mitä ihmettä aikuinen ihminen voi löytää CYBERSHOPISTA?
jotain napapaitoja ja vampyyrinhammas-koruja, huh! :O
Kommentit (9)
Mä olen ostanut sieltä sellaisen armyvihreän palestiinalaishuivin. Jotain nättejä laukkuja vähän katselin myös.
Ja minä omaan tyyliini sopivia vaatteita.
-gootti-
pipon, pinnejä, fiftarimekon
t. nainen 35v
Onhan tuolla paljonkin kivoja juttuja, joskus olen jotain tilannut. Viime aikoina tosin suosinut nemmän EMP:tä. Terv, nainen 36v
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:29"]
Onhan tuolla paljonkin kivoja juttuja, joskus olen jotain tilannut. Viime aikoina tosin suosinut nemmän EMP:tä. Terv, nainen 36v
[/quote]
EMP:istä minäkin olen ostanut. Tosin vaatii vähän massia, koska ovat aika kalliita.
Minä olen löytänyt vaikka mitä: kauluspaitoja, housuja, laukun, t-paitoja, huppareita, fleece-takin... Yhdessäkään ei ole ollut mitään vampyyreihin viittaavaa, enkä ikimaailmassa käyttäisi napapaitoja. Ehkäpä minun tulisi ostaa harmaa villaneule H&M:stä, vai mitä ap suosittelet sallituiksi aikuisten vaatteiksi?
Juuri ostin vintage-tyylisen mekon :) joskus jokusen paidab.. joidenkin tyyliin ne miellyttää ja joidenkin ei. Voi voi.
Onhan siellä ihan kivojakin vaatteita. Retrovaatteet ovat tosin liian pin up makuuni, kun tykkään arkisemmasta retrosta.
Fiftarityylisiä mekkoja olen itse sieltä ostellut, ja shokkivärejä hiuksiin kun niitä vielä värjäsin.