Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmissuhteissa saa aina pettyä?

Vierailija
05.12.2014 |

En tarkoita vaan parisuhteita vaan ystävyyssuhteita myös...tai oikeammin varmaan jotain kaverisuhteita, ei tosiystäviä ole mulla ollut enää vuosikausiin. Aina tuntuu siltä, että kenenkään kanssa ei osaa tulla läheiseksi, ei ole mitään yhteistä, muut kaverit ajaa ohi ja lupauksia petetään. Parempi varmaan alkaa olla yksin kun en osaa muodostaa ja pitää yllä mitään suhteita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa pettyä myös täällä ihmisiin kun ei kukaan kommentoi :D Osuva päätös tälle päivälle. ap

Vierailija
2/2 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on samaa... Minkä ikäinen olet? Mulle on nyt 42-vuotiaana avautumassa yksi ystävyyssuhde, mutta sen rakentaminen on ollut työtä, antoisaa, mutta ihan silkkaa pelkkää työtä. Mutta teen sen siksi, kun se on mahdollista ja osaan (yhtäkkiä, juuri tämän ihmisen kanssa) ja koska vaihtoehtona yksinäisyys on isompi menetys kuin tähän panostamani voimat, ajatusmäärät ja aika. Kyseessä on mies, itse oon nainen. Yksi traumaattinen mies, jos itse oon sitten traumaattinen nainen :) Parisuhteessa kyllä oon, mutta tuntenut silti yksinäisyyttäkin, vaikka suhde sinänsä ihan ok. 

Ihan yllättäen tämä asia tuli mahdolliseksi, eli älä tapa ajatusta hommasta kokonaan sinäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän