Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen jatkuva s*ksin ajattelu

Vierailija
10.10.2021 |

Heti aamusta ajatus on s*eksissä. Tuodaan seisokki naaman eteen kun on herätty, siihen pitää koskea. Sitten kerrotaan kuinka haluttaa ja mitä kaikkea haluaisi tehdä ja muistellaan edellistä kertaa. Itse ei ole ehtinyt juoda vielä edes aamukahvia. Jos kerron jostain projektista minkä aion aloittaa hetken päästä mökötetään kun enkö aiokaan harrastaa s*eksiä. Telkkarista pitää kommentoida kaikkien naisten ruumiinosat ja kuinka mikäkin paikka näkyy vaatteiden läpi. Sitten pohditaan ääneen kuinka olisi kiva jos olisi asuja, leluja tai peppujuttuja. Oksettaa jo oikeasti. Eikö nuo haaveilut voisi pitää itsellään ja yrittää lämmitellä minua tavalla jonka olen sanonut toimivan. Olen sanonut koko suhteen ajan että tuo ääneen sanominen asioista on täysi turn off. Sitten ihmetellään kun ei haluta. No ei varmasti kun käyttäydytään kuin joku pervopena jatkuvasti. Yäk.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heti kun antaa niin loppuu ne jutut kun ajatukset siirtyy muualla, se on se paras keino, taidat pitää ukkoasi puutteessa ja saat mitä tilaat!

Naisilla on harha että kerran viikossa riittää kun on pidempään oltu suhteessa. Osa on vielä kahjompia kerran kuussa eli avaruusseksin kuvitellaan riittävän. Ensin miehet turvautuu omaan käteen. Sitten kun puute jatkuu niin saattaa eksyä toiseen sänkyyn. 

Aina kannattaisi olla se toinen mies. Sitä ne naisetkin haluaa enemmän kuin omaa miestään. MIksi niin sitä en tiedä. Tosin oikeasti ei yksikään mies ymmärrä naisia. 

Hei!

Kun on ensin tehnyt sen 8 h työpäivän, vienyt kiukuttelevat lapset päiväkötiin ja hakenut ne iltapäivällä kotiin kaupan kautta, jossa kiukuttelu jatkunut, laittanut ruuan lapsille, tiskannur, siivonnut, pessyt pari koneellista pyykkiä, leikkinyt lasten kanssa ulkona, tehnyt iltapalaa,laittanut lapset nukkumaan, katsonut vaatteet seuravalle päivälle, järjestellyt, niin eipä enää sen jälkeen tee mieli tehdä sitä kolmatta työpäivää sängyssä ja toteuttaa sen mököttävän mieslapsen villejä pokefantasioita. Kerran viikossa riittää kun sekin on sitä, että.hiplaa itsesi märäksi ja sitten kolme työntöä ja tuijotus.

Tarkoitatko siis että miehesi pitää elää seksittömässä suhteessa koska oma elämänhallintasi ei ole kunnossa ja olet epäonnistunut vanhempana?

Vierailija
142/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP = frigidi.

Ketjun voi lukita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa tulee perseestä "kot kot kot" 🐣

Vierailija
144/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattais pariutua toisten naisten kanssa jos tällaisia ongelmia. Seksiä ehkä vähemmän, mutta sitäkin kuumempaa.

Vierailija
145/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko miten tässäkin keskustelussa toistuu tietty kaava : miehet valittaa mm.

-nainen esittää alussa tykkäävänsä seksistä

-nainen ei halua seksiä

Tajuatteko että jos teille aina käy noin, niin yhdistävä tekijä olet sinä mies itse.

Tuskin nainen alussa esittää, halut vain lakkaa sitten kun sinä olet paljastanut oikean sikamaisen luonteesi.

Nainen saattaa haluta seksiä-mutta sellaista mistä itsekin nauttii. Sinun kanssasi sitä ei ilmeisesti saa.

Ja näille lopuille ihmettelijöille - voitte vapaasti valita jatkatteko värkkinne heiluttelua juuri heränneen ihmisen naaman edessä vai koitatteko kerrankin kohdella toista ihmisenä- toinen saattaa jopa haluta teitä.

Lapsilla on kehitysvaihe jossa näytetään ihastellaan kosketellaan sukuelimiä. Jos aikuinen mies taantuu lapsen tasolle niin tarvitseeko ihmetellä miksi kumppani ei voi ajatella seksiä kanssasi?

Vierailija
146/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h€_-:(&';ä olet tuommosen iljetyksen kanssa! Missä omanarvontuntosi on?

Vierailija
147/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monelle miehelle seksi= omien halujen tyydyttämistä.

Vierailija
148/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin joskus ärsytti. Nyt huomattavasti rauhoittunut. Ei ole kuitenkaan ikävä sitä jokahetkistä jotain sinnepäin.

Vierailija
149/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni olisi ollut onnessaan tuollaisesta miehestä ja sellaisen varmaan löysikin kun niin hyvin tuntuvat viihtyvän keskenään. Itsehän kun en ollut tarpeeksi kiihkeä panopetteri.

Vierailija
150/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Saat hakea joko hyvin nuorta tai saman tyylistä ihmistä. Saattaa viedä kauan löytää tuollainen nainen. Mä annoin peppua kun olin alle 25. Siitä lähtien ollut pukamia. Haluat varmaan sellaista perää myös? Kauniisti miehen aiheuttamat ulkonevat pukamat lepattaa kun lykkii menemään. Spermaa kyllä voin suussa pitää. Sperman on vain maistuttava sellaiselle, että haluan sitä pitää. Et varmaan polta tai nuuskaa, käytä alkoholia, syö mitään voimakkaita ruokia, juot riittävästi vettä, etkä käytä kahvia kuin hyvin pieniä määriä, lisäksi liikut tarpeeksi että aineenvaihdunta on liikkeellä? Elintapasi maistaa spermastasi ja kuvottavaa spermaa ei kukaan suostu ottamaan.

Olisin ehkä voinut mainita, että olen jo kerran aikaisemmin ollut tuollaisessa suhteessa naisen kanssa, joka nautti peppuseksistä niin paljon, että sai sillä kunnon orgasmit ja ei kammonnut spermaa myöskään.

Tuurista se on vain kiinni, että minkälaiset mieltymykset on seksin suhteen, enkä näkisi, että se olisi iästä kiinni. Jodel-keskustelusovelluksessa on ollut paljon äänestyksiä peppuseksin suhteen ja noin 10-30% naisista on johdonmukaisesti äänestävät nauttivansa siitä, joten tarvitsee vain löytää tuo 10-30% joka olisi myös kaikilta muiltakin osin parisuhdemateriaalia.

Urheilen paljon ja elämäntavat on jo valmiiksi superterveelliset.

Eikä ole kukaan nainen saanut orgasmin perseen kautta, sua on huijattu :D naises oli selvästi esittäjä, ei tainnut mikään orgasmi olla aito. Sori jos puhkaisi kuplan :D oot säälittävä, opettele oikeasti hyväksi seksissä niin löydät ehkä naisiakin.

Miksi ihmeessä nämä hanurin kairaajat eivät ole toisten miesten kanssa?

Jos jatkuvasti vaan se takaosa kiinnostaa, siihen on olemassa vallan sopiva vastakappale siinä omassa sukupuolessa.

Vierailija
151/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi traumat miehestä, joka halusi vain seksiä. Siis monta kertaa päivässä. Halusi kyllä minun muuttuvan kaikilta osin muutenkin.

Jäi olo, että olin tarpeidentyydytyskohde.

Vierailija
152/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heti kun antaa niin loppuu ne jutut kun ajatukset siirtyy muualla, se on se paras keino, taidat pitää ukkoasi puutteessa ja saat mitä tilaat!

Naisilla on harha että kerran viikossa riittää kun on pidempään oltu suhteessa. Osa on vielä kahjompia kerran kuussa eli avaruusseksin kuvitellaan riittävän. Ensin miehet turvautuu omaan käteen. Sitten kun puute jatkuu niin saattaa eksyä toiseen sänkyyn. 

Aina kannattaisi olla se toinen mies. Sitä ne naisetkin haluaa enemmän kuin omaa miestään. MIksi niin sitä en tiedä. Tosin oikeasti ei yksikään mies ymmärrä naisia. 

Hei!

Kun on ensin tehnyt sen 8 h työpäivän, vienyt kiukuttelevat lapset päiväkötiin ja hakenut ne iltapäivällä kotiin kaupan kautta, jossa kiukuttelu jatkunut, laittanut ruuan lapsille, tiskannur, siivonnut, pessyt pari koneellista pyykkiä, leikkinyt lasten kanssa ulkona, tehnyt iltapalaa,laittanut lapset nukkumaan, katsonut vaatteet seuravalle päivälle, järjestellyt, niin eipä enää sen jälkeen tee mieli tehdä sitä kolmatta työpäivää sängyssä ja toteuttaa sen mököttävän mieslapsen villejä pokefantasioita. Kerran viikossa riittää kun sekin on sitä, että.hiplaa itsesi märäksi ja sitten kolme työntöä ja tuijotus.

Tarkoitatko siis että miehesi pitää elää seksittömässä suhteessa koska oma elämänhallintasi ei ole kunnossa ja olet epäonnistunut vanhempana?

Itse tarkoitat että naisen pitää olla suhteessa omaan napaansa tuijottavan miesvauvan kanssa, josta ei ole isäksi eikä kumppaniksi.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että.ei kannata. Kannattaa ottaa ero. Miehen on sitten pakko kasvaa aikuiseksi, kun hoitaa joka toinen viikko yksin samat asiat, mitkä nainen hoiti. Kyllä siinä miehenkin seksihalut vähenee.

Vierailija
153/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Saat hakea joko hyvin nuorta tai saman tyylistä ihmistä. Saattaa viedä kauan löytää tuollainen nainen. Mä annoin peppua kun olin alle 25. Siitä lähtien ollut pukamia. Haluat varmaan sellaista perää myös? Kauniisti miehen aiheuttamat ulkonevat pukamat lepattaa kun lykkii menemään. Spermaa kyllä voin suussa pitää. Sperman on vain maistuttava sellaiselle, että haluan sitä pitää. Et varmaan polta tai nuuskaa, käytä alkoholia, syö mitään voimakkaita ruokia, juot riittävästi vettä, etkä käytä kahvia kuin hyvin pieniä määriä, lisäksi liikut tarpeeksi että aineenvaihdunta on liikkeellä? Elintapasi maistaa spermastasi ja kuvottavaa spermaa ei kukaan suostu ottamaan.

Olisin ehkä voinut mainita, että olen jo kerran aikaisemmin ollut tuollaisessa suhteessa naisen kanssa, joka nautti peppuseksistä niin paljon, että sai sillä kunnon orgasmit ja ei kammonnut spermaa myöskään.

Tuurista se on vain kiinni, että minkälaiset mieltymykset on seksin suhteen, enkä näkisi, että se olisi iästä kiinni. Jodel-keskustelusovelluksessa on ollut paljon äänestyksiä peppuseksin suhteen ja noin 10-30% naisista on johdonmukaisesti äänestävät nauttivansa siitä, joten tarvitsee vain löytää tuo 10-30% joka olisi myös kaikilta muiltakin osin parisuhdemateriaalia.

Eikä ole kukaan nainen saanut orgasmin perseen kautta, sua on huijattu :D naises oli selvästi esittäjä, ei tainnut mikään orgasmi olla aito. Sori jos puhkaisi kuplan :D oot säälittävä, opettele oikeasti hyväksi seksissä niin löydät ehkä naisiakin.

Kyllä on täysin mahdollista ja tällaisia naisia on olemassa. Pelkkä penis takaapäin pepussa ja sillä kunnon tärinäorgasmit. Suosittelen sullekin.

Hän tärisi naurusta, kun ajatteli että sinä kuvittelet siellä olevasi suurikin rakastaja, tappi kloaakissa.

Vierailija
154/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi traumat miehestä, joka halusi vain seksiä. Siis monta kertaa päivässä. Halusi kyllä minun muuttuvan kaikilta osin muutenkin.

Kehui myös muiden naisten ulkonäköä telkkarissa ja kaduilla.

Vierailija
155/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nämä hanurin kairaajat eivät ole toisten miesten kanssa?

Jos jatkuvasti vaan se takaosa kiinnostaa, siihen on olemassa vallan sopiva vastakappale siinä omassa sukupuolessa.

Tåmä! Mielenkiontoista täsdä on se, etyä kun täällä yhdessä ketjussa ehdotettiin, että mies voi yhtä hyvin alkaa myymään itseään, eli hanuriaan, niin heti oli joku kieltämässä, että ei miehet halua kakkosta, vaikka iltapäiväkehdissä niin sanotaan.

Että.miten se nyt on - haluatte vai ette halua? Miehen peräreikä on samanlainen kuin naisen, joten jos haluatte, niin oankaa toisianne.

Vierailija
156/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma ei ollut että mies ajattelee seksiä vaan sen järjettömän huonot käytöstavat.

Vierailija
157/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumanklavita jos joku mua läppäsis slerssillä poskelle niin saisi avarista takaisin niin että lätisee! 

Vierailija
158/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt oikein. Parisuhteessa on tarkoitus täyttää toisen tarpeet joista seksi on yksi. Kannattaa valita sellainen kumppani jonka tarpeet voit tyydyttää ja joka tyydyttää sinun tarpeesi. Mitä sinä luulit että parisuhde ylipäätään on?

Vierailija
159/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Itse tarkoitat että naisen pitää olla suhteessa omaan napaansa tuijottavan miesvauvan kanssa, josta ei ole isäksi eikä kumppaniksi.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että.ei kannata. Kannattaa ottaa ero. Miehen on sitten pakko kasvaa aikuiseksi, kun hoitaa joka toinen viikko yksin samat asiat, mitkä nainen hoiti. Kyllä siinä miehenkin seksihalut vähenee.

Seksistä pitäminen ei tarkoita että olisi vastuuton kumppani. Voi haluta sekä seksiä että hyvää arkea. Ei ne sulje toisiaan pois mitenkään.

Vierailija
160/167 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Miten olet alunperinkään tehnyt lapsia tuollaisen miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi