Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen jatkuva s*ksin ajattelu

Vierailija
10.10.2021 |

Heti aamusta ajatus on s*eksissä. Tuodaan seisokki naaman eteen kun on herätty, siihen pitää koskea. Sitten kerrotaan kuinka haluttaa ja mitä kaikkea haluaisi tehdä ja muistellaan edellistä kertaa. Itse ei ole ehtinyt juoda vielä edes aamukahvia. Jos kerron jostain projektista minkä aion aloittaa hetken päästä mökötetään kun enkö aiokaan harrastaa s*eksiä. Telkkarista pitää kommentoida kaikkien naisten ruumiinosat ja kuinka mikäkin paikka näkyy vaatteiden läpi. Sitten pohditaan ääneen kuinka olisi kiva jos olisi asuja, leluja tai peppujuttuja. Oksettaa jo oikeasti. Eikö nuo haaveilut voisi pitää itsellään ja yrittää lämmitellä minua tavalla jonka olen sanonut toimivan. Olen sanonut koko suhteen ajan että tuo ääneen sanominen asioista on täysi turn off. Sitten ihmetellään kun ei haluta. No ei varmasti kun käyttäydytään kuin joku pervopena jatkuvasti. Yäk.

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt suhteessa, jossa mies oli seksihullu. En voinut koskettaa, kun jo oli hinkkaamassa itseään minuun ja seksiä olisi pitänyt saada. Tänä aikana, jolloin seksiä tunkee joka tuutista, oli kamalaa elää hänen kanssa. Petti minua, minä jätin. On helppo olla, kun ei tartte tyydyttää hänen tarpeitaan.

Vierailija
102/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Saat hakea joko hyvin nuorta tai saman tyylistä ihmistä. Saattaa viedä kauan löytää tuollainen nainen. Mä annoin peppua kun olin alle 25. Siitä lähtien ollut pukamia. Haluat varmaan sellaista perää myös? Kauniisti miehen aiheuttamat ulkonevat pukamat lepattaa kun lykkii menemään. Spermaa kyllä voin suussa pitää. Sperman on vain maistuttava sellaiselle, että haluan sitä pitää. Et varmaan polta tai nuuskaa, käytä alkoholia, syö mitään voimakkaita ruokia, juot riittävästi vettä, etkä käytä kahvia kuin hyvin pieniä määriä, lisäksi liikut tarpeeksi että aineenvaihdunta on liikkeellä? Elintapasi maistaa spermastasi ja kuvottavaa spermaa ei kukaan suostu ottamaan.

Olisin ehkä voinut mainita, että olen jo kerran aikaisemmin ollut tuollaisessa suhteessa naisen kanssa, joka nautti peppuseksistä niin paljon, että sai sillä kunnon orgasmit ja ei kammonnut spermaa myöskään.

Tuurista se on vain kiinni, että minkälaiset mieltymykset on seksin suhteen, enkä näkisi, että se olisi iästä kiinni. Jodel-keskustelusovelluksessa on ollut paljon äänestyksiä peppuseksin suhteen ja noin 10-30% naisista on johdonmukaisesti äänestävät nauttivansa siitä, joten tarvitsee vain löytää tuo 10-30% joka olisi myös kaikilta muiltakin osin parisuhdemateriaalia.

Urheilen paljon ja elämäntavat on jo valmiiksi superterveelliset.

Eikä ole kukaan nainen saanut orgasmin perseen kautta, sua on huijattu :D naises oli selvästi esittäjä, ei tainnut mikään orgasmi olla aito. Sori jos puhkaisi kuplan :D oot säälittävä, opettele oikeasti hyväksi seksissä niin löydät ehkä naisiakin.

Kyllä on täysin mahdollista ja tällaisia naisia on olemassa. Pelkkä penis takaapäin pepussa ja sillä kunnon tärinäorgasmit. Suosittelen sullekin.

Sori, ne esitti. Tuskin saivat siis yhtäkään oikeaa orgasmin sun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, samaistuin. Mulla oli mies joka myös heti ensimmäisenä aamulla työnsi sen seisokin nenän eteen ja läpsi välillä poskille sillä. Koko päivä julmetunlaista kähmintää ja semmoinen tietty kiilto aina silmissä tarkkailemassa esim vaatteiden vaihtoa tai suihkussa käymistä. Väittelyä siitä miksi ei kiinnosta, heilutellaan vehjettä nenän edessä ja välillä painetaan pää siihen kiinni. Välillä syyllistämistä että koko ajan himottaisi eikä saa. Ihan erityisenä soidinmenona voisin nostaa sen nylkyttämisen. Niinkuin koira mies tarrautui kiinni ja nylkytti milloin jalkaa, kylkeä, kättä, mihin vain pääsikin tarttumaan kiinni. Se oli raskasta aikaa.

Onneksi pääsin nylkyttäjästä eroon. 

Hyi helvetti, toi nylkytys. Itselläkin oli lyhyt suhde mieheen joka nylkytti. Hyi saa ta na. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin kivikova seisokki reittä, selkää, naamaa, vatsaa, peppua tai mitä vaan vartalon osaa vasten, kun tuntuu, että siitä tulee reikä läpi ihan just ja mustelmia tulikin.

Luojan kiitos pääsin eroon nylkyttäjästä. Kaikenlaisiin hulluihin sitä sekaantuukin kun ei omaa parastaan heti ymmärrä.

Vierailija
104/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää seksistä. Yksi luonnon ilkeä temppu miehille sekin.

Naiset tykkää seksistä ENEMMÄN kuin miehet ja kykenevät siihen koko elämänsä ajan ja saavat myös useampia orgasmeja... MUTTA...

kiihottuvat täysin eri tavalla kuin miehet.

Älä viitsi puhua täyttä paskaa. Kaikki tietää että naisen orgasmi on pelkkä myytti.

Puhutko nyt naisena vai miehenä? Kaikki naiset eivät saa orgasmin ikinä, se on totta. Mutta useimmat saa edes joskus ainakin itsetyydyttämällä ja pienillä kikoilla. Jotkut naiset saa orgasmin tai useita joka kerta. Minä olen tällainen. Rakastan seksiä ja itsetyydytän viikoittain, saan vähintään 5 orgasmia joka kerta, sekä miehen, että itseni kanssa.

Mutta jos mieheni olisi ap:n kaltainen, niin melko pian alkaisin vihaamaan seksiä hänen kanssaan. En voi sietää tuollaista käytöstä, en sitten yhtään.

Ja kun jotkut täällä ovat kysyneet mitkä ne hienovaraiset keinot on, niin meillä toimii monet eri tavat. Joskus riittää, kun näen mieheni alastomana. Joskus itse heitän vaatteet miehen edessä. Joskus mies kysyy suoraan, että haluaisitko rakastella. Joskus hän hemmottelee minua ja minä häntä. Mutta koskaan ei kumpikaan työnnä elimiään toisen naamaan tai puhu jatkuvasti seksistä. Painostaa ei saa, vaan pitää antaa toiselle tilaa kokea tai olla kokematta se halu itse.

Joku täällä laittoi, että "Seksi muuttuu tavoiteltavaksi vasta kun sitä on vähän tai juuri sopivasti. Vähän kuin uni tai ruoka tai muut elämän perusasiat." Tässä on viisauden ydin, kiitos.

Vierailija
105/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, mitäs jos joskus tekisit niin kuin mies haluaa? Minkä takia se on aina niin, että naisen tapa on tärkeämpi? Vähän pilkettä silmäkulmaan ja huomioi miehesi ja ita se muna suuhun. Ehkä silloin miehesikin jaksaa lämmitellä sua seuraavalla kerralla.

No kävisikö mielessä että koko hemmetin kymmenen vuoden suhteen aika on menty tämän pervopenan tavalla? En jaksa enää. Alan olla liian vanha tähän. En jaksa sitä että vaikka kuinka yritän selittää että tuo on inhottavaa sitä ei vaan voi lopettaa. Minä nimenomaan toteutan miehen toiveita, tälläkin viikolla on tehty vaikka mitä erikoista hänen toiveestaan. Minun toivetta siitä että _lopeta näiden juttujen puhuminen_ ei vaan voi toteuttaa. Miksi se on niin saamarin vaikeaa? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin jättää tekemättä.

Ap

Siksi kun tekee mieli

T: Pena

Vierailija
106/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on saanut useita sianjättösuosituksia. 

Minua kiinnostaa, ap, oletko sanonut miehelle että lähdet jos ei käytös muutu? Jos et, miksi et? 

Vierailija
107/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että jos mun kimpussani olisi 10v päivittäin sama himokas nainen, joka heti aamusta tarjoaisi kosteaa plluaan naamalleni, puhuisi seksistä jatkuvasti ja syyllistäisi aina kun ei kesken aamukahvin tai frisbeegolf-suunnitelmien tee mieli häntä tyydyttää niin kyllä tympisi miehenä.

Eli en AP ihmettele yhtään.

Täällä puutteessa elävät vätykset varmaan kuvittelevat olevansa aina valmiita kun heidän kuvitteellinen puolisonsa niin haluaisi, mutta kyllä todellisuus on aivan toinen.

Seksi muuttuu tavoiteltavaksi vasta kun sitä on vähän tai juuri sopivasti. Vähän kuin uni tai ruoka tai muut elämän perusasiat.

Hyi helv, ajatuskin edessäni päivittäin levittelevästä naisesta etoo, joten ei ole vaikea samaistua AP:n asemaan.

Missänäin fiksuja, ihania miehiä kasvaa? 😍😍😍

N 39

Nooh, kiitos 😊 Täällä Suomessahan meitä kasvaa, mutta ei meitä ihan jokaiselle suomalaiselle naiselle riitä ;) On kiva olla harvinaisuus.

Suksi ny jo grinderiin, hinuri.

Vierailija
108/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kirjoittaa totuutena asiaa, josta et tiedä yhtään mitään. 

Etkä palstamiehenä koskaan tule tietämään.

Suhteiden alussa naiset teeskentelevät tykkäävänsä seksistä mutta se loppuu viimeistään muutamassa vuodessa. Onneksi on suht terveet kädet.

Vierailija
109/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kirjoittaa totuutena asiaa, josta et tiedä yhtään mitään. 

Etkä palstamiehenä koskaan tule tietämään.

Suhteiden alussa naiset teeskentelevät tykkäävänsä seksistä mutta se loppuu viimeistään muutamassa vuodessa. Onneksi on suht terveet kädet.

Jos laittaa joka kerta euron säästöpossuun kun nainen pyytää seksiä suhteen ensimmäisen vuoden aikana, ja ottaa euron possusta joka kerta kun nainen pyytää seksiä ensimmäisen vuoden jälkeen niin säästöpossussa on euroja vielä kun mies haudataan.

Vierailija
110/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoista miten joidenkin ajatus menee heti siihen että "tämä nainen ei halua seksiä" vaikka olen tässäkin keskustelussa monta kertaa sanonut että en pidä miehen käytöksestä. En ole missään vaiheessa sanonut että en pidä seksistä, en halua seksiä tms. Kun kritisoin toisen käytöstä jotkut sivuuttavat tämän asian saman tien ja miettivät vain että vika on minun haluttomuudessani. Tämä on siis selkeästi miehenikin ajatusmaailma. En ymmärrä miten joidenkin pää toimii näin. Miksei sitä selkeää totuutta voi sisäistää?

Ap

Vielä ei ole tullut yhtään konkreettista esimerkkiä mitä se sinun "haluan kuitenkin seksiä" tarkoittaa. Monta kertaa viikossa? Missä? Milloin? Kotona saunan jälkeen pimeässä yhteisessä sängyssä?

Miehenä voin kertoa, että seksiä haluaa silloin kun sitä tekee mieli. Ei silloin kuin arvon rouvan kalenterissa sattuu olemaan tilaa.

Vierailija
111/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerältä vaikuttava ahdistelijamies.

En jaksaisi tuollaista palstamiesmäistä kikkelikallea.

Haisee taas kaksinaismoralismi kauas. Jos joku etelän kikolo olis kyseessä niin sehän olisi vain niin ihkua.

Jos haave on nunnaluostari nii miks mennä yhteen seksistä pitävän kanss?

Vierailija
112/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen kertoo palstalle miehensä intiimejä juttuja? Aloituksen uskottavuus kärsii.

Näitä tyhmiä naisia tuntuu täällä riittävän. Melkein kaikki tunnistetiedot pitää kertoa läheisestään. Kerron ensin, mietin seuraukset vasta sitten.

Vierailija
113/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen herrasmies. Muna kasvojen edessä heti herätessä. 😂

Vierailija
114/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen herrasmies. Muna kasvojen edessä heti herätessä. 😂

Turhaa sitä on nukkuvalle näyttää. 

Vierailija
115/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on luultavasti seksikielteisin koko maailmassa.

Vierailija
116/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin gynekologisessa toimenpiteessä. Pari päivää myöhemmin mies alkoi vongata seksiä.

Kärsin toimenpiteen jälkeen masennuksesta ja laihduin monta kiloa. Mies kommentoi laihtumistani: "Syöhän jotta tissit kasvaa."

On ex.

Vierailija
117/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen kertoo palstalle miehensä intiimejä juttuja? Aloituksen uskottavuus kärsii.

Näitä tyhmiä naisia tuntuu täällä riittävän. Melkein kaikki tunnistetiedot pitää kertoa läheisestään. Kerron ensin, mietin seuraukset vasta sitten.

Ai meinaatko, että naapuri voi tunnistaa? "Joo kyllä tämä kirjoitus on naapurin Jormasta [pun intended], sekin aina aamuisin heiluttaa heppiään vaimonsa naaman edessä!"

Vierailija
118/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mulla menisi kyllä mielenkiinto tuollaista tyyppiä kohtaan jo siinä vaiheessa kun kommentoi muita naisia vaikkakin vain tv:n välityksellä, JUNTTI!

Vierailija
119/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin saa jatkuvasti lukea valitusta kun miestä ei kiinnosta. Nyt sitten tulee valitusta kun miestä kiinnostaisi.

Kiinnostaa puhua, yksinään. Eri asia kuin teot. Tuo on ahdistelua ja pakkotuputusta.

Vierailija
120/167 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä kylmät lahnat eivät pysy erossa miehistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän