Miten voi 300€ nahkalaukun hihna rispaantua/purkaantua n.1v jälkeen?
Ralph Lauren nahkainen tote-laukku joka oli alennettuunkin hintaan n.300€, toki nuo kantohihnat on kapeat, mutta silti, yhdestä kohtaa aivan rispaantunut ja ommel purkaantunut.
Miten tuon saa korjattua, en ainakaan itse mitenkään. Vituttaa.
Kommentit (14)
Ei ole kopio ja nahkaa muutenkin kauttaaltaan, laadukasta ja pehmeätä nahkaa.
Ap
Minulla RL pikkulaukku jo kuudetta vuotta käytössä, ilman näkyvää käytön jälkeä. Maksoi vajaa 300 euroa.
Mutta en pidä RL enää kovin hyvänä merkkinä, samaa laatua se on kuin halvemmat TH ja Guess. Suosio on varmaan vaikuttanut tuotannon laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kopio ja nahkaa muutenkin kauttaaltaan, laadukasta ja pehmeätä nahkaa.
Ap
Ootko 100% varma? Kopioitakin osataan tehdä ammattitaidolla.
Yhtä hyvin kun 30€ laukusta. Sama paska eri paketissa.
Kestävimmät laukut tehdään erikoisnailonista. Esim. monet uudet korkean hintaluokan tietokonelaukut tehdään tuollaisesta. Mutta hinta on sitten kyllä noissakin minimissään 200e.
Kyllähän ne ohuet nahkahihnat kuluu nopeasti vaikka maksaisi miljoonan...
RL ON HUONOLAATUISTA SONTAA. SIKSI.
Mitäs riepottelet sitä kaikkialla ku mitäkin roskaa!!!!!! :{
Eihän toi 300€ RL:n laukusta mikään hinta ole. Hinta jo kertoo että on kopio. Mistä laukku ostettu? Onko liikkeestä? Vai jostain parkkipaikalta? Ostin itse miesten käsilaukun Pradan ja maksoin 1280€ todella laadukas ja hyvä on. Ei mitää vikaa eikä rispaantumisia ole. Laadukas laukku kannattaa ostaa merkkiliikkeestä ja laukkuun kannattaa satsata niin laatua saat.
Aika moni on sanonut mm. Marimekon nahkalaukuista samaa, että vuoden käytön jälkeen alkaa näkyä kulumaa.
Oma nahkainen Marimekko on alkanut hajota nyt n. 10 vuoden jälkeen ja aion viedä suutarille. Mulla on myös halvempia nahkalaukkuja, yksi yli 20 vuotias jossa NYT vasta on hihnassa hieman kulumaa.
Se on se laatu. Nykyään merkki ei takaa mitään.
Ettei ollu kopio? Ostitko ihan RL liikkeestä vai jonkun takakontista?