Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin överit pikkujouluissa ja olen nainen.

Vierailija
06.12.2014 |

Tarkoitus oli viettää pikkujoulut järkevästi ja lähteä ajoissa kotiin. Toisaalta vähän provosoiduin tässä toisessa keskustelussa esittelemään millaiset pikkuhousut aion laittaa pikkujouluihin. Keskustelu oli tämä

Ilta meni ihan kunnolla vaati ja tunnustan, että perussloggit jalassa vietin iltaa. Jossain vaiheessa neljännen tai kuudennen juoman kohdalla huomasin vaihtavani ne narustringit toiletissa jalkaan. Baaritiskillä shotti naamaan ja seuraava muistikuva on tanssilattialla jonkun nuoren miehen kanssa tanssimassa hitaita.

Nyt nolottaa hitosti miten kehtaa mennä maanantaina töihin. Kaikille varmaan oli selvää että karkasi tilanne käsistä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan. Ei se siitä kulu. Nauti elämästä ja sen suomista mahdollisuuksista.

Vierailija
2/44 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vuoden verran erosta suriessa. Sitten kun kokeilin paria miestä huomasin, että miehet on ihania.

Nykyisin mulla on 2 - 3 miestä viikossa, eikä mitään morkkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:41"]

Mulla meni vuoden verran erosta suriessa. Sitten kun kokeilin paria miestä huomasin, että miehet on ihania.

Nykyisin mulla on 2 - 3 miestä viikossa, eikä mitään morkkista.

[/quote]

Onko nää miehet kaikki uusia vai pyöritätkö samoja?

Vierailija
4/44 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! Kävi käry! Voitko tänä iltana lähteä ne jalassa Londoniin? Please!

Vierailija
5/44 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ei ole Londoneita. Et oo mun muru!

t. Minttu

Vierailija
6/44 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, että mies himoitsee minua niin paljon ettei malta ottaa housuja pois. olen tuntenut itseni haluttavaksi... vaikka tapa onkin outo.

Vierailija
7/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:35"]

Kukaan ei viitsi pitää tuolllaisia mauttomuuksia päällä saati kehtaa esitellä itseään niiden kanssa. Joku järki käteen!

[/quote]

Älä viitti, aikuinen ihminen!

Vierailija
8/44 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän överit lähes joka kerta eikä mulla oo mitään morkkiksia.

Vierailija
9/44 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:17"]

Vedän överit lähes joka kerta eikä mulla oo mitään morkkiksia.

[/quote]

Minä kuulun tähän samaan kategoriaan. Juon useimmat miehet pöydän alle ja hauskaa on joka kerta. Sitten jos suurmman juomakaverin taluttaa kämpille niin kyllähän siinä ei oo mitään toiveita seksistä. Aaamulla panettais, mutta yleensä ei pysty.

Vierailija
10/44 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kohta on Vappu, niin mitäs sinne laita päälle?

Vierailija
11/44 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vedetään tyttöjen kanssa verkkosukat, korkkarit ja minimekko jos sää sallii. Sit kierrellään yötivolissa ja kännätään. Aamulla on yleensä sukkikset rikki ja yöllä on helvetin kylmä!

Vierailija
12/44 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte outoja koko porukka.

Vierailija
13/44 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoko nuorella miehellä tansilattialla ?

Vierailija
14/44 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuitko alushoususi?

Vierailija
15/44 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sä laitat jotain kuvaa? ;)

Vierailija
16/44 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yksissä pikkujouluissa. Se ei todella päättynyt hyvin, nussin pomon muijaa kuun hän vonkasi ja hipelöi pallejani tanssi jai kanssani. Ei mainut kun että mennään johonkin naimaan, no etsin jotain pehmeää löysin hetimiten huopaa ja nain häntä telakaivurin telojen päällä. Kyllä tunui hyvältä. jumalauta kun olikin seksipeto. Yksi työntekiä kertoi pomolle, siinähän kävi niin että sain pillua ja minä lopputlin. Pomon eukko sai avioeron ja minulla ei ollut siinäkohtaa työpaikkaa. Mutta jälkeenpäin kuulin että pikkujouluissa kävi abuleissa kävi enemmän kun takseja. T entinen kaivurikuski.

Vierailija
17/44 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen homma täälläkin paitsi, että pääsin hoitelemaan esimiestä. Oltiin hirveessä humalassa ja vessassa sitten imin pomolta ja nielin kanssa.

Maanantaina oli vähän vaikeeta töissä. Oltiin onneksi isossa firmassa ja sain siirron toiselle osastolle.....

Vierailija
18/44 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pikkujouluhässäkät, mitä näistä.

Itselläni kävi niin, että työpaikalla olevan pariskunnan (mies päällikkönä toisella osastolla, nainen meidän yksikössä assarina) kanssa lyöttäydyin juttelemaan ja tanssimaan. Ukko hävisi toisiin porukoihin paasaamaan ja ryyppämään, jolloin daami kävi ns. iholla tanssilattialle. Invavessaan sitä päädyttiin. Olin seuraavan viikonlopun kotona (jossa vaimo...) kuin tulisilla hiilillä, että saa nähdä kuinka menee maanantai. Mutta sekä assistentti että miehensä olivat ja ovat ihan chill, nainen jopa isomman porukan kuullen kyseli minulta isoon ääneen hymy huulillaan että kuis meni loppuilta. Heräsi jopa epäilys, ettei tämä pariskunta ole täysin tietämätön toistensa (tai ainakaan mies vaimonsa) touhuista tai edes ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

Mikäs tässä, ihan hyvä järjestely IMO. Vaitiolosopimuksella tuttujen kesken piristystä kumpaisenkin seksielämään - voisi käydä huonomminkin.

Vierailija
19/44 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan suvaitsevaista menoa. Toivottavasti joku vaimoni työkaveri pääsee maistamaan samaa herkkua!

Vierailija
20/44 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 10 vuotta sitten edellisessä työpaikassa oli pervoa läppää erään uuden assarin kanssa varmaan syyskuusta asti. Pikkujoulupanot siis suunniteltiin huolella ja pikkujouluissa sitten karattiin asunnolleni heti kun vaan porukka alkoi humaltua riittävästi. Daami ei loppujenlopuksi ollut kovinkaan viehättävä, mutta hommat hoidettiin. Ilmeisesti humalatila ja vähäinen kiihotukseni teki minusta tavallista kestävämmän ja jyystöä jatkui loputtomiin. Maanantaina oli aika hankalaa tulla töihin, etenkin kun tämä neiti oli ihan innoissaan ja tekstaili "uusintakierroksesta" koko viikonlopun. Onneksi pääsin aika nopeasti parempaan uuteen työpaikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi