Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"/ ! \ Influenssarokote / ! \ 2021 - 2022 rokotteet loppuvat THL:n mukaan jo alkusyksystä. Kuinka moni on jo varannut rokotusajan?

" / ! \ "
10.10.2021 |

THl:n sivuilla lukee että influenssarokotteet voivat loppua yksityisellä puolella jo alkusyksystä.

Siellä lukee myös että lakia influenssan riskiryhmän lähipiiristä muutetaan rokotteiden riittämättömyyden takia. Moni ei siis saa julkiseltakaan.

Onko joku varannut ajan ja mistä saitte?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kaupunki ei ole edes tiedottanut milloin meidät riskiryhmäläiset rokotetaan, kiva... 

Jos sulla on muutama kymppi rahaa, hae yksityiseltä. Sieltä vielä (ehkä) saa.

Vierailija
22/58 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varattu ihan terveyskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ensi torstaina Essotella.

siis julkisella??

Vierailija
24/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei kannata ottaa, vasta marras-joulukuussa. Siten kantaa parhaiten maalis- huhtikuulle saakka.

Vierailija
25/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kaupunki ei ole edes tiedottanut milloin meidät riskiryhmäläiset rokotetaan, kiva... 

Miksi ihmeessä vielä pitäisikään ilmoittaa? Milloin sait viime vuonna, joko näin aikaisin?

Vierailija
26/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain punkkibussista. 36,50. 10 ihmistä jonossa. Onneksi sain.

Vierailija
27/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna yksityisillä kyllä oli kaiken aikaa tarjolla vaikka uutiset sanoi että loppu,

kantsii hakea apteekista ja piikityttää jollain sitten jos huolettaa loppuminen.

Vierailija
28/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään ikinä.

Vierailija
29/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kahdesti,ikinä ollut niin sairas kuin sen piikin jälkeen.En ikinä ota enää.

Vierailija
30/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut influessarokotetta enkä ole koskaan sairastunut influenssaan. Huolehdin käsihygieniasta hyvin aina. Maskin käyttöä ajattelin jatkaa, FFP2-maski suojaa hyvin myös influenssalta.

Vierailija
31/58 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas piikkikiimaista kansaa. Jopa itse Mentula pyörittelee päätään tälle massojen piikitysinnolle. Mitenhän sitä ennen on ihmiset selvinneetkään, kun ei ollut vielä jokaiseen virukseen omaa piikkiä.

Vierailija
32/58 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajan ja kävin jo viime viikolla.

Olen sairastanut influenssan kolme kertaa. Joka kerta olin niin kipeä että muistui mieleen se vanha vitsi merisairaudesta: ensin pelkää kuolevansa, sitten uskoo kuolevansa ja sitten pelkää ettei kuolekaan. Kauheat lihassäryt, silmiin sattuu, kuumetta 40 astetta, heikotus, huimaus, yskii keuhkoja pihalle vaikkei mitään irtoa, aivan HIRVEÄ olo. Tätä viikon, sitten loppukuu puolikuntoisena niin ettei edes kävellä jaksa.

En halua sitä ikinä enää, joten käyn piikillä joka vuosi. Vaikka sitten sairastuisikin, niin tauti on rokotettuna lievempi ja menee nopeammin ohi (siitäkin kokemusta). Mikä tahansa lisäboosteri immuunipuolustukselle on parempi kuin joutua sen armoille sellaisenaan.

Rokotevastaiset kärsikää vaan ihan vapaasti. Itsepä olette osanne valinneet.

Vierailija
33/58 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas piikkikiimaista kansaa. Jopa itse Mentula pyörittelee päätään tälle massojen piikitysinnolle. Mitenhän sitä ennen on ihmiset selvinneetkään, kun ei ollut vielä jokaiseen virukseen omaa piikkiä.

Ei ne selvinneetkään. Nykyään harvinaisiin sairauksiin kuoltiin ihan urakalla.

Vierailija
34/58 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheelle varattu

Vierailija
35/58 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin koko perhe viime lauantaina rokotebussissa. Yleensä otetaan marraskuussa jossain yksityisellä lääkäriasemalla, nyt en uskaltanut odottaa sinne.

Vierailija
36/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin koko perhe viime lauantaina rokotebussissa. Yleensä otetaan marraskuussa jossain yksityisellä lääkäriasemalla, nyt en uskaltanut odottaa sinne.

Hyvä! Tervetuloa meidän influenssalta turvassa olevien joukkoon.

Vierailija
37/58 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi on hienoa että suojaatte koko perheen. olen nähnyt mitä influenssa voi pahimmillaan tehdä lapselle ja aikuisille.

Vierailija
38/58 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani influenssaan sairastuneet ovat sairastaneet n 15.12. - 30.1. välisenä aikana.

T.hoitsu

Vierailija
39/58 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Itselleni ja syöpäsairaalle vanhemmalleni.

Vierailija
40/58 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi Tampereella ja hain heti. Huvittavaa sähläystä. Ensin piti ilmoittautua. Sitten siirrettiin jonotustpaikkaa kaksi kertaa. Lopulta jonottamalla sisään eli ilmoittautumisella ei ollut mitään väliä. Olin toisena paikalla 8:05 ja sain rokotteen 9:45.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän