Puolisoni taputteli reittäni ja sanoi, että...
...voisit kyllä tehdä tälle/näille jotain.
Totta on, että painoni on noussut ja painan neljä kiloa enemmän kuin tavatessamme kolme ja puoli vuotta sitten. Olen 175 cm pitkä ja painan nyt 67 kiloa.
Minä pahoitin kyllä mieleni.
Miten te muut suhtautuisitte? Olinko lapsellinen kun koin tuon loukkaavana?
Mies itse on hoikka.
Kommentit (26)
Todettakoon, että olin laittanut päälleni ennen hänen kommenttejaan viettelevän ja seksikkään mustan minimekon.
Pahoitinko mieleni turhasta?
Tuhmilla-75 kirjoitti:
Todettakoon, että olin laittanut päälleni ennen hänen kommenttejaan viettelevän ja seksikkään mustan minimekon.
Pahoitinko mieleni turhasta?
Laitapa kuva?
Olisin minimekko vaihtunut hyvin nopeasti pyjamahousuihin ja olisin ottanut kirjan ja viinilasin ja siirtynyt sohvan toiseen nurkkaan niiden kanssa. Myöhemmin, kun vtutukselta olisin vaivautunut puhumaan, jos ylipäänsä olisin, niin olisin kysynyt asiasta suoraan. Meillä ei todellakaan kommentoida toisen painoa eikä ulkonäköä negatiivisesti, ei koskaan.
Suosittelisin lenkkeilyä ja kasviruokavaliota noilla mitoilla. Mies miettii nyt jo pettämistä kun ei ole tyytyväinen sinun ulkomuotoosi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin minimekko vaihtunut hyvin nopeasti pyjamahousuihin ja olisin ottanut kirjan ja viinilasin ja siirtynyt sohvan toiseen nurkkaan niiden kanssa. Myöhemmin, kun vtutukselta olisin vaivautunut puhumaan, jos ylipäänsä olisin, niin olisin kysynyt asiasta suoraan. Meillä ei todellakaan kommentoida toisen painoa eikä ulkonäköä negatiivisesti, ei koskaan.
Kuka tai mikä teille sitten ilmoittaa jos kumppanin mielestä ollaan jo vähän turhankin muhkulla osastolla?
Vierailija kirjoitti:
On tuossa ylimääräistä kyllä. Pituisellesi naiselle sopiva paino on 10-13 kiloa.
175cm ja 13 kg, ok.
Mitä enenmän niitä kiloja kertyy sitä vaikeampaa on sitä elämäntapa muutosta on tehdä.
Pienin askelin kohti terveellisempää elämää😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa ylimääräistä kyllä. Pituisellesi naiselle sopiva paino on 10-13 kiloa.
175cm ja 13 kg, ok.
Ehkä siinä pitäisi lukea -10-13 kiloa. Eli kymppi pois.
Taputtele se mies pois elämästäsi. Sinun painossa ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Juopottelu ratkaisee kaikki ongelmat, varsinkin lihomisen.
Käykö mies salilla. Jos ei, niin taputtele käsivarsia ja sano, että näille pitäis tehdä jotain.
175 senttiä pitkä ja 67 kiloa painava nainen ei todellakaan ole ylipainoinen. Anorektikkojako nykymiehet tapailee, jos normaalipainoistakin pidetään läskinä ?
Minulle mies joskus sanoi, että pari kiloa voisit pudottaa. En kyllä ymmärtänyt siitä loukkaantua, olin ihan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei saa olla kriteerejä naiselle. Naisilla on oikeus läskiytyä miehen pyydystyksen jälkeen. Mies on sika, jos jättää aluksi laihan, mutta myöhemmin läskiytyneen naisen. Niin se vain on. Sama ei päde naisiin.
Jaha, jälleen tuli areenalle joku myyttinen mies ja hänen myyttinen naisensa. Kirjoita, ap, ihan reilusti etunimillä että kenestä nyt puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä teille sitten ilmoittaa jos kumppanin mielestä ollaan jo vähän turhankin muhkulla osastolla?
Oikeastiko luulet, ettei ihminen itse tiedä, jos paino on noussut merkittävästi? Ja ap ei ole "turhan muhkulla osastolla".
Sopivasti lihava, sanoisi Gösta. Kehopositiivinen ainakin. :-D
Pidetään tytöt yhtä ja ollaan kaikki lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei saa olla kriteerejä naiselle. Naisilla on oikeus läskiytyä miehen pyydystyksen jälkeen. Mies on sika, jos jättää aluksi laihan, mutta myöhemmin läskiytyneen naisen. Niin se vain on. Sama ei päde naisiin.
Luitko edes aloitusta? Sisäistitkö lukemat? Ap saa paremmankin miehen, jos vain haluaa. Törppöön ei kannata tuhlata aikaa.
Ap, heivaa mies elämästäsi. Tulet jatkossa kuulemaan kommentteja milloin mistäkin piirteestäsi jos et nyt vedä tuohon rajaa. Painoindeksisi on alle 22 eli juuri sopiva.
Mulla oli 19 vuotiaana mies jonka mielestä mun olisi pitänyt pudottaa ainakin 5 kg, mieluummin enemmän. Painoin 60 kg ja olen 177 cm pitkä. Myöhemmin kommentteja alkoi tulla kaikesta muustakin; pukeutumisesta, meikkaamisesta, tavastani puhua... Oli helpotus kun näytin ukkelille ovea.
Parisuhteen kuuluu tuoda elämään lisää hyvää, ei päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
175cm ja 13 kg, ok.
Ehkä siinä pitäisi lukea -10-13 kiloa. Eli kymppi pois.
Ennemminkin 15 kiloa pois.
Miehenä olisin taputtanut mieluummin sinua päälaelle ja kertonut, että tänä iltana klo 19.30 suoritamme aviovelvollisuuksiin kuuluvan yhdynnän. Että ole valmis.