Minkä takia miehet pitää naisia elätteinä?
Suomessahan maksuvastuu ei jää yleensä koskaan miehen harteille vaan jakaantuu aika tasaisesti naisen ja miehen välillä. Mies voi jopa jättää naisen ja lapset, eivätkä nämä kuole nälkään tai joudu kadulle.
Vituttaa tuollainen elätti-ajattelu!
Kommentit (5)
Meillä vastuu jakautuu ehkä 95-5% minun, vaimon puolelle. Eikä kukaan näe tässäkään ongelmaa, paitsi minä.
Ei kaikki naiset ole, eikä kukaan varmaan sellaista pidä elättinä. Mullakaan nyt montaa naista ole ollut, mutta kaikki niistä ovat ihan töissä käyneet, asuneet omillaan ja käyneet itse kaupassa omilla masseillaan.
Eivät ole mitään sugardaddya etsineet ilmeisesti - eikä musta sellasta olisi näillä tuloilla saanutkaan :D
En kyllä ryhtyisikään, ei sen puoleen. Masentava ajatus, että joku olisi kanssani vain elannon vuoksi.
Palstan sinkkulassukat luulevat näin.
Minä kans oon se elättävä vaimo. Kyllä se muuten vituttaa voin kertoa, kun joutuu vetää koko perhettä perässään taloudellisessa mielessä. Ei kukaan kysynyt multa onko se mulle ok???
EI OLE!!
Kyllä mullekin kelpais tehdä osan päivää töitä ja lopun osaa mitä haluun tai kotitöitä, jos joku maksais mulle elannon ja elintaso pysyisi samana. Ei oo reilua.
Hiukka pehmeet touhuu