Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fimea saisi nopeammin tutkittua oikeat haittailmoitukset, jos rokotevastaiset ei olisi sotkeneet siellä

Vierailija
10.10.2021 |

Nehän masinoi vääriä ilmoituksia sinne ihan röyhkeästi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ekan rokotteen vasta viime viikolla. Noin vuorokauden oli pistokohta lievästi kipeä, ei haitannut elämää tai töitä.

Enemmän minua vaivaa kesällä murtunut sormi, joka on rokotteesta asti kipuillut, särkenyt ja ollut turvoksissa. Vartin sisään rokotteesta alkoi oireilemaan eikä vielä ole helpottanut. Voi johtua varmaan muustakin, mutta jännä yhteensattuma. En ole tästä raportoinut minnekään, yhteyttä kun en ainakaan itse pysty todistamaan.

Vierailija
22/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on pikemminkin nämä, jotka eivät kerro haittavaikutuksista, joista olisi syytä kertoa. Itse en ainakaan kehtaa tehdä mitään menkkailmoitusta.

Sama täällä, enkä migreeni tai kuumeilmoitusta. Enkä sydämensykkeen noususta. Ei jaksanut vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rokovastainen on mennyt ottamaan rokotteen päästäkseen tekemään haittailmoituksen? Eikai ne niin radikaaleihin toimiin sentään ryhdy? Olen ymmärtänyt, että eivät he rokotetta sinällään vastusta vaan eivät vaan halua itse ottaa sitä...

"Auttoivat" muita tekemään ilmoituksia yhdessä välissä. Nehän ilmoitteli siitä julkisesti.

Vierailija
24/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on pikemminkin nämä, jotka eivät kerro haittavaikutuksista, joista olisi syytä kertoa. Itse en ainakaan kehtaa tehdä mitään menkkailmoitusta.

Sama täällä, enkä migreeni tai kuumeilmoitusta. Enkä sydämensykkeen noususta. Ei jaksanut vaivautua. Tuntuu pikkuvaivoilta, mutta pelottaa että tekee tuhoa mitä en edes huomaa. Ja mitä seuraavista annoksista tulee.

Vierailija
25/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rokovastainen on mennyt ottamaan rokotteen päästäkseen tekemään haittailmoituksen? Eikai ne niin radikaaleihin toimiin sentään ryhdy? Olen ymmärtänyt, että eivät he rokotetta sinällään vastusta vaan eivät vaan halua itse ottaa sitä...

"Auttoivat" muita tekemään ilmoituksia yhdessä välissä. Nehän ilmoitteli siitä julkisesti.

Eikö se ole hyvä että jokainen oire tutkitaan? Näin lääkettä voi kehittää. Jos ei kritiikkiä saa esittää, se jos joku laittaa tuntosarvet koholle

Vierailija
26/26 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä että jokainen oire tutkitaan? Näin lääkettä voi kehittää. Jos ei kritiikkiä saa esittää, se jos joku laittaa tuntosarvet koholle

Olisi se jos rehellisest tehtäisiin mutta rokotevastaiset ovat tunnettuja juuri valehtelustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä