Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi hyvä talvi menossa!!!

Vierailija
06.12.2014 |

Mä olen ainakin onnessani kun ei ole tullut lunta eikä ole pakkasta ja ei onneksi näytä olevan muuttumassakaan. Tälläisen talven mä kestän ja ihan pakko kysyä että onko niissä talvitakkien ostamisissa oikeesti mitään järkeä??? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Loistava talvisää. :)

Vierailija
2/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne keski-suomeen tuli yön aikana lunta ja edelleen sataa. Kaikki kauniisti valkosena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä on ihana keli, sataa vettä eikä lunta missään! Ja tämä ei ollut sarkastinen viesti, vaan oikeasti pidän sadesäästä ja inhoan lunta ja jäätä.

Vierailija
4/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta sataa parhaillaan.

Vierailija
5/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satanut koko päivän hulluna lunta. T. Lahest

Vierailija
6/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi tekee talven, kaipaan hankia korkeita, nietoksia ja kipakkaa pakkaskeliä ja selkeää tähtitaivasta. Tätä jatkuvaa harmautta ei jaksa Erkkikään.

Vierailija
7/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa täälläkin. Marraskuun alusta asti on ollut muutaman päivän taukoa lukuun ottamatta lumi maassa. Tänään viimeksi satoi lisää. Ei muutaman sentin lumikerros mitään haittaisi, mutta jäiset ja loskaiset tiet ärsyttää. Lämpötila on ollut lähellä nollaa. Tätä tämä on sitten huhtikuuhun asti. 

Viime talvi oli hyvä, vaikka hiihtäminen jäikin väliin.

Vierailija
8/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:27"]

Tänne keski-suomeen tuli yön aikana lunta ja edelleen sataa. Kaikki kauniisti valkosena.

[/quote]

Minne? 

Asun Jyväskylästä vähän pohjoiseen päin ja täällä paistaa nurmikko eikä lumesta tietoakaan. O_o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi