MeNaiset: Saara Aalto ja Teemu Roivainen
Musta on hienoa jos pariskunta on säilynyt eronsa jälkeen parhaimpina ystävyksinä ja sielunkumppaneina ym. Mutta aika paljon vaaditaan tulevilta seurustelukunppaneilta, kun tuon kuvion joutuu nieleskelemään. Itsekin olen kaveri eksäni kanssa, mutta kyllä se oma mies on kuitenkin aika se ykkönen, paras ystävä ja sielunkumppani. Olisko teistä ok, jos puolisonne olisi noin hyvää pataa eksänsä kanssa?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:09"]
Musta on hienoa jos pariskunta on säilynyt eronsa jälkeen parhaimpina ystävyksinä ja sielunkumppaneina ym. Mutta aika paljon vaaditaan tulevilta seurustelukunppaneilta, kun tuon kuvion joutuu nieleskelemään. Itsekin olen kaveri eksäni kanssa, mutta kyllä se oma mies on kuitenkin aika se ykkönen, paras ystävä ja sielunkumppani. Olisko teistä ok, jos puolisonne olisi noin hyvää pataa eksänsä kanssa?
[/quote]
Ai, luulin etä ne ovat taas pari, kun luin jutusta vain pari kohtaa.
Mun oli tosi vaikeeta sulattaa. Monet riidat riideltiin kun olin mustis.
Onneksi mies ja sen ex ymmärsivät myös mun tunteita ja huomio ne. Ottivat etäisyyttä toisiinsa.
Edelleen ovat kyllä kavereita ja ei Se mua enää haittaa mitenkään. Toista oli silloin kakskytvuotta sitten.