli ole mikään vieras. Äitipuoli on perheen aikuinen joka määrää, mitä talossa tapahtuu ja milloin. Siis äitipuoli määrää, ei lapset. Myös lapset on äitipuolen perhettä ja äitipuoli on perheen aikuinen.

Tulee mieleen Tuhkimo ja äitipuoli.

Kuka edes puhuu äiti- ja lapsipuolista…

Ap, olet vaan mahdollisimman normaalisti. Jos lapset kysyvät tai alkavat kertoa jotain, niin ole silloin käytettävissä. Tuo on ihan normia nuorten käytöstä, sun asenne kuulostaa hyvältä. Mutta älä tyrkytä itseäsi liikaa.

Vierailija
24/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitipuoli ei kyllä määrää tasan mitään! Hän on lapsille aivan vieras ihminen,jonka ei tarvi tunkeutua lasten elämään millään lailla.

Vierailija
25/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki 1: Älä kysy Vauva.fi:n foorumeilla mitään vakavaa odottaen vakavia vastauksia.

Vinkki 2: Hanki kyseisestä aiheesta tai yleisesti kasvatuksesta kirjoja vaikka kirjastosta.

Vinkki 3: Selkeästi näytät itse yrittävän, mutta lapset harovat vastaan. Tässä ei välttämättä auta oikein muu kuin aika. Toki jos tekisitte yhdessä nelistään asioita, joissa pääsette luonnollisesti tekemään asioita koko ryhmänä ja pienempinä ryhminäkin.

Vierailija
26/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitipuoli vastaa aikuisen roolista, aikuisen velvollisuuksista. Lapset määrittävät kenen kanssa keskustelevat, kuka auttaa läksyissä ym. Lapsia koskevissa asioissa, määrää tässä tapauksessa isä. Yhteisistä pelisäännöistä keskustellaan yhdessä.

Oikeastaan äitipuolilla ei ole mitään velvollisuuksia liittyen kumppaninsa lapsiin. Se millaisena lapset kokee tämän äitipuolen, riippuu taas ihan lapsista.

Vierailija
27/27 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, olen täällä todistamassa, kuinka minusta tulee rikas ja kuuluisa menestyvä malli maailmassa, olen käynyt läpi vaikeuksia vuosia, koska menetin molemmat vanhempani, en voinut edetä matkallani pidemmälle taloudellinen ratkaisu, kunnes viisi kuukautta sitten, tarkoitin ystävää, joka toi minut vapaamuurariperheeseen, aluksi pelkäsin liittyä, koska olen lukenut niin paljon valeuutisia Internetin kautta vapaamuurariperheestä ja jonka nyt tiedän. se ei ole totta, kaikki oli valeuutisia, ja haluan käyttää tätä tilaisuutta hyväkseni sanoakseni suuret kiitokset vapaamuurariperheelle, kaikille tämän perheen veljille ja sisarille. Olen niin kiitollinen tuesta, jota te kaikki annatte minulle, ja ne, jotka pitivät vapaamuurariperhettä pahoina, jotka eivät tunne tämän perheen sääntöjä ja määräyksiä, lopeta tuomitseminen asioista, joista et tiedä, ja lopeta valeuutisten jakaminen, jos olet kiinnostunut liittymään jäseneksi ja nauttimaan vapaamuurariperheen edut, ota yhteyttä alla olevasta osoitteesta lisätietoja,

WhatsApp; +31687329133

Sähköposti; info.masonic.oregon@email.cz

Sähköposti; info.masonic.oregon@gmail.com

Tai lue lisää meistä Facebook-sivun linkistä; https://web.facebook.com/infomasonicoregon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi