Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotisi sinulle rakas?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa joku surkutteli oman kodin myymistä. Kuinka moni asuu tällä hetkellä kodissa, josta ei haluaisi mistään hinnasta luopua? Joka on maailman paras ja rakas?

Itse asun kodissa, josta en liiemmin pidä. En tykännyt tästä alunperinkään ja koti oli kaikinpuolin kompromissiratkaisu. Havahduttaa aina kuulla, kun joku sanoo viihtyvänsä kodissaan ja pitävänsä sitä maailman rakkaimpana, että itselleni tämä koti ei sitä ole eikä koskaan tule olemaankaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talo on miehen unelma ja rakennuttama, itse viihtyisin lähes missä tahansa. Talo ei ole sellainen kuin minä olisin toivonut.

Vierailija
2/13 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tahdon muuttaa pois koko kaupungista. Surkea paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on 3. itselle suunniteltu ja rakennettu talo ja yhtä rakas kuin edellisetkin. Jokainen talo on ollut täydellinen ko elämäntilanteessa.

Tämä viimeinen on 120m2, 3 mh ja isot avoimet oleskelutilat. Täysin erilainen puutarha kuin ennen. Täältä lähden vain jalat edellä

Vierailija
4/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin viihtyisin meidän mökillä, vanhassa yli 100-vuotiaassa talossa. Se ei kyllä o,e mikään vanhuudenkoti ainakaan jos on yhtään liikuntaesteinen. Varsinainen koti on kyllä ihan kiva, iso okt kauniilla paikalla.

Vierailija
5/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn ihanassa kodissamme. Toimii vieläkin hyvin.

Vierailija
6/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omasta kodistamme ja mökistämme.

Vierailija
7/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin lapsuudenkodista olen asunut 6 eri asunnossa (14v aikana). Näen ihan sekavia unia missä asunto on jossain pyörävarastossa mutta se oikea koti on lapsuudenkoti.

Eli sanoisin että ei ole rakas, kohta edessä taas muutto.

Vierailija
8/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en voisi ikinä muuttaa pois. Koti on maailman paras paikka.

Olen asunut tässä puolesta elämästä.

N40.

Vierailija
9/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä talo on miehen unelma ja rakennuttama, itse viihtyisin lähes missä tahansa. Talo ei ole sellainen kuin minä olisin toivonut.

Hyvin kelpaa loisia toisen maksamassa kuitenkin. Jätit sen olennaisimman sanomatta.

Vierailija
10/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tämä on vaan asunto. Viihdyn hyvin ja tämä on kiva koti, mutta en ole kiintynyt seiniin. Voisin ihan hyvin myydä ja muuttaa, jos elämäntilanne muuttuisi ja löytyisi parempi.

Vierailija
11/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnostani pidän paljon, mutta pari naapuria voisin laittaa vaihtoon. Varsinkin kun talossa on surkea äänieristys.

Vierailija
12/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotini ovat aina olleet rakkaita ja tärkeitä paikkoja. Vielä en ole loppuelämän kodissa enkä edes näitä seiniä omista, mutta rakas paikka silti. Vaikka olen aina toennyt että kodeistani jossain vaiheessa muutan pois, olen sisustanut ja laittanut kodin kivaksi niin että olen siellä viihtynyt.

Vierailija
13/13 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan kotimme on rakas,haluaisin asua siellä pysyvästi,asiaan vaikuttaa tietysti myös ilmasto,hintataso,ilmapiiri,verotus.

Suomen koti sen sijaan paras vaihtoehto tällä hetkellä kun suomessa vielä pakko olla,helppo myydä, arvo säilyy,vaivaton.