ihastuminen
Olen muutama kertaa ihastunut ja minusta tuntuu että pari poikaa on ihastunut minuun
siis he katsoivat mua ja muutama kertaa jotkut heistä hymyilivät minulle tai päinvastoin jotkut katsoivat alaspäin samalla kun he hymyilivät kun he kävelivät mua kohtaan (ujo?)
Heidän kaveritkin hymyilivät kuiskuttelivät toisilleen kun kävelin heidän ohi.
siis ovatko nämä ihastumisen merkkejä?
Kerran 1 poika näytti selvästi siltä että hän on ihastunut minuun: hän hymyili mulle, yritti pitää silmäkontaktia nii kauan kunnes mä käännyin pois, ja tuli juttelemaan mun kans muutama kertaa ja samalla katsoi mun silmiin niin lempeällä katsella :')
mutta sitten kun lähetin hänellä kaveripyytön nii hän ei hyväksynyt sitä!!!!
Miksi?????? :(
Nyt mun luokalla on joku, joka yrittää pitää silmäkontakti mun kans ja lähestyä mua juttelemalla ihmisille,jotka seisovat mun vieressä vaikka yleensä hän ei puhu heidän kans. Tunneilla hän katsoo mua myös. Mutta en tykkää sitä, että hän on liian itsevarma? koska mun mielestä kun joku on ihastunut nii hän olisi ujo eikä pysty näyttää merkkejä nii selvästi... (onko mä oikeassa?)
Haluan kysyä, että mitä pojat tekisivät kun he ovat ihastuneet, siis olisivatko he ujoja tai olisivatko rohkeita ja tulisivat juttelemaan mun kans?
Ihmettelen että enemmän kuin 10 kertaa kun joku poika on kattonut mua liikaa tai hymyillyt mulle,..jne
mutta ajan kuluttua MITÄÄN EI OO TAPAHTUNUT!!!
kuin tuli vain syttyy ja siis sammuukin itse!