Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaapa nyt selkeästi, että mikä ihme naisten tisseissä miehiä niin kiinnostaa?

Vierailija
10.10.2021 |

En ole kuullut selkeää vastausta miehiltä koskaan tähän! Miehiltä kuuluu vain vastauksia tyyliin "tissit on kivoi". No, jos noin on, niin miksi ne ovat kivoja? Olen myös lukenut netistä kommentteja, joissa jotkut miehet ovat väittäneet naisten tissien olevan uroksenhoukuttimet. Ei pidä paikkaansa! Naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten! Ne eivät ole minkään vuoksi aikuisia miehiä varten!

On se osittain kyllä huvittavaakin, että aikuiset miehet kiinnostuvat sellaisista asioista, jotka ovat vauvaa varten! :D

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä miettinyt juuri tuota samaa asiaa mitä AP pohdiskelee. Tuntuu siltä kuin päähäni olisi koodaattu vaisto kiihottua naisten rinnoista. Niissä on vain sitä jotain. Vähän samaa kuin oman maun mukainen kaunis nainen, siinä on jotain hämmentävän huumaavaa. BIologiasta se kai tulee. 

Ja minä olen miettinyt ihan samaa naisena! Kiihotun kun näen rintoja ja varsinkin juuri sellaisesta po*nosta, jossa rintoja käsitellään. Mulle nännit ovat tärkein juttu seksissä, orgasmit ovat potenssiin kymmenen jos nännejä puristellaan tai imetään. Rintojen ja niiden käsittelyn katsominen onkin mulle sama kuin miehille suihinoton katsominen. En siis ymmärrä mitä aloittaja ei ymmärrä :D

Vierailija
62/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on riippuvainen aina siitä kulttuurista jossa elämme ja muissa  kulttuurisesti meistä poikkeavissa sivilisaatioista maailmassa ei tisseillä ole muuta merkitystä kuin se imettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on riippuvainen aina siitä kulttuurista jossa elämme ja muissa  kulttuurisesti meistä poikkeavissa sivilisaatioista maailmassa ei tisseillä ole muuta merkitystä kuin se imettäminen.

Voitko antaa esimerkin tällaisesta kulttuurista?

Vierailija
64/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseissä kiinnostaa se, että ne kiinni naisessa, joka kiinnostaa kovin.

Vierailija
65/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon naisena saanut kerran ihan hyväily mielessä (en siis työn puolesta tms) koetella toisen naisen rintoja, uteliaisuuttani.  Ne tuntuvat todella mukavilta:).

Olen hetero.

Vierailija
66/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miehenä en ole koskaan ajatellut, että naisella olisi "tissit" - nehän ovat rinnat. Miehelläkään ei ole "pippeliä" vaan penis. Voisivatko aikuiset ihmiset käyttää aikuisten ihmisten kieltä, vai onko liikaa vaadittu?

Vierailija
67/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon naisena saanut kerran ihan hyväily mielessä (en siis työn puolesta tms) koetella toisen naisen rintoja, uteliaisuuttani.  Ne tuntuvat todella mukavilta:).

Olen hetero.

Ei kerta homoksi tee. 

Vierailija
68/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, miehenä en ole koskaan ajatellut, että naisella olisi "tissit" - nehän ovat rinnat. Miehelläkään ei ole "pippeliä" vaan penis. Voisivatko aikuiset ihmiset käyttää aikuisten ihmisten kieltä, vai onko liikaa vaadittu?

No nyt on aika takakireää.

Vierailija
69/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus naisen tisseihin liittyy lisääntymis evolutioon. Tissitön nainen ei kiihota metsästyksestä väsynyttä miestä siinä määrin että siitin kovenisi riittävästi lastin perille saamiseksi.

Sitä varten on DHL.

Vierailija
70/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa alkuperäiskansat syynyinsijoillaan kuten Tyynen meren saaristoissa. Tai syvällä

Amazonin sademetsissä.

71/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten on DHL.

🤣

Vierailija
72/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Monia miehiä viehättää alitajuisesti naisessa sellaiset piirteet, jotka osoittavat tämän olevan hedelmällinen ja kykenevä huolehtimaan (rinnoista puhuttaessa ruokkimaan) jälkeläisistä.  Eläimiä tässä ollaan me ihmisetkin.

Tuliko kysyjälle nyt vihdoin selväksi?

Vierailija
73/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vastakkaiset sukupuolet vetävät pääsääntöisesti toisiaan puoleensa.

Vastakkaisessa sukupuolessa viehättävät ne asiat, jotka erottavat naisen miehestä.

Rinnat ovat selkeä ero.

Lantion kaari on toinen.

Nyt ymmärrän, miksi miehet lähettelevät naisille munakuvia: koska he haluavat nähdä tissejä, he luulevat, että vastaavasti naiset haluavat nähdä k*rpiä!

News flash: en todellakaan halua, enkä usko että useimmat naiset haluavat!

Eli tuo erilaisuuden kiehtovuus ei päde naisiin niin, että he hekumoisivat (puoli)jäykän siittimen ihanuutta. Yök!! 🤮 Miehen pen is on harvinaisen ällön näköinen ruumiinosa, kuten naisen p*llukin. Kauniiksi niitä ei voi rehellisesti sanoa. Rinnat voivat ollakin kauniit, samoin alaston vartalo kokonaisuudessaan sekä miehellä että naisella.

Vierailija
74/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa alkuperäiskansat syynyinsijoillaan kuten Tyynen meren saaristoissa. Tai syvällä

Amazonin sademetsissä.

Kulttuurin nimi?

Vierailija
75/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naisten tisulit on kiihottavat ja olen nainen. Naisen kroppa on vaan kaunis muotoineen. Ei kai siinä muuta. Sama oliko pienemmät vai isommat tissit. 

Kuhan ovat saman kokoiset (Juhana Wilen, Tankki täyteen).

Entä jos eivät ole? Sittenkö voi Toivon (ja kaikki muutkin) heittää mielestä?

Vierailija
76/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt tissejä mielellään puristelee, ellei ole joku namusetä.

Vierailija
77/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koristelu vailla käytännön funktiota on karsittava suunnittelusta pois. Minua vain kummastuttaa kovasti, kuinka nuorena miehenä en saanut tapailemiltani naisilta vastakaikua, kun kävelyretkillämme ihastelin ääneen kauniita funktionalistisia rakennuksia. Sen sijaan imelässä huvilakatuestetiikassa oli jotain todella sykähdyttävää.

Moni seikka ihmisten ulkonäössä vaikuttaa juoksukilpailulta, jossa vain yksi voi olla voittaja, vaikka muut osallistujat voisivatkin olla ylpeitä maalinpääsystä. Ehkä harvempi piirre on eri ihmisillä ainutlaatuisella tavalla kaunis ja vaikeammin asetettavissa järjestykseen. Jos yritän olla itselleni rehellinen, ehkä tissit kuuluvat kohdallani tähän joukkoon. Ymmärrän toki eriäviä näkemyksiäkin: ehkä plastikkakirurgia on löytänyt ideaaliset mittasuhteet, jotka vastaavat riittävällä tarkkuudella myös minun primitiivisiä viettejäni. En vain suostu uskomaan tähän.

Vierailija
78/174 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat ja kaula-aukko ovat upea yhdistelmä. Samoin suuria on upea hyväillä.

Vierailija
79/174 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on ihan kivan näköiset ja muutenkin naiselliset muodot aiheuttaa panetusta. Mutta ei tisseistä ole mitään hyötyä seksissä, eikä niihin juuri kiinnitä mitään huomiota. Pillu ja naisen lantio vie kaiken huomion. Muutenkin katse hakeutuu aina heti naisen kauniiseen peppuun ja mikä mahdollista, niin isoon häpykumpuun. Tisseistä niiin väliä. 

Vierailija
80/174 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollinen kiihottuminen. Itse huomasin olevan todella kiihottunut rinnoista seksuaalisesti jo ala-asteen neljännellä luokalla. Lopua ei näy enkä haluakkaan. Ei voi selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän