Ennen riitti että mies oli töissä
Hän pystyi elättämään perheensä ja oli siten kelpo ainesta. Huonotkin avioliitot jatkuivat kuolemaan asti koska naisella ei ollut vaihtoehtoa. Nykyään on toisin. Naisilla on rahaa joten mies ei voi lyödä tai käydä vieraissa, hänen täytyy myös osallistua kotitöihin, olla puhdas ja myös älykästä seuraa. Ei ihme että miesasiamiehillä on kitisemistä, miesten täytyy nousta naisten tasolle nykyelämässä.
Kommentit (6)
Minä olen jo isoäiti. Seuraava deadline on kuolema :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 07:21"]
Minä olen jo isoäiti. Seuraava deadline on kuolema :)
[/quote]
Jaa. Minä olen varhaiskeski-ikäinen äijä ja sama mullakin.
...mutta eihän tässä koskaan mistään "kuka elää pisiten" ollutkaan kyse, vaan siitä mielentilasta...ja hetkestä ynnä olosuhteista, jolloin keulii ja kovaa kohti galaksin keskustaa ;D
Ennen meni hyvin kun miehen työssäkäynti riitti alemman verotuksen, säästäväisyyden ja säästöjen avulla. Sitten näiden vuoksi, jotka eivät osaa elämän perusasioita vaan tarvitsevat yhteiskunnan tukea ja taloudellista tukea, verot nousivat niin korkeiksi eikä sosialismi sallinut enää kehittämänsä laitpsyhteiskunnan kestävyysvajeen vuoksi toisen vanhemman kotonaoloa. Nouskaa vapaamman yhteiskunnan kannattajat kapinaan omilla säästöillänne, lopettakaa julkisten palvelujen käyttö, vaatikaa alempaa verotusta.
Joo. "Toista se oli" on semmoinen hokema, joka kertoo lausujastaan paljonkin.
Ennen riitti, että naisella oli tissit. Nyt naisen pitää olla kaunis, timmi, koulutettu, urallaan menestynyt jne.
Vaikka kuinka itsenäinen oletkin, niin jossakin vaiheessa sinäkin joudut punnitsemaan vaihtoehtojasi deadlinen edetessä - älä valita, jos valitset 'väärin'. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.