Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tehtyä ihan törkeän hyvää (ja helppoa) ruokaa

Vierailija
06.12.2014 |

Lapsetkin kehuivat, mikä on paljon kun ovat jossain ihme nirsoiluiässä. Todella hyvää ja oli helppo tehdäkin. Ainoa, minkä tein toisin, oli paahtopaistin paistolämpötila (itse paistoin 150 asteessa) ja jälkihaudutus kääreissä (itse pidin vähän vajaa 2 tuntia). Liha oli mehukasta ja maukasta, kasvikset suussa sulavia. Kastike vei kielen mennessään.

Suosittelen!

(Ja ei, ei ole mun blogi)

http://patalintu.blogspot.fi/2012/12/taydellista-paahtopaistia.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä :) huomenna ruokakauppaan!!!! Tykkään paahtopaistista niin kauheesti :D<3

Vierailija
2/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Täytyy kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, teenkin tällä ohjeella uutena vuotena kun ystäväpariskunta tulee kylään!

Vierailija
4/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kastikkeeseen en laittanut punaviiniä kun en tykkää siitä. Sen sijaan lorautin hieman kermaa joukkoon lopuksi. Oikein hyvää oli niinkin.

Namia oli koko sapuska :)

Vierailija
5/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:50"]

Lapsetkin kehuivat, mikä on paljon kun ovat jossain ihme nirsoiluiässä. Todella hyvää ja oli helppo tehdäkin. Ainoa, minkä tein toisin, oli paahtopaistin paistolämpötila (itse paistoin 150 asteessa) ja jälkihaudutus kääreissä (itse pidin vähän vajaa 2 tuntia). Liha oli mehukasta ja maukasta, kasvikset suussa sulavia. Kastike vei kielen mennessään.

Suosittelen!

(Ja ei, ei ole mun blogi)

http://patalintu.blogspot.fi/2012/12/taydellista-paahtopaistia.html

[/quote]

Eipä vissiin ole sun blogi. Et sitten yhtään säälittävämpää mainontakeinoa keksinyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän