Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaapa nyt selkeästi, että mikä ihme naisten tisseissä miehiä niin kiinnostaa?

Vierailija
10.10.2021 |

En ole kuullut selkeää vastausta miehiltä koskaan tähän! Miehiltä kuuluu vain vastauksia tyyliin "tissit on kivoi". No, jos noin on, niin miksi ne ovat kivoja? Olen myös lukenut netistä kommentteja, joissa jotkut miehet ovat väittäneet naisten tissien olevan uroksenhoukuttimet. Ei pidä paikkaansa! Naisen rinnat ovat vauvan ruokintaa varten! Ne eivät ole minkään vuoksi aikuisia miehiä varten!

On se osittain kyllä huvittavaakin, että aikuiset miehet kiinnostuvat sellaisista asioista, jotka ovat vauvaa varten! :D

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi ne saavat olla "kumitissit"? Miksi ne pitää asentaa ihon alle, eikö se olisi aivan sama jos ne riippuisivat ulkopuolella? Entä olisiko 3 tissiä vielä parempi? Miksei muka?

Tykkäisitkö sinä jos miehellä olisi kaksi kikkeliä?

No kyllä! Voisi olla m ja l.

Vierailija
22/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielii feminiisyydestä ja sukukypsyydestä. Sonni tahtoo paritella ja tehdä poikasia.

Mulla on tosi pienet ja miehet kiihottuneet niistä, miten tämä selittyy? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena tykkään katsella rintavia naismalleja. Monet vaatteet, esim jakut ja neuleet näyttävät paljon paremmilta naisen päällä, jos naisella on rinnat, eikä ole täysin lauta.

Vierailija
24/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen voi mitään selkeää vastausta antaa, koska kyse on syvällä perimässämme olevasta vietistä. 

Tai no voi tietysti sanoa, että syy on evoluutiomme. 

Vähän sama kuin ihmettelisi miksi joku pelkää seinälukkia. Tai miksi joku tykkää syödä. 

Vierailija
25/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naisten tisulit on kiihottavat ja olen nainen. Naisen kroppa on vaan kaunis muotoineen. Ei kai siinä muuta. Sama oliko pienemmät vai isommat tissit. 

Sama. En edes tiedä miksi, koska en muuten tunne ollenkaan vetoa naisiin. Olen nainen siis itsekin. En myöskään tiedä mikä peniksessä niin kiintoisaa on (oudon näköinen se on jos oikein ajattelee), mutta sekin vain on kauhean kiinnostava.

Vierailija
26/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naisten tisulit on kiihottavat ja olen nainen. Naisen kroppa on vaan kaunis muotoineen. Ei kai siinä muuta. Sama oliko pienemmät vai isommat tissit. 

Kuhan ovat saman kokoiset (Juhana Wilen, Tankki täyteen).

Ja rintaa laitetaan heti syntymän jälkeen lapsen suuhun, onko tuo ihmekkään jos siihen kiintyy ja muistaa pitkään.

Vierailija
27/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän lepakko muualle ja kysymystä et sitten osannut lukea.

Vierailija
28/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielii feminiisyydestä ja sukukypsyydestä. Sonni tahtoo paritella ja tehdä poikasia.

Sama syy.

Vierailija
29/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole ihan selvää, että heterot innostuvat toiselle sukupuolelle ominaisista piirteistä. Varmaan ne tissit kiinnostavat miestä samasta syystä kuin minua heteronaisena leveät hartiat, isot kädet, sänki, lihakset jne. Ei siihen mitään sen ihmeempää syytä ole.

Vierailija
30/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kivoi! Niiden kanssa voi tehdä vaikka mitä! Puristella, imeskellä, nuolla, silittää, öljytä, katsoa kun ne pomppivat kävellessä, ottaa niistä kuvia....ratsastusasennossa ne heiluvat eroottisesti...

Vierailija
31/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi ne saavat olla "kumitissit"? Miksi ne pitää asentaa ihon alle, eikö se olisi aivan sama jos ne riippuisivat ulkopuolella? Entä olisiko 3 tissiä vielä parempi? Miksei muka?

Tykkäisitkö sinä jos miehellä olisi kaksi kikkeliä?

No kyllä! Voisi olla m ja l.

Ja ehdoton etu olisi tuo, että toisen väsyessä voisi toisella jatkaa. Tai jos oikein innostuisi samanaikaisesti käyttämään. Ai että mitä mahdollisuuksia.

Vierailija
32/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vauvoja?

Vierailija
33/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset tissit ovat kiinnostavia ja kiihottavia. Rumannäköiset tissit taas vastenmielisiä.

Miksikö?

Ehkäpä siksi, koska mies alitajuisesti arvioi naisen geenejä, koska niitä geenejä siirtyy sitten jälkikasvuun. Kukapa haluaisi jatkaa rumannäköisten tissien saatavuutta tulevaisuuteen. Rumuus liittyy jotenkin geenien kelpoisuuteen. Tietenkin, jos mies on itse ruma, niin voi olla, että ei näe sitä rumuutta tisseissä ja siksi rumuus toistuu sukupolvesta toiseen.

Rumissa ihmisissä kuitenkin se hyvä puoli yhteiskunnan kannalta, että pitää keskittyä sisäiseen älylliseen puoleen täysillä, kun ulkoinen puoli on kuollutta. Ehkäpä rumat perivätkin maailman joskus, mutta se vaatisi runsasta lisääntymistä. Tähän liittyviä haasteita voi jokainen sitten kuvitella...

Vierailija
34/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa imeä t*ssi'... mun mies sanoi että haluaa nähdä t*ssiniä eri asennoissa.. tissini ei ole edes mitenkään kummoiset, sellaiset roikkuvat patalaput.. naurattaahan tämä

Vierailija
35/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta, enemmpi peppu/pimsa kiinostaa naisissa, tisit ei sytytä.

Vierailija
36/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköiset tissit ovat kiinnostavia ja kiihottavia. Rumannäköiset tissit taas vastenmielisiä.

Miksikö?

Ehkäpä siksi, koska mies alitajuisesti arvioi naisen geenejä, koska niitä geenejä siirtyy sitten jälkikasvuun. Kukapa haluaisi jatkaa rumannäköisten tissien saatavuutta tulevaisuuteen. Rumuus liittyy jotenkin geenien kelpoisuuteen. Tietenkin, jos mies on itse ruma, niin voi olla, että ei näe sitä rumuutta tisseissä ja siksi rumuus toistuu sukupolvesta toiseen.

Rumissa ihmisissä kuitenkin se hyvä puoli yhteiskunnan kannalta, että pitää keskittyä sisäiseen älylliseen puoleen täysillä, kun ulkoinen puoli on kuollutta. Ehkäpä rumat perivätkin maailman joskus, mutta se vaatisi runsasta lisääntymistä. Tähän liittyviä haasteita voi jokainen sitten kuvitella...

entä jos on todella kauniit kasvot mutta rumat tissit? 

Vierailija
37/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla miehillä on unelma imeä niitä. jotkut ei vaan myönnä sitä

Vierailija
38/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit eivät ole ainoa indikaattori. Sonni kiihottuu naisen pehmeydestä ja muusta sen sellaisesta esim. vaginallisuudesta. Pienet tissit voi olla söpöt

Vierailija
39/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito, se kiinnostaa.

Vierailija
40/174 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun tietäisi.Ei mitään järkevää selitystä ole.Sama pepun kanssa,yritän järkeillä itselleni - joka naisella on peppu ja miehilläkin.Ei mitään erikoista nähtävää,mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme