Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailukumppani (mies) kehuu kauniiksi niin usein, että ihan hämmentää

Vierailija
10.10.2021 |

En ole tottunut noin vuolaisiin kehuihin. Ainoastaan yksi aiemmista miehistäni on kehunut lähes yhtä paljon. Olen kuitenkin hyvin hämmentynyt niistä kehuista. Kun tavattiin hän kuulemma kertoi isälleen ja kavereilleen kuinka on tavannut niin kauniin ja ihanan naisen. Näitä kavereita olen tavannut jo muutamia kertoja. Minua vähän nolottaa, kun mies kehuu minua muille. Hän ei kuitenkaan tarkoita pahaa, hän vain kuulemma kertoo totuuden siitä, mitä mieltä hän on minusta. Minusta tuo on osittain sympaattista ja hellyttävää, mutta osittain epäilyttävää. Voiko taustalla olla jokin muu motiivi ja jos on, niin mikä se motiivi sitten voisi olla?

Olen kyllä ihastunut häneen, että toki toivoisin hänen olevan vilpitön.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun aviomies kutsuu minua kauniiksi joka päivä, ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. löysit hyvän miehen =)

Sanon vaimoani kauniiksi melkein joka päivä.

Ja tarkoitan sitä.

Olemme olleet yhdessä 31v.

Sinä nyt ruokakuppisi eteen teet mitä tahaan, kun sulla ei enää seiso niin mielistelet  muista syistä.

Vierailija
22/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen narsisti. Muutaman panon jälkeen alkaa ankea arki.

Taas "hieman" hatarin perustein jaellaan tätä suosittua diagnoosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämän jokainen akka tietää kysymättäkin miksi miehet niille lässyttää.

Sitten on pieni joukko miehiä jotka saa sitä  pil lua lässyttämättäkin, ja vielä oikein tyrkytetään kun välillä ollaan muutama päivä omilla teillä, varmaan pelätään että joku kauniimpi nainen nappaa itelleen.

Vierailija
24/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kauniita ihmisiä näiden keskustelupalstojen mukaan. Oikeasti kauniita ihmisiä näkee harvoin. Voihan sitä pitää itseään kauniina kuka vaan.

Vierailija
25/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kauniita ihmisiä näiden keskustelupalstojen mukaan. Oikeasti kauniita ihmisiä näkee harvoin. Voihan sitä pitää itseään kauniina kuka vaan.

Miten tuo liittyy tähän avaukseen? Eihän aloittaja missään kohtaa sanonut, että pitäisi itseään kauniina. Jos pitäisi, tuskin olisi niin hämmentynyt kehuista?

Vierailija
26/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tämä ketjun luettuani saan olla iloinen, ettei mun mies sano mua koskaan kauniiksi. Huh huh!!