Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaapa nyt selkeästi, että mikä ihme naisten tisseissä miehiä niin kiinnostaa?

Vierailija
10.10.2021 |

En ole kuullut selkeää vastausta miehiltä koskaan tähän! Miehiltä kuuluu vain vastauksia tyyliin "tissit on kivoi". No, jos noin on, niin miksi ne ovat kivoja? Olen myös lukenut netistä kommentteja, joissa jotkut miehet ovat väittäneet naisten tissien olevan uroksenhoukuttimet. Ei pidä paikkaansa! Naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten! Ne eivät ole minkään vuoksi aikuisia miehiä varten!

On se osittain kyllä huvittavaakin, että aikuiset miehet kiinnostuvat sellaisista asioista, jotka ovat vauvaa varten! :D

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sinua peniksessä kiehtoo?

Vierailija
2/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Miksi ihmiset juovat eläinten maitoa joka on tarkoitettu jälkeläisille? Hyh hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uih saiskin imuttaa tisuliinejä <3 :) <3

Vierailija
4/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit (siis rinnat) on sekundaarinen sukupuolielin. Miksi ihmisnaaraille on rinnat isoina vaikka ei ole juuri synnyttänyt eikä eikä raskaana. Syy : seksuaalinen kilpailu. Joidenkin mukaan rinnat tuovat mieleen takamuksen. Rinnat on siis sellaiset kun on koska ne on tarkoitettu miehille. Imetys on toissijaista.

Vierailija
5/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä miettinyt juuri tuota samaa asiaa mitä AP pohdiskelee. Tuntuu siltä kuin päähäni olisi koodaattu vaisto kiihottua naisten rinnoista. Niissä on vain sitä jotain. Vähän samaa kuin oman maun mukainen kaunis nainen, siinä on jotain hämmentävän huumaavaa. BIologiasta se kai tulee. 

Vierailija
6/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Miksi ihmiset juovat eläinten maitoa joka on tarkoitettu jälkeläisille? Hyh hyh.

Sinunkin maitosi kuuluu minulle.

Vierailija
7/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miksi ne saavat olla "kumitissit"? Miksi ne pitää asentaa ihon alle, eikö se olisi aivan sama jos ne riippuisivat ulkopuolella? Entä olisiko 3 tissiä vielä parempi? Miksei muka?

Vierailija
8/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty antamaan kysyjälle selkeää vastausta, sillä en tiedä vastausta. Ne vaan yksinkertaisesti kiinnostavat minua ja saavat herätettyä huomioni. Tämä alkoi noin kymmenvuotiaana ja jatkuu edelleen yli kuusikymppisenä. Oikeastaan en edes halua tietää miksi ne minua kiinnostavat, haluan säilyttää niiden mysteerin. En ole kiinnostunut analysoimaan seikkaperäisesti, miksi jokin asia kiinnostaa minua ja toinen ei.

Vierailija
9/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kannata analysoida puhki. Miehet noin yleensä tykkää naisten rinnoista. Get over it.

Vierailija
10/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi kiinnostaa navasta alaspäin.

Vierailija
11/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ylipäänsä ihmisiä kiehtoo kauneudessa/komeudessa? Osaako ap selittää, miksi hän preferoi sellaista hieman komeampaa miestä, kuin jotain helvetin rumaa miestä? Onko syynä, että on kiva katsella ja kosketella? Ehkäpä sellainen komeampi mies on miehekkäämpi? Oliko yksinkertaisen ap:n päähän tullut ajatus, että nämä sama kriteerit pätevät myös naisten ulkonäköön ja tisseihin. Isommat tissit ovat naisellisempia, niitä on kiva katsoa ja koskea. Tässä voisi alkaa puhumaan myös sosiaali- ja evoluutiobiologiasta, ja monista muista aihealueista, mutta ap:n tarkoituksena on vain purkaa omaa mielipahaa, eikä niinkään oppia itse mitään, joten jätän kommenttini tähän.

Vierailija
12/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaiset sukupuolet vetävät pääsääntöisesti toisiaan puoleensa.

Vastakkaisessa sukupuolessa viehättävät ne asiat, jotka erottavat naisen miehestä.

Rinnat ovat selkeä ero.

Lantion kaari on toinen.

Vierailija
13/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi ne saavat olla "kumitissit"? Miksi ne pitää asentaa ihon alle, eikö se olisi aivan sama jos ne riippuisivat ulkopuolella? Entä olisiko 3 tissiä vielä parempi? Miksei muka?

Tykkäisitkö sinä jos miehellä olisi kaksi kikkeliä?

Vierailija
14/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä sinua peniksessä kiehtoo?

Huono vertaus, ei sitä käytetä ruokkimiseen. Voi verrata naisen pimppiin, sukupuolielin.

Vierailija
15/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielii feminiisyydestä ja sukukypsyydestä. Sonni tahtoo paritella ja tehdä poikasia.

Vierailija
16/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niissä jotain. Myös miesten tisseissä. Musta on ihana naisena katsella miesten nöpöttäviä nännejä ja ne kun ei edes yritä piilottaa niitä millään aluspaidoilla. Ihan parasta miesvaltaisella alalla. Niitä on kokoajan nenän edessä.

Vierailija
17/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisten tisulit on kiihottavat ja olen nainen. Naisen kroppa on vaan kaunis muotoineen. Ei kai siinä muuta. Sama oliko pienemmät vai isommat tissit. 

Vierailija
18/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö sinä jos miehellä olisi kaksi kikkeliä?

Tietysti!

Toinen "uupuisi" voisi toisella jatkaa.

Vierailija
19/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman näköinen nainen on sellainen vähän hutsahtava. Tulee tunne, että sitä on käytetty paljon. Nainen on luotaan työntävä, jos sillä on liian lyhyt mekko, paljon meikkiä, blondattu tukka ja tekoripset. Ne kireät tekonahkahousutkin on rumat.

Vierailija
20/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa. Monia miehiä viehättää alitajuisesti naisessa sellaiset piirteet, jotka osoittavat tämän olevan hedelmällinen ja kykenevä huolehtimaan (rinnoista puhuttaessa ruokkimaan) jälkeläisistä.  Eläimiä tässä ollaan me ihmisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi