Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö säälittävää viettää itsenäisyyspäivä ypöyksin kotona

Vierailija
06.12.2014 |

Einesruokaa syöden ja siideriä juoden odotan Linnan juhlia. Onko muita? Mitä teette?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :)

Vierailija
2/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rypeä itsesäälissä, se on loputon suo kun siihen alkaa. Kyllä sitä riittäisi hommaa vapaaehtoissaralla eikä olisi sitten niin surkea olo.

Käydä katsomassa vaikka yksinäisiä vanhainkodissa, muistella vanhoja ja piristää. Viedä kukkia taikka leipoa heille joita se ilahduttaisi.

Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta. -Jaak.1:27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aika yksin, ulkomaankomennuksella. Koti-ikävä myös vaivaa. Surettaa me monet yksinäiset niin irrallaan ja erillään. Voimia teille kaikille, saatte täältä lämpimän ajatuksen ja yläpeukut. 

Vierailija
4/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:48"]

Minäkin olen yksin, tai on tuo 1 kk ikäinen vauva seurana. Avopuoliso kaverillaan, itse istun sohvalla ja "odotan" sitä että kohta taas imetetään ja saa nähdä nukutaanko tänä yönä. Jännää tämä elämä vauvan kanssa :)

[/quote]

Voin sanoa, että vituttaa perheettömänä miehenä aivan kympillä lukea jotain tällaista. Miten kuukauden ikäisen vauvan isä voi jättää perheensä ja lähteä hillumaan johonkin  muualle? Oma moraalini ei todellakaan sallisi sellaista, vaan jos kerran on yhteen menty, niin perhe on etusijalla. Emotinonaalisestikin mahdotonta käsittää tuollaista liikettä noin tuoreeltaan. M sydän karrella.  
[/quote]

Vaikutat hyvältä tyypiltä! Toivottavasti saat perheen joskus, siis jos tahdot!

Vierailija
5/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:50"]

Eikö tuo ole mukavaa? Olin sukulaisten kanssa syömässä ja illan tekisi mieli rentoutua hard ice tea kourassa, mutta toisaalta varmaan pitäisi lähteä baariin, koska haluaisin nähdä tiettyjä ihmisiä.

[/quote]

Jäin lopulta kotiin. Hyvä päätös.

Vierailija
6/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli järjestänyt pienet juhlat kotiinsa, oli ruokaa ja juomaa tarjolla. Enin osa porukkaa lähti vielä jatkoille ravintolaan, mutta itse tulin kotiin, koska nyt ei vaan huvita muu kuin oman tuoreen tyttöystävän tapailu.

Vierailija
7/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikö sinulla ole ketään kumppania/ystävää?

Vierailija
8/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säälittävää siinä on? Ei tämä nyt mikään perhejuhla ole eikä liioin yleinen hurvittelupäivä tyyliin vappu. Minä ajattelin tehdä töitä. Kynttilät ehkä laitan kuitenkin, kun taloyhtiössä on tapana.

Vierailija
9/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän yksin. Tapailen kyllä yhtä miestä, mutta ei tuntunut olevan halukas tänään tapaamaan. Ihan sama juttu oli edellisen urpon kanssa. Mitä ihmettä miehet oikein puuhaa itsenäisyyspäivänä, kun ei sitä saatana voi viettää yhdessä?

Oon niin väsynyt viettämään kaikki pyhät yksin.

Vierailija
10/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Onneksi on varattuna punaviiniä ja spagettia linnan juhlien ajalle. Vähän ankeaa kyllä.

Vierailija
11/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies lähti tapaamaan sukulaisiaan, minä olen ollut koko päivän kotona yöpaidassa. Saunavuoroa odottelen.

Vierailija
12/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyspäivä on kyllä niin etääntynyt siitä varsinaisesta tarkoituksestaan. Suomessa se on aina ilmeisesti ollut tällainen eliitin patsastelupäivä. Verrataan nyt esimerkiksi jenkkien juhlaan, joka on huomattavasti demokraattisempi koko kansan iloinen juhla kulkueineen ym.

Suomessa värjötellään haudoilla säkkipimeässä masentavassa räntäsateessa tai myydään iltapäivälehtiä pari päivää sillä, kenellä oli kaunein tai kaamein kolttu linnan juhlissa. Siinäpä se pähkinänkuoressa.

Vierailija
13/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vietän päivää yksin, tosi kiireine viikko takana ja eilisten pikkujoulujen jälkeen oli ihanaa tehdä aamulla oikein suursiivous kämppään ja nyt odottelen linnan juhlien alkamista viiniglögiä nautiskellen ja kissaa paijaten, tosi kiva saada välillä olla ihan itsekseen!

Vierailija
14/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin, onhan tämä vähän säälittävää, mutta ei auta.:) ajattelin käydä ostamassa jotain hyvää syötävää ja katsoa linnan juhlia.

Vierailija
15/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ristikkoa ja katselen Sornusten herraa.

Vierailija
16/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:20"]

Itsenäisyyspäivä on kyllä niin etääntynyt siitä varsinaisesta tarkoituksestaan. Suomessa se on aina ilmeisesti ollut tällainen eliitin patsastelupäivä. Verrataan nyt esimerkiksi jenkkien juhlaan, joka on huomattavasti demokraattisempi koko kansan iloinen juhla kulkueineen ym.

Suomessa värjötellään haudoilla säkkipimeässä masentavassa räntäsateessa tai myydään iltapäivälehtiä pari päivää sillä, kenellä oli kaunein tai kaamein kolttu linnan juhlissa. Siinäpä se pähkinänkuoressa.

[/quote]

Minä pidän itsenäisyyspäivää arvokkaana juhlana, johon jenkkien ilmapalloparaatit ym eivät oikein sopisi. Juhlin itsenäisyyspäivää yleensä pukeutumalla hienommin, syömällä perheen kanssa paremman aterian ja polttamalla sinivalkoisia kynttilöitä. Tämä perinne luo mielestäni arvokkuutta. Toki ihmiset pitävät eriasioista, mutta mielestäni jenkkityyliset paraatit kuuluvat enemmän vappuun. Ja ehkä vuodenajallakin on hieman merkitystä ;)

Vierailija
17/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän onneksi yksin, eilen oli firman pikkujoulut, ja tänään olo on sen mukainen, että on parempi kun täällä ei ole ketään todistamassa. Makaan sohvalla buranan ja sipsipussin ulottuvilla, myöhemmin teen nuudeleita jos jaksan, ja katselen ehkä pukuja.

Vierailija
18/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä...

Vierailija
19/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:20"]

[/quote]

Minä pidän itsenäisyyspäivää arvokkaana juhlana, johon jenkkien ilmapalloparaatit ym eivät oikein sopisi. Juhlin itsenäisyyspäivää yleensä pukeutumalla hienommin, syömällä perheen kanssa paremman aterian ja polttamalla sinivalkoisia kynttilöitä. Tämä perinne luo mielestäni arvokkuutta. Toki ihmiset pitävät eriasioista, mutta mielestäni jenkkityyliset paraatit kuuluvat enemmän vappuun. Ja ehkä vuodenajallakin on hieman merkitystä ;)

[/quote]

Jollekin ehkä arvokkuus = bresneviläisyyteen jämähtänyt harvojen juhla.

Vierailija
20/53 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin. En aio katsoa Linnan juhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän