Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mitään enää tehtävissä? Orgasmista

Vierailija
06.12.2014 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä pitkään. Hän oli ensimmäinen varsinainen seksikumppani, siis kenen kanssa menin yhdyntään asti. En ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. En yhdynnässä enkä suuseksillä. En mitenkään. Yksinäni minulla ei ole mitään ongelmia saada orgasmia. nautin kuitenkin seksistä hänen kanssaan ja välillä jopa ejakuloin mistä mies tykkääkin todella paljon. Onkohan mitään enää tehtävissä? Voinko vielä oppia saamaan orgasmin hänen kanssaan?

Hän on siinä uskossa, että olen joskus saanut, mutta en raski kertoa hänelle totuutta. Häntä häiritsee paljon, ettei hän pysty saamaan minulle aikaan orgasmia. Vähän aikaa sitten minulle selvisi, että hän on ollut koko tämän ajan siinä luulossa, että kaikki saavat pelkällä jyystöllä. Eli että kunnon panomies jyystää ja jyystää niin, että nainen saa. kaverinsa oli hänelle kertonut, että pitää olla kunnon esileikki ja paljon muutakin kuin jyystöä. Voitteko kuvitella! En ole näiden vuosien aikana tajunnut kuinka ulapalla hän on! Mutta en syytä pelkästään häntä. Minusta seksi on kahden kauppa ja kemialla on iso osansa siinä kuika tyydyttävää seksi on.

Koko ajan olen osannut kertoa rohkeammin mistö itse tykkään, mikä johtikin siihen, että mies yritti vain miellyttää minua ja hommasta katosi hohto. Parasta seksi oli yhdellä kerralla kun mies totesi, että nyt hän tekee juuri niin kuin tahtoo. Ah, se oli ihanaa :) Mutta pointti siis siinä, että kun yritän häntä varovasti ohajilla, hän ei oikein ymmärrä sitä tai häntä ei itseään kiinnosta sillä tavalla tai sitten hän ei vain tajua. Esim. en ole vielä tähän päivään mennessä saanut häntä tajuamaan kuinka tärkeä klitoris on. Minulle klitoriksen stimulaatio on erittäin tärkeää, mutta ei hän siihen juurikaan koske seksin aikana. Suuseksissä taas minusta tuntuu, että hän on siinä jotenkin liian varovainen tai ei suhtaudu siihen intohimolla enkä näisätä syistä johtuen osaa nauttia siitä ollenkaan. Neuvoja pitkässä parisuhteessa olevat, kiitos :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole tähän mitään sanottavaa?  :(

Vierailija
2/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkässä parisuhteessa, mutta hyvin samankaltaisessa tilanteessa. Seurustelen ensimmäistä kertaa. Seksi on ihanaa, mutta en saa orgasmia. Mieheni tekee kuitenkin monenlaisia temppuja, eikä kyse ole vain jyystöstä. Pari kertaa hän on antanut suuseksiä, mutta en pidä siitä. Hän myös joskus stimuloi klitoristani, eikä se tunnu missään. Minulla ei ole herkkä klitoris. Ennen sain masturboimalla ihan kivoja orgasmeja, nykyään masturboin harvoin ja orgasmit ovat pieniä ja tylsiä. Luulenkin, että vika on minussa ja seksuaalisuudessani. En saa seksistä suurta nautintoa. Nautin kyllä läheisyydestä ja kosketuksesta. Huomaan, että asia häiritsee miestäni. Joka kerta kokeilemme jotain uutta, mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua ole kielletty itse hieromasta klittaasi seksin aikana! Se sitä paitsi kiihottaa miestäkin. Oletko koskaan masturboinut hänen nähdensä niin, että mies näkee mistä ja miten pitää koskettaa?

Vierailija
4/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero itse klitoristasi.

Vierailija
5/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun en valitettavasti osaa mitään sanoa, mutta miten ejakuloit ilman orgasmia? Siis puhtaasti vaan ihmettelen, koska itselläni silloin tulee kaikista hurjin orgasmi...

Vierailija
6/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin tykkää klitoriksen stimuloinnista itse seksin aikana. Tuntuu, että siihen pitäisi saada keskittyä paremmin ja miehen toiminta "siinä sivussa" häiritsee. Ainut asento missä pystyn nauttimaan klitoriksen stimuloimisesta seksin aikana on mahallaan ja mies selkäni päällä, mutta mies ei tykkää yhtään tästä asennosta, hänellä alkaa seisokki laskemaan, ei kuulemma tunnu miltään. Tässä asennossa olen ollut joitakin kertoja todella lähellä laueta, mutta mies on noussut pois ja halunnut vaihtaa asentoa. Niin turhauttavaa!

Hänen nähtensä masturboimista en vain pysty tekemään, tuntuu todella vastenmieliseltä.

ap

Vierailija
7/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:08"]

Hänen nähtensä masturboimista en vain pysty tekemään, tuntuu todella vastenmieliseltä.

ap

[/quote]

Jotenkin tuntuu, että orgasmittomuutesi voisi johtua siitä, ettet ole ihan sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa.

Vierailija
8/8 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ihan sinut seksuaalisuuteni kanssa. Eikait sitä kaikenlaisista seksin muodoista tarvitse tykätä eikä varmasti kaikki tykkääkkään kaikesta. Toinen tykkää jostain ja joku toinen jostain toisesta.

Enkä osaa sanoa miten ejakuloin ilman orgasmia. Tuntuu ihan mielettömän hyvältä, mutta ei vain tule orgasmia, kyllä minä orgasmin tunnistan.

ap