Vanhempien vapaa ilta
Minkä ikäinen teidän vauva oli, kun vanhemmat vietti ensimmäistä vapaata hetkeä yhdessä? Iltaa tai ihan vaan päivällä kauppareissu, joka tapauksessa niin että joku toinen hoiti vauvaa muutaman tunnin. Tämän voisi kysyä myös toisinpäin, minkä ikäisenä vauva oli jonkun muun kuin äidin tai isän hoidettavana muutaman tunnin?
Kommentit (11)
Meillä ollut hoidossa 7kk ikäinen yhden ravintolapäivällisen ajan :)
Onko miehesi käynyt jo yöelämässä ilman sinua?
Mies on käynyt istumassa iltaa joskus kesällä. Ap
Täällä mies käynyt viihteellä 3 kertaa reilun 6kk aikana. Onko teidän mielestä paljon?
Ei viettänyt. Tosin en tiedä miten nämä tähän liittyy? :) Molemmat on olleet omissa menoissaan kyllä, mutta aina jompi kumpi on ollut vauvan kanssa. Vauva ei ole ollut ilman kumpaakaan vanhempaa vielä kertaakaan.
"Vauva" on jo 3v, kukaan vieras ei ole hoitanut päivähoitajaa lukuunottamatta. Silti meillä istutaan iltaisin yhdessä ja on sitä yhteistä aikaa.
Itse en siis ole yöelämässä käynyt koska imetän
3.5kk vauva oli 6 tuntia hoidossa, kun me olimme pikkujouluissa. Sitä ennen oli mummo ollut hoitamassa noin tunnin ajan silloin tällöin miehen olessa töissä ja minun urheillessani.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:24"]
3.5kk vauva oli 6 tuntia hoidossa, kun me olimme pikkujouluissa. Sitä ennen oli mummo ollut hoitamassa noin tunnin ajan silloin tällöin miehen olessa töissä ja minun urheillessani.
[/quote]
Pärjäsikö ihan hyvin? Ei vetänyt itkuraivareita tai muuta hätää? Suhtautuiko teihin yhtään erilailla kun näki poissaolon jälkeen, katseli ihmeissään tms?
Meidän vauva reilu 6kk, ei ole ollut vielä kenenkään muun hoidettavana. Mietin vaan minkä ikäisiä yleensä annetaan toisille hoitoon. Ap