Pelkkää flirttailua, vai onko mies kiinnostunut?
Flirttailua jatkunut jo pitkään, yli vuoden. Flirttaileeko miehet huvikseen, vai tarkoittaako jatkuva flirttailu ja seuraani jääminen että hän on kiinnostunut? Luulen että hän olettaa minun olevan varattu.
Kommentit (13)
Lipsautat jossain vaiheessa sen, että et seurustele (jollain vaivihkaisella, mutta ymmärrettävällä tavalla) ja katsot toimiiko mies.
Olin varattu, mutta en ole enää. Miten voisin lipsauttaa vaivihkaisesti että en seurustele? En halua myöskään nolata itseäni, jos flirttailu on hänelle vain hupia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:23"]
Flirttailua jatkunut jo pitkään, yli vuoden. Flirttaileeko miehet huvikseen, vai tarkoittaako jatkuva flirttailu ja seuraani jääminen että hän on kiinnostunut? Luulen että hän olettaa minun olevan varattu.
[/quote]
Jos olet siedettävän näköinen, niin varmasti ainakin kiinnostunut panemaan. Todennäköisyys sille, että olisi kiinnostunut enemmästäkin onkin sitten jo huomattavasti penempi. Toki kun tiedot on noin hepposet, niin paha on mitään tarkempaa sanoa.
Lähtökohtaisesti me miehet ollaan kuitenkin aina valmiina testaamaan uutta piparia, jos vaan nainen piparin ympärillä on edes jossainmäärin kiinnostava, mutta siitä on vielä äärimmäisen iso harppaus sille tasolle, että olisimme kiinnostuneet mistään vakavammasta.
Eli saat olla melko poikkeusellinen prinsessa, jos miehellä on mielessä yhtään enempää, kuin pipari. Usko minua, minä jos kuka tiedän, mitä flirttimiehillä on mielessä, kun on sitä tullut itsekin harrasteltua jo muutama vuosikymmen ihan kohtalaisin tuloksin.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:39"]
Olin varattu, mutta en ole enää. Miten voisin lipsauttaa vaivihkaisesti että en seurustele? En halua myöskään nolata itseäni, jos flirttailu on hänelle vain hupia.
[/quote]
Kerro kuinka vaikeaa on siirtää yksin sohvaa ja kirjahyllyä joulusiivouksessa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:46"]
[/quote]
Jos olet siedettävän näköinen, niin varmasti ainakin kiinnostunut panemaan. Todennäköisyys sille, että olisi kiinnostunut enemmästäkin onkin sitten jo huomattavasti penempi. Toki kun tiedot on noin hepposet, niin paha on mitään tarkempaa sanoa.
Lähtökohtaisesti me miehet ollaan kuitenkin aina valmiina testaamaan uutta piparia, jos vaan nainen piparin ympärillä on edes jossainmäärin kiinnostava, mutta siitä on vielä äärimmäisen iso harppaus sille tasolle, että olisimme kiinnostuneet mistään vakavammasta.
Eli saat olla melko poikkeusellinen prinsessa, jos miehellä on mielessä yhtään enempää, kuin pipari. Usko minua, minä jos kuka tiedän, mitä flirttimiehillä on mielessä, kun on sitä tullut itsekin harrasteltua jo muutama vuosikymmen ihan kohtalaisin tuloksin.
[/quote]
Kaltaisiasi miehiä on aika vähän. Moni haluaisi olla kuin sinä mutta ei pysty, sillä heille parisuhteen saaminen on jo suuri saavutus, eikä sitä uskalleta riskeerata pelailemalla. Ei edes osata pelata.
Tieteysti jos tuo piirittäjä on rikas komea naistenmies niin voi olla vain hauskanpito mielessä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:39"]
[/quote]
Kerro kuinka vaikeaa on siirtää yksin sohvaa ja kirjahyllyä joulusiivouksessa.
[/quote]
Tää on aika hyvä :) Jos mies on ihastunut/kiinnostunut, ne tuossa tilanteessa tarjoutuu ritarillisesti auttamaan naista, kokemusta on itsellä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:46"]
[/quote]
[/quote]
Kaltaisiasi miehiä on aika vähän. Moni haluaisi olla kuin sinä mutta ei pysty, sillä heille parisuhteen saaminen on jo suuri saavutus, eikä sitä uskalleta riskeerata pelailemalla. Ei edes osata pelata.
Tieteysti jos tuo piirittäjä on rikas komea naistenmies niin voi olla vain hauskanpito mielessä.
[/quote]
Niin siis minähän sanoin, että lähtökohtaisesti me miehet olemme. Käytännön toteutus sitten tietysti vaihtelee resurssien mukaan. Mutta se on 110% varmaa, että ihan jokainen mies haluaisi olla naistenmies ja kaataa naisia mahdollisimman paljon. Käytännössä kuitenkin vain murto-osa sitä oikeasti on ja yllättävän moni sellainenkin, jolla resursseja siihen olisi, ei sitä kuitenkaan ole syystä tai toisesta, tai ei ainakaan koko elämäänsä. Parisuhteet sitten tietysti luovat omat rajoitteensa.
Rikkaus, eikä ihan aina välttämättä komeuskaan miehestä vielä naistenmiestä tee. Rahalla toki saa pillua, mutta pillun ostamisella ei ole mitään tekemistä naistenmieheyden kanssa. Naistenmiehen pitää ennenkaikkea olla miehinen, mutta myös hieman mystinen, osata flirtti ja sekä omata hyvä tilannetaju ja olla toki hauskakin.
Minä siis lähdin siitä olettamasta, että jonkin sortin kiinnostava uros on kyseessä, kun se on herättänyt niin paljon kiinnostusta, että sen edesottamuksista on pitänyt tulla nettipalstallekin kyselemään. Ja koska kaverilla on flirttikin hallussa, niin ainakin jossain määrin naistenmies on ap:lla nyt kiikarissa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:16"]
Niin siis minähän sanoin, että lähtökohtaisesti me miehet olemme. Käytännön toteutus sitten tietysti vaihtelee resurssien mukaan. Mutta se on 110% varmaa, että ihan jokainen mies haluaisi olla naistenmies ja kaataa naisia mahdollisimman paljon. Käytännössä kuitenkin vain murto-osa sitä oikeasti on ja yllättävän moni sellainenkin, jolla resursseja siihen olisi, ei sitä kuitenkaan ole syystä tai toisesta, tai ei ainakaan koko elämäänsä. Parisuhteet sitten tietysti luovat omat rajoitteensa.
[/quote]
Mikä motiivi sinulla on tässä levittää tietynlaista, stereotyyppistä "tietoa" siitä mitä muka KAIKKI miehet haluavat? Väitös, että jokainen mies haluaisi olla naistenmies jos olisi mahdollista olisi ihan sama kun väittäisi, että jokainen nainen haluaisi lapsia kunhan tarpeeksi hyvä ja alfa mies ilmestyisi jonka kanssa se hommata.
Oikeastihan asiat eivät niin mene.
Jos flirttailu on kestänyt vuoden se on pelkkää flirttailua. Tosimielellä oleva mies toimii parin kuukauden kuluessa.
Eli tämän ketjun vastausten perusteella voin unohtaa? Löytyykö vielä muita mielipiteitä?
Jos ei vuodessa ole asiat yhtään edenneet, uskoisin, että puhdasta flirttiä, jotkut vaan tykkää flirtata. Mutta testaa edes, eli anna ilmi, ettet ole varattu.
Riippuu myös olosuhteista, joissa kohtaatte. Esim. työpaikka voi olla sellainen ympärisö, jossa on erityisen kova kynnys edetä, vaikka kiinnostusta olisi.
Miksi ihmeessä et näytä vihreää valoa vaan esität varattua? Miksi olet edes sanonut olevasi varattu?