Antakaa minulle voimia, kun mieheni hakkasi eilen minut
Onneksi lapset olivat kuitenkin mummolassa. Pakkohan tästä tilanteesta on päästä pois.
Mies on nyt taas kavereidensa kanssa ryyppäämässä ja pelkään niin paljon, kun hän tulee kotiin.
Tilanne on kuitenkin sellainen, että en löydä tästä poispääsyä. Ei ole töitä ja olen ollut kotona lasten kanssa seitsemän vuotta.
Kommentit (94)
Kerroithan tädille tilanteen? Onko ketään muuta, jonka luo voisitte mennä? Rikosilmoitus kannattaa myös ehdottomasti tehdä. Voi helpottaa turvakotiin pääsyä ja/tai vuokra-asunnon saantia.
Ja näille vähättelijöille: Katsokaapa huviksenne tilastoja. Lähes aina, kun parisuhdeväkivalta päättyy uhrin kuolemaan, syynä on ollut se, että uhri yritti lähteä. Tosi helppo huudella, että senkun lähdet. Ymmärrän ihan täysin, että sille lähdön hetkelle odottaa "täydellisiä olosuhteita", kun se lähteminen voi olla hengenvaarallista.
Tottelet jatkossa kun sanotaan kerran etkä nalkuta ihan niin paljoa.
Viisasi ihminen ottaa heti kontakti naisten tuki ry. Kun pystyit tänne kirjoitaa. Pystyt netti hakee apua.Asialla ei leikimistä,jos taas joku vaan kirjoitaa mitä mieleen satuu? Ei ole vitsin aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiin heti!
Tämä on tullut mieleen, mutta miten selitän lapsilleni?
- aloittaja -
Ai miten selität lapsille että äiti yoimii kuin itseään arvostava täyspäinen ihminen? Jaa-a...
Kai tajuat että kasvatat myös lapsistasi tuolla käytökselläsi tulevia uhreja ja tekijöitä? Tuo läheisriippuvainen käytös kun periytyy. Sinäkö sen lapsesi arkun käyt kantamassa kun et viitsinyt opettaa itsensä arvostamista tai istut oikeudessa kun se on lopettanut lapsenlapsesi joku kaunis viikonloppu? Lapset ei opi käskemällä, ne oppii mallia ottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tilanne taas paha. Läksin kotoa lasteni kanssa tätini luo. Mies tuli kotiin muutaman muun känniläisen kanssa ja poistuttin lasten kanssa. Alkoivat grilaamaan ja tuo keskimmäinen alkoi itkeä, kun pelkäsi rähisevää miestä. Huomaan, että täti ei jaksa meitä kauaa.
Soitin turvakotiin, mutta sielläkin on täyttä.
- aloittaja -
Laitat vuokra-asunnon hakuun kun siinä olet. Jos rahaa löytyy niin saat sen muutamassa päivässä.
Tärkein askel on otettu kun olet lähtenyt sieltä. Älä mene takaisin. Vuokra-asunto hakuun kiireisesti.
Sulla ei ole mitään ongelmaa selittää lapsillesi kun yksi jo itki ahdistustaan pelottavassa tilanteessa.
Otat yhteyttä sosiaalityöntekijään. Kiireellisenä kaupungin vuokra-asuntojonoon. Huomenna uudestaan soittoa turvakotiin. Voimia!
Ja käy siellä lääkärissä, jäljet pitää olla dokumentoituna.
BMW kirjoitti:
Voin kertoa, että vuosia sitten avomies löi minua kerran nyrkillä . Soitin heti poliisit paikalle ja mies sai lähteä heti, putkan kautta
Jos lyö kerran, ei se siihen lopu. Aina pahenee, tutkittu asia
Aivan totta, lyö kerran lyö aina. Turha sitä kaunistella ympäristö v.2021. Tyylin meillä mene hyvin. Kun 4-seinän sisällä on perhe-helvetti.Ymärtäisin jos olisi muu vuosiluku.Et kai ole riipuvainen miehen tulosta ja asunosta.?On olemassa turvakodit.Tossa just yksi akka niin sokea. Vuosia elänyt toisena naisena. Kehtaa sanoa,mun mies erosi, tuli vihdoin luokse kokonaan. Sen vaimo oli ihan hullu. Laitto lähestymiskielot ym. Haki eroa.Syystä vaimo haki avioeroa, mies sai myös lähestymiskiellon.Syystä ei vaimo hakenut avioeroa. Mitään hälytys kellot ei tällä toisella naisella soi!On onnen kukuloilla: Minut palkitiin,suostuin ole jalkavaimo,eli toinen nainen joku 16v. Heran pieksut sentään! Kuin tyhmä 36v nainen voi olla! Sama tyhmyyttä on anetataan lyödä itseä ja tältä haetaan empatiaa. Mars lääkärin ,todistus pahoinpitelystä. Kontakti polisin todistuksen kanssa,jotta joutu vastuusen. Apua haet turvakoti,naisten tuki ry.
Vierailija kirjoitti:
Aikani katselin poikani perseilyä (liian kauan) ja viime vuonna tein ratkaisun; Ostin miniälleni ja lapsenlapsilleni asunnon, jossa saavat asua rauhassa. Koska eipä niitä rahojaan saa mukaan kuollessaan.
<3
Lapsenlapsesi ovat onnellisia, kun heillä on tuollainen isovanhempi!
Ap sinua tullaan myöhemmin syyllistämään sillä että mikä on lapsen oikeus isään jne. Voit vaatia että lapset tapaavat isää vain valvotuissa olosuhteissa, jolloin isän on käytännössä pakko olla täysin selvinpäin lapsia tavatessa, sossut muuten puuttuvat tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tröllöllöllöllöllö
Oli trolli tai ei niin samanlaisessa tilanteessa on satoja, jos ei tuhansiakin naisia ympäri Suomen, tälläkin hetkellä.
Aika erikoinen logiikka. Mutta pääasia että saadaan taas levitettyä miesvihaa.
Mikä tässä nyt on miesvihaa? Olen ollut kolmessa suhteessa, joista kahdessa mua pahoinpideltiin ja ihan suomalaisia olivat.
En mä silti yleistä ja oleta, että 66,666 % miehistä on naisiaan kohtaan väkivaltaisia vaan mulle on sattunut pskempi mäihä. Tiedän myös muita naisia, joita on hakattu ja tekijä ihan kantasuomalainen hieno mies.
Lääkäri ja poliisi kirjasi yhden pahoinpitelyn tapon yrityksenä, mutta tästä ei saisi mainita, koska tekijä on mies ja se levittää miesvihaa?
Jos mä naisena käyn jonkun päälle ja uhri sanoo, että tekijä oli nainen niin ei se mitään naisvihaa ole.
Kyllä se on sun logiikka, joka kusee.
Hyvä, että olet lähtenyt kotoa lasten kanssa. Älä missään nimessä palaa takaisin. Kerro tädille, mikä tilanne kotona on ja jos hän ei voi majoittaa teitä, pyydä apua muualta. Huomenna uudelleen yhteys turvakotiin ja jos sinne ei pääse, pyydä sieltä ohjeita miten toimia. Ja lääkärissä kyllä kannattaa käydä, jotta sinulla on todisteita perheväkivallasta. Kun tulee aika hakea tarvikkeita vanhasta kodista, pyydä mukaan useampi ihminen turvaksi. Voimia sinulle jaksaa tässä hirveässä tilanteessa.