Tuumasin että olisin alkanut harrastaa uimista...
Minulla on vamma, joka estää mm. juoksemisen, vaikka sitä haluaisin harrastaa. Pitäisi päästä leikkaukseen ja toipua siitä ennen kuin se onnistuisi. Tällä hetkellä siis ainut onnistuva laji olisi uiminen, muutoin en pysty harrastamaan liikuntaa. Vaan mitäpä maksaa uimahallissa käyminen? 9 EUROA/KERTA! Ja sarjalippu 20 krt on 153 euroa. Ei ole kyllä varaa pistää liikuntaharrastukseen noin paljon. Mitähän tässä sitten tekisi... Käy pian terveydelle huonosti. Olen nuori ja painoindeksi 19, mutta siitä ei ole paljon iloa jos ei liiku ollenkaan ja terveys romahtaa sitä myötä.
Kommentit (7)
Meillä uimahallikerta on maksanut n. 5-5,5 euroa.
Missä on AP:n uimahalli?
Missäs noin kallista on? Tampereella bussikortilla maksettaessa aikuisen maksu on 4,70 euroa ja opiskelijalta 3,30 euroa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:02"]Meillä uimahallikerta on maksanut n. 5-5,5 euroa.
Missä on AP:n uimahalli?
[/quote]
Jyväskylä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:00"]Etkö saa opiskelija-alennusta?
[/quote]
En saa, olen kotiäiti pienelle vauvalle. AP
Nyt kun katselin niin olisihan sitä Vaajakoskella kai pienempi uimahalli, joka olisi halvempi. En ole vaan koskaan käynyt. Tosin sielläkin 100 e/20 krt. AP
Etkö saa opiskelija-alennusta?