Tapailukumppani (mies) kehuu kauniiksi niin usein, että ihan hämmentää
En ole tottunut noin vuolaisiin kehuihin. Ainoastaan yksi aiemmista miehistäni on kehunut lähes yhtä paljon. Olen kuitenkin hyvin hämmentynyt niistä kehuista. Kun tavattiin hän kuulemma kertoi isälleen ja kavereilleen kuinka on tavannut niin kauniin ja ihanan naisen. Näitä kavereita olen tavannut jo muutamia kertoja. Minua vähän nolottaa, kun mies kehuu minua muille. Hän ei kuitenkaan tarkoita pahaa, hän vain kuulemma kertoo totuuden siitä, mitä mieltä hän on minusta. Minusta tuo on osittain sympaattista ja hellyttävää, mutta osittain epäilyttävää. Voiko taustalla olla jokin muu motiivi ja jos on, niin mikä se motiivi sitten voisi olla?
Olen kyllä ihastunut häneen, että toki toivoisin hänen olevan vilpitön.
Kommentit (26)
pelkästään pilden perässä. uppoo sinuun. pelimies. selvä tapaus.
Mun aviomies kutsuu minua kauniiksi joka päivä, ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. löysit hyvän miehen =)
No seksiähän se vain haluaa ja kauniilta naiselta on kiva saada pinppiä :) Ja se et kertoo muille susta, niin sillä on vain tarkoitus nostaa hänen omaa egoaan ikään kuin; "katsokaa kuinka naisen minä olen saanut, olen arvokas ihminen".
Perinteinen taktiikka kun naiselta halutaan jotain. Yleensä liittyy sänkytouhuihin. Pyytää jossain vaiheessa esim. peppuseksiä ja tietää sinun olevan vaikea siitä kieltäytyä jatkuvien kehujen vuoksi.
Jos on minäkuvassa tehtävää niin onhan se outoa alkuun. Mutta poikaystäväni kehuu edelleen tosi yllättävinä hetkinäkin kauniiksi ja ollaan oltu vuosia yhdessä. Ja on ihana muutenkin, ei ole siis manipulaatiota.
Se tykkää susta vaan.
Tyypillinen narsisti. Muutaman panon jälkeen alkaa ankea arki.
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomies kutsuu minua kauniiksi joka päivä, ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. löysit hyvän miehen =)
Sanon vaimoani kauniiksi melkein joka päivä.
Ja tarkoitan sitä.
Olemme olleet yhdessä 31v.
Jotkut naiset ei vaan tajua että ovat keskivertoa viehättävämpiä tai kauniimpia.
Exäni oli yksi näitä. Välillä ihmetteli, että miksi ihmiset katselee häntä kaupassa tms. Ei auttanut vaikka sanoin että katsovat, koska olet kaunis.
Niin, miksiköhän ne suomalaismiehet eivät kehu naisiaan?
Kaunis tapa. Pitää sinua kauniina ja ilmaisee sen.
Minkn mieheni sanoo minua päivittäin kauniiksi. Välillä ihmettelen, mutta kauneus on katsojan silmissä.
Ota vastaan vaan.
Olen mies. En seurustelisi naisen kanssa, josta en löytäisi positiivisia asioita tai jota en pitäisi viehättävänä. Minä tykkään sanoa kivoja asioita ihmiselle, josta minä pidän. Ja vaikka suhde päättyisi niin en minä vedä sanojani takaisin viehättävyydestä. Olen sillä tavalla yksinkertainen.
M44
Kusettaa niin, että nenä kohta viisi metrinen.
Love bombing vaihe menossa varmaan. Viestiikö paljon myös?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksiköhän ne suomalaismiehet eivät kehu naisiaan?
Koska ei halua valehdella. Kielsin exääni seurustelun alussa sanomasta asioita mitä ei tarkoita. Ikinä ei nätiksi sanonut eikä anteeksi mitään pyytänyt. Piti sanansa.
Käyttääkö muuten nimeäsi vai pelkkiä hellyttelynimiä? Jos jälkimmäistä niin haluaa vain sänkyyn.
Löydät itsesi kohta jostain montusta, selvä narsisti
Imartelevaa toki, mutta kyllä alkaisi ahdistamaan.