mulla on varmaan joku asperger tai jotain, en vain ymmärrä miehiä
Töissä on mies, joka heittää mulle flirttaavia lauseita ja jää hengailemaan mun seuraan. Ajattelin jo, että ilmassa lienee jotain, kunnes tänään töissä se olikin ihan kummallinen.
Sillä oli joku harjoittelija mukana, kun tulivat mun työpisteelle. Oletin, että poistuu siitä asap kun saa asiansa hoidettua, mutta mitä vielä. Se oikeesti oli siinä varmaan puoli tuntia ainakin ja teki jopa osan mun töistä. Mä katselin hölmistyneenä vieressä. Se puhui mulle työasioita, mutta oli täysin asiallinen eikä hymyn karettakaan ollut havaittavissa. Mua alkoi ärsyttää, varsinkin kun se sohelsi mun töitäni. Ja lopulta, ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen se alkoi tehdä lähtöä ja passitti harjoittelijan edeltä. Heti kun jäätiin kaksin, se heitti jotain flirttaavaa, hymyili ja lähti.
Mitä ihmettä tuokin nyt sitten oli? Sen harjoittelijanko takia se oli niin outo vai olenko tulkinnut miestä kokoajan väärin? Ja mitä ihmettä se jää hengaamaan mun työpisteelle, tekemään (auttamaan) MUN töitä joita se ressukka ei edes osannut vaan sohlasi ympäriinsä...
Eilen kun se toi mun pöydälle papereita, muistutin sitä niitten allekirjoituksesta. Se tuumasi että ai niin joo, vaikka musta on kyllä kivaa kun sä soittelet mulle (soitan unohtuneista allekirjoituksista, että saan paperit taas eteenpäin). Eikö tuokin nyt ollut aika selkeätä flirttiä vai mitä tuosta miehestä pitäisi ajatella? En vain tajua.
Ja sori jos tulee kaikki yhteen pötköön, kirjoitan kännykällä....
Kommentit (13)
Kiinnostaako sua siis tämä mies? Jos kiinnostaa, ala flirttailla takaisin. Jos ei kiinnosta, heitä roisia hyväntuulista ja hyväntahtoista läppää sillä lailla kaveripohjalta, että mies tajuaa että on kiva tyyppi mutta mahiksia ei ole.
Samoin ajattelen kuin 2. Kovin on epämääräisiä merkkejä, tuntuu että yrität itse nyt tulkita jotain kovasti, vaikkei ehkä kannattaisi...
Pitää sinusta ja viihtyy seurassasi?
En ole ihastunut, mutta miehen käytös on niin erilaista kuin muiden (eikä mieskään näytä olevan muille samanlainen kuin mulle), joten pistää vain mietityttämään koko juttu. Mä olen sille vastannut samalla mitalla takaisin, mutta ei siitä silti selvää saa. Ja on kai se jotenkin hellyyttävää, kun mies onnistuu aina mun läsnäollessa mokailemaan jotenkin niin, että tunnen lähes myötähäpeää. Viimeksi kaatoi vesikannun ja vettä oli joka paikassa..
En osaa linkittää tällä puhelimella, mutta otsikolla "työkaverimies ihmetyttää" löytyy mun eka avautuminen tästä aiheesta.
En osaa sua tossa tilanteessa neuvoa, mut mullon kans vähän silleen, että mun on vaikea tulkita miehiä tai ihmisiä ylipäätään, jos olen sosiaalisessa tilanteessa itse osallisena. Mulla on jotain ihme lukkoja ja tulkitsen asioita muutenkin aina puolustuskannalla. Objektiivisesti osaan seurata vaan tilanteita, joita seuraan ulkopuolelta. Monesti loukkaan, vaikka pohjimmitani tarkoitus on toinen.. Joskus stressiki voi vaikuttaa tilanteiden tulkintaa. Harmittaa monesti kauheesti jälkikäteen ja tekee mieli pyyttää anteeksi.
Joo, just noin mullakin on kuin sulla nro 8. Oikeasti olen kyllä miettinyt onko mussa joku vika, kun just edellä mainitun kaltaiset tilanteet on mulle ihan hepreaa, enkä vain tajua toisten motiiveja.
T.ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:14"]
En osaa linkittää tällä puhelimella, mutta otsikolla "työkaverimies ihmetyttää" löytyy mun eka avautuminen tästä aiheesta.
[/quote]
Tää vai?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4328215/ketju/tyokaverimies_ihmetyttaa
Pyysitkö miestä kahville? Joku ehdotti sulle sellaista siirtoa.
Mietit asiaa liikaa. Lopeta muiden analysointi ja elämäsi helpottuu kummasti. Jis et edes ole ihastunut tuohon mieheen itse, niin mitä väliä sen käytöksen merkityksellä oikein on?
Joo, just tuo ketju. En ole pyydellyt kahville kun ajattelin vielä varmistua tilanteesta -ja sitten tulikin jo tää päivä ja tuo miehen kummallinen "vierailu" mun luona. Tuli jo sellainen olo, ettei tässä nyt sittenkään ole mitään mutta minkä ihmeen takia se sitten jäi siihen (mun luo) täysin ilman mitään oikeaa syytä? Ja ois kin sitten vaan hengannut siinä, mutta kun se alkoi ihan käsittämättömästä syystä "auttamaan" mua mun töissä sillä seurauksella että koko työpöytä lainehti vettä... En tiedä naurattiko vai ärsyttikö mua enemmän siinä kohtaa :D
Ei kai sillä muuten mitään väliä olekaan, mutta mua kiinnostais kyllä tietää syy tuommoiselle käytökselle.Kuten sanoin, tätä ei ole muiden taholta mua kohtaan eikä myöskään miehen puolelta muille.
Entä jos kysyt suoraan? Sehän voi olla vakavissaan, mutta luulee sun pelaavan jotain peliä ja suojelee itseään.
Vaikuttaa siltä, että olet itse ihastunut. <3
Koetat tulkita miestä ihastumisen suuntaan, ristiriita syntynee siitä, ettei varsinaista ihastusta miehen puolelta ole.