Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri koronan luomuna sairastaneet

Vierailija
10.10.2021 |

millaisia oireita sinulla oli? Luomulla tarkoitan, ettei sinulla/lapsellasi ollut yhtään rokotetta alla. Kertokaa kokemuksia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyi vasta-aineet, mutta en ole sairastanut niin, että olisi ollut oireita. Ilmeisesti monilla ihmisillä on luontaista vastustuskykyä näihin corona sars-virusperheen viruksiin. Näin minulle kerrottiin, eikä asiaa ihmetelty. 

Tietämäni lapset ja nuoret, siis alle 40 kymppiset ovat sairastaneet hyvin lieväoireisesti. Nuhan kaltainen, kurkkukipua ja makuaistin heikentymistä. Palelee, väsyttää, lievää lämpöä.

Vierailija
2/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis rokottamaton, viime viikolla altistunut ja nyt mietin millaisia oireita odottaa. Olen kyllä harvoin sairaana, 40v. hoikka ja perusterve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse siis rokottamaton, viime viikolla altistunut ja nyt mietin millaisia oireita odottaa. Olen kyllä harvoin sairaana, 40v. hoikka ja perusterve.

Eli mies.

Vierailija
5/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyi vasta-aineet, mutta en ole sairastanut niin, että olisi ollut oireita. Ilmeisesti monilla ihmisillä on luontaista vastustuskykyä näihin corona sars-virusperheen viruksiin. Näin minulle kerrottiin, eikä asiaa ihmetelty. 

Tietämäni lapset ja nuoret, siis alle 40 kymppiset ovat sairastaneet hyvin lieväoireisesti. Nuhan kaltainen, kurkkukipua ja makuaistin heikentymistä. Palelee, väsyttää, lievää lämpöä.

Missä testautit vasta-aineet?

Vierailija
6/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu, pääkipu, hirveä väsymys, niveliin sattuu, ei meinaa saada happea, kunnossa täysi romahdus, opiskelu piti lopettaa (ei pysty ajattelemaan mitään järkevästi saati saada irti kolmen sivun essee), jne. Kuuden hengen perheestä kolme poti ”flunssan” oireita, kaksi pahasti sairaana, yksi ilman oireita. Se mikä meidät erotti oli veriryhmä, ehkä sillä merkitystä?

Vierailija
7/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä pientä oiretta kurkun/keuhkojen seudulla. Sellaista paineen tunnetta/onttoa oloa. Vähän kuivaa yskää.

Vierailija
8/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja 16 muuta tuttua sairastettiin ja osalla tuli hieman lievää kuumetta 1 - 3 päivää. Flunssa tai lyhyt kuumeflunssaa. Hajuaisti oli pois mut sehän joskus häviää flunssissa. Osa oli täysin oireettomia.

Vierailija
9/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja 16 muuta tuttua sairastettiin ja osalla tuli hieman lievää kuumetta 1 - 3 päivää. Flunssa tai lyhyt kuumeflunssaa. Hajuaisti oli pois mut sehän joskus häviää flunssissa. Osa oli täysin oireettomia.

Joku joukkue vai leiri vai miksi noin paljon?

Vierailija
10/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö yksityispuolella vasta-ainetestissä? Muutenhan asia ei selviä.

Vierailija
11/11 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaan vähän nuhaa, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi