Mistä tilaatte rintaliivinne?
Katselin Lumingerien sivuilta, mutta siellä oli palautuskäytännöt niin sekavat, etten jaksa. Ja oli jotain, että jos palauttaa vain osan, niin mitään ei korvata tms.
Haluaisin kerrankin panostaa itseeni, ja ostaa itselleni kunnolliset, oikean kokoiset liivit. En vain ole varma koosta, ja siksi olisin tilannut pari kolme vähän eri kuppikoolla olevaa ja valinnut niistä sitten oikeat kun pääsen sovittamaan. Mutta ei onnistu ainakaan siis heillä.
Ja mulla on siis liivien koko sellainen, ettei mistään tokmannista tai prismasta löydy sopivaa. Lähimpään isoon kaupunkiin on matkaa 100 km, niin en jaksaisi pelkkien liivien takia sinnekään lähteä paikan päälle sovittelemaan oikeaan rintaliiviliikkeeseen. Siksi haluaisin tilata netistä.
Osaatteko suositella jotain muuta nettikauppaa, josta voisi löytyä laadukkaita liivejä isommilla koilla?
Kommentit (38)
Tuossa katselin, että Zalandolta täytyy vissiin tilata, koska niitä Dorinan liivejä, joita olen viime vuosina käyttänyt ja niihin tykästymyt, ei enää ilmeisesti enää myydä missään kivijalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kaupasta, saat kerralla sopivat. Ihme nillitystä taas palautusrumbasta, kun asia on täysin ratkaistavissa suoraostolla kaupasta. Valittavana on alusvaatekauppoja, tavarataloja, marketteja jne.
Aika harvassa kivijalassa/marketissa on saatavilla esim pieniä ympärysmittoja (55, 60...) joten ainoa vaihtoehto on tilata maailmalta.
Se oikea alusvaatekauppa kyllä tilaa sulle noita erikoiskokoisia liivejä. Tuskinpa olet ainoa ihminen tässä maassakaan, joka noita tarvitsee.
Mene liiviliikkeeseen ja osta kerralla kunnolliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kaupasta, saat kerralla sopivat. Ihme nillitystä taas palautusrumbasta, kun asia on täysin ratkaistavissa suoraostolla kaupasta. Valittavana on alusvaatekauppoja, tavarataloja, marketteja jne.
Aika harvassa kivijalassa/marketissa on saatavilla esim pieniä ympärysmittoja (55, 60...) joten ainoa vaihtoehto on tilata maailmalta.
Se oikea alusvaatekauppa kyllä tilaa sulle noita erikoiskokoisia liivejä. Tuskinpa olet ainoa ihminen tässä maassakaan, joka noita tarvitsee.
Sitten taas odotat, erikseen menet sinne liikkeeseen ja sovitat, mahdollisesti ei liivit sovikaan. Ja jos sopii, liike pistää oman katteensa niihin liiveihin, jotka saa itse kotiin tilattuna joskus puoletkin halvemmalla sieltä maailmalta kuin suomalaisesta kivijalkakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas odotat, erikseen menet sinne liikkeeseen ja sovitat, mahdollisesti ei liivit sovikaan. Ja jos sopii, liike pistää oman katteensa niihin liiveihin, jotka saa itse kotiin tilattuna joskus puoletkin halvemmalla sieltä maailmalta kuin suomalaisesta kivijalkakaupasta.
Niin? On ihan normaalia, että kivijalkaliikkeen pitää jollain kattaa kulunsa..
En koskaan tilaa liivejä, ne pitää saada sovittaa että tulee oikea koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? On ihan normaalia, että kivijalkaliikkeen pitää jollain kattaa kulunsa..
Niin on. Tässä asiassa valitettavasti menen henkilökohtainen talous edellä, eli valitsen halvemman (ja helpomman) vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alusvaateliikkeet tilaavat vain edustamiaan merkkejä, suurimmalla osalla yleisimmistä merkeistä ei ole 55/60 tai edes 65 ympäryksisiä ja/tai suuria kuppikokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, kyllä mulle on ihan asiallisesti palautettu rahat niistä liiveistä mitkä olen takaisin pistänyt. Esim olen monet kerrat tilannut kahta kokoa ja toiset pistänyt takaisin.
Niin, sinulle (minäminäminä) on palautettu rahat, mutta pystytkö katsomaan pikkuisen sitä omaa napaa pidemmälle? Yrittäjä ei pysty myymään niitä palauttamiasi liivejä uudelleen, eli sinun kiva pieni harrastuksesi jää hänen maksettavakseen.
Mitä siis luulet että esim tuolle Lumingerie-nettikaupan liiveille tapahtuu kun ne palautuvat asiakkaalta?
Lumingeriessa ainakin on helppo ilmainen palautus. Itse tilaan sieltä useaa kokoa ja paria mallia ja niistä sitten valitsen sopivat. Lasku pitää maksaa tilatessa, mutta palauttavat rahat nopeasti. Tuotteiden pitää tietysti olla paketissa ja käyttämättömät, mutta kyllä ne saa kokeilla kotona.
Lumingerien kanssa on AINA onnistunut palautus. Ei koskaan mitään ongelmia. Mitä ihmettä höpiset ettei muka onnistuisi??
No mitä kokoa käytät? Kyllä tuo lumingerie taitaa olla se paras ja helpoin vaihtoehto. Ennen brexitiä tilasin englannista, se oli silloin ylivoimaisesti edullisin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
No kuule: otat kunnolla oikeat mitat ja sitten etsit sieltä sopivat. Arvosteluista löytyy tietoja miten ne istuu.
Itse kysyin heidän asiakaspalvelustaan vielä erikseen minkä valmistajan liiveissä on kuppimalli nostava, ja heti tuli vastaus. Ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvät sivut etsiä liivejä, tarjouksia ja paljon valikoimaa.
Älä tee asiasta vaikeampaa kuin se on.
Rintoja on monen mallisia, joten arvostelut eivät kerro miten liivit istuu minun päälleni.
Zalandosta löytyy ihan hyvin kokoja. Esim Freya-merkiltä.
Ok, toi bravissimon tilanne olisi kiinnostanut. Vuosi sitten ei vielä ollut brexitiä.