Jënni Haukion puku
Kaunis, ja sopiva talvijuhlaan. Hyvin Jennimäinen.
Kommentit (25)
Hyvin kaunis puku, ja laskeutuu kauniisti. Eikä varmaankaan rypisty. Upea koru kunniamerkkinauhassa. Kiva nähdä rouva Haukio vaaleammassa asussa. Haukio tyylitaju on pettämätön. Piia Pasanen näyttää hänen rinnallaan todella halvalta.
Olin Jennin ilmeestä jo tulkitsevani, että odottaa kauhulla kansan arvosteluja(jostakin hemmetin) mekostaan.
Minusta se on ihana, ja sopii hyvin Jennin runotyttötyyliin. Pidän Jennistä ja arvostan sitä että se pysyy omalla linjallaan.
Tulee Silvian puvut mieleen jotenkin.
Mun mielestä Haukio pukeutuu presidentin rouvalle sopivalla tavalla vaikka onkin nuori.
Mun mielestä Jennille sopis tummemman sävyinen puku, kuten vaikkapa se viime vuoden puku.
Hauska liehuke takana. Minulle tulee siitä mieleen kimono.
Kaunis puku, mutta miksi se on jätetty noin pitkäksi? Näyttää hassulta.
Mulle tuli kans heti kimono mieleen, siksi en siitä laahuksesta pidä. Liika turhake, parempi olis ollut ilman.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:58"]
[/quote]
Meinasin sanoa heti kun näin tuon, että on kyllä samaa tyyliä kuin Ruotsin kuningattarella ja prinsessoillakin, heillä on usein pastellivärejä, tumma sininen on suomalaisilla se tylsin mahdollinen.
Toi on ihana puku! Kirkkaan talvitaivaan värinen, ja valkoinen vyö kuin lumihanki. Laskeutuu hienosti ja Jennin hoikka vartalo näyttää nätiltä. Loistava valinta!
Haukion tyyli on kehittynyt: On hienoa, että hän uskaltaa nyt näyttää ikäiseltään eli nuorelta, eikä pyri mummomaiseen vaikutelmaan. Todella elegantti kampaus ja korvakorut mielestäni.
HERRANJUMALA HAUKIOLLA ON YÖPUKU PÄÄLLÄ!!!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:58"]
[/quote]
Eihän tuosta Jennin mekosta voi puhua samana päivänä kuin Silvian upeista luomuksista.
T. Mieskatsoja
Aivan ihana.Todella kaunis outlook!!!
Onko hän raskaana? Vatsan seutu kasvanut
Kaameanvärinen mutta sopii lapsenomaiselle ihmiselle lapsellinen puku...