Sara Sieppi osti aivan ihanan mökin!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008323095.html
Sarakin säihkyy kuvissa kauniina.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno mökki. Mutta itse ostaisin mökin max 3 tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Voisi käydä viikonloppunakin mökillä!🍁🍂
Minua ei saisi tuohon mörskään vaikka se olisi kilometrin päässä kodista.
Mutta jokaisella on makunsa, kusen värinen puuseinä ei ole minun juttuni. Mutta Sara tykkää ja siksipä sen osti.
Meillä taas on valoisa vaalea mökki, jossa on tilaa hengittää. Itse nautimme siellä koko vuoden, koska se on talviasuttava.
Minä ajattelen ihan samoin, lapsuuden mökki oli tuommoinen pimeä mörskä puuseinin. Omamme halusimme ihan toisin, ostimme edullisen mörskän unelmapaikalta ja itse korjasimme ja uusimme, nyt on vaaleaa (ei valkoista) ja raikasta, ihanaa joulukin viettää mökillä!
Tykkään!
Joillekin ihmisille asiat ”ajautuvat” eteen. Minusta on tuntunut, että jotkut asunnot ja kiinteistöt ovat olleet ikäänkuin tarkoitettu minulle. En tiedä Sarasta, ehkä hänellä on samanlainen ajatus elämästä. Missään tapauksessa eivät asunto eikä mökki ole huonoja sijoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille asiat ”ajautuvat” eteen. Minusta on tuntunut, että jotkut asunnot ja kiinteistöt ovat olleet ikäänkuin tarkoitettu minulle. En tiedä Sarasta, ehkä hänellä on samanlainen ajatus elämästä. Missään tapauksessa eivät asunto eikä mökki ole huonoja sijoituksia.
Asunto voikin olla hyvä sijoitus ja tarvitseehan ihmisen jossain asuakin. Mutta ihan vasta vähän aikaa sitten oli juttua tästä, että mökki harvemmin on kannattava sijoitusmielessä. Sillä on nimenomaan ensisijaisesti käyttöarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno mökki. Mutta itse ostaisin mökin max 3 tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Voisi käydä viikonloppunakin mökillä!🍁🍂
Ketä kiinnostaa, mistä sinä mökin ostaisit? Sinulla ei varmaan ole perhettä Torniossa? Ihan loogista ostaa mökki kotipaikkakunnaltaan. Tuskin Saraa kiinnostaakaan joka viikonloppua viettää mökillä. Käy harvemmin ja yrittäjänä voi viettää siellä pidempiä aikoja kerrallaan ja tavata samalla perhettä, sukua ja ystäviä.
tais ostaa kotipuolestaan, oisko ihan tuttu mökki
Vierailija kirjoitti:
Jos on tuttu mökki niin miksi sanoo instassa, ettei ole nähnyt mökkiä, vaan ostanut kuvien perusteella.
Hölmöä!
Vierailija kirjoitti:
Pöljä, sehän sanoo, että osti näkemättä, kai tutun mökin on nähnyt.
Miehin olet aivosi hukannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa, mistä sinä mökin ostaisit? Sinulla ei varmaan ole perhettä Torniossa? Ihan loogista ostaa mökki kotipaikkakunnaltaan. Tuskin Saraa kiinnostaakaan joka viikonloppua viettää mökillä. Käy harvemmin ja yrittäjänä voi viettää siellä pidempiä aikoja kerrallaan ja tavata samalla perhettä, sukua ja ystäviä.
Ketä kiinnostaa sinun mielipiteesi, mene tollo muualle möykkäämään. Tämä on keskustelupalsta hja täällä keskustellaan, mutta sinua ei tänne kaivata.
Vaikuttaa aika impulsiiviselta ihmiseltä. Pari vuotta sitten oli vielä ulosotossa ja nyt ostelee kalliita autoja ja mökin näkemältä. Jokainenhan käyttää rahat mihin haluaa, mutta ehkä noin epävarmalla alalla kannattaisi vaikka hankkia joku talousneuvoja ja sijoittaa järkevästi. Toki voinut sijoittaakin ja eihän mökin mikään sijoitus tarvitse olla, vaan ihan oma piilopaikka.
Mutta ehkä kertonee ettei ihan hirveästi mieti tulevaisuutta, jos heti, kun vähän enemmän rahaa käytössä niin tekee ilmeisesti aika impulsiivisia hankintoja. Eipä hänestä ainakaan somen perusteella ihan sitä vaikutelmaa ole saanut, että nauttisi mökkeillä suht "vaatimattomissa" oloissa. Toki mökin voi aina rempata, mutta ehkä sitä mökkeilyä olisi ensin vaikka kannattanut kokeilla vaikka vuokraamalla pidemmäksi aikaa mökin.