Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion tyydyttää itseni kurkulla ja syöttää sen anopilleni. Kysyttävää?

Vierailija
06.12.2014 |

On juhlat tänään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kuuluu sitten olennaisena osana kertoa anopille kurkun syönnin jälkeen, että se on sun perseessä ollut...  muista sanoa!

Vierailija
22/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina näitä aloituksia: Kenellä mahtuu herranjestas oikeasti KURKKU pilluun?!?

Olen synnyttänyt yli kymmenen vuotta sitten, mutten voisi edes väkisin tunkemalla saada kurkkua sisuksiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:28"]

Ihmettelen aina näitä aloituksia: Kenellä mahtuu herranjestas oikeasti KURKKU pilluun?!?

Olen synnyttänyt yli kymmenen vuotta sitten, mutten voisi edes väkisin tunkemalla saada kurkkua sisuksiini.

[/quote]

äläpä sievistele, sinne mahtuu vaikka munakoiso sinne sunkin räppänääs.....

Vierailija
24/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen lerssi on kyllä jöpöttäessään ihan normaalin kurkun kokoinen....paksuudeltaan siis, ei välttämättä niin pitkä. :)

Lucky me.

Vierailija
25/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tiedustella, miksi inhoat anoppia? :D

Vierailija
26/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:28"]Ihmettelen aina näitä aloituksia: Kenellä mahtuu herranjestas oikeasti KURKKU pilluun?!?

[/quote]

Onko ukollas kovinkin pieni?

Vierailija
27/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:33"]

Mun miehen lerssi on kyllä jöpöttäessään ihan normaalin kurkun kokoinen....paksuudeltaan siis, ei välttämättä niin pitkä. :)

Lucky me.

[/quote]

Kurkkuja on eri kokoisia...

Vierailija
28/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että ei sitä kurkkua voi tarjoilla enää sen jälkeen kun se on pillussa ollut, jos sulla ei sitten ole joku jäätävän löysä pillu. Mulla ainakin kurkku meni ihan muussiksi, kun sellaisen aikoinaan pilluuni tungin:D

Vierailija
29/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalaillahan se tuhoutui, mutta sai siitä sentään salaattiin leikeltyä mukavia palasia. En tosiaan aio anopille kertoa. Nauttikoot nyt tästä ja sain jo täältä mukavia uusia ideoita tulevien illallisten varalle ;)

Joku kyseli, että miksi vihaan anoppia. No, ensinnäkin hän on anoppini ja toiseksi on aina yrittänyt erottaa minut ja mieheni. Sai nyt maistella samaa kuin mieheni aamulla. Tosin on ollut suunnitelmissa jättää tuo mammanpoika, mutta katsotaan mitä hänelle keksin "viimeisiksi" illallisiksi.

Ap

Vierailija
30/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko te ihmettelijät aina kaupan suurimmat kurkut? Niitä on myös aika ohuita, varmasti mahtuu jokaisen sisään jolle mahtuu muukin kuin mikropenis.

Vierailija
32/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avomaa kurkku. Ja jos on, Aiotko laittaa etikkaliemeen. Ethän vaan suklaasilmäkkeeseen ole dipannut voi tulla ruokamyrkytys

Vierailija
33/33 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps