Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies rakastaa ns. "puhtaasti" niin säikähtääkö hän jos nainen haluaakin jotain rajumpaa?

Vierailija
09.10.2021 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan, mutta kuulin kyllä joskus yhden miehen kertovan, että oli joskus ollut niin rakastunut naiseen ettei raaskinut harrastaa seksiä hänen kanssa. Ei vaan hennonnut.

Niin, jotain tuollaista. Mutta mitä jos se nainen olisi itse halunnut? 

ap

Ei voi tietää haluaako nainen, jos ei kerro ja silloinkin saattaa vain testata miehen vakaumusta. Naiset ovat arvaamattomia, vähän kuin käärmeet.

Kuule, voisin kertoa muutaman tarinan testaavista ja juonittelevista miehistä.

Kerro! Minua kiinnostaa.

Eksäni sepitti tarinoita siitä, että joku nainen oli muka hänestä kiinnostunut. Keksi näitä juttuja nähdäkseen, miten reagoin tai ajaudunko itse pettämään.

Joillakin miehillä on myös omituinen tapa ehdottaa seksiä testausmielessä, haluavat selvittää, onko nainen "liian helppo". Sitten jos nainen erehtyy haluamaan seksiä juuri tuon miehen kanssa, se onkin miehen mielestä väärin ja tapailu pitää lopettaa. Tosin totta kai mies harrastaa naisen kanssa seksiä tuon yhden kerran. Minusta tuo on ihan sekopäistä naisen seksuaalisuuden kontrollointia. Tältä palstalta olen lukenut näitä tarinoita.

Varsinkin tuo jälkimmäinen tapa kuulostaa kummalliselta. Se nainenhan saattaa olla pelkästään tälle miehelle helppo, koska mies kiinnostaa aidosti. Jos harrastaa seksiä helposti yhden kanssa ei se sitä tarkoita, että harrastaisi jokaisen vastaantulijan. Ilmeisesti sekään ei kelpaa.

Vierailija
22/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan, mutta kuulin kyllä joskus yhden miehen kertovan, että oli joskus ollut niin rakastunut naiseen ettei raaskinut harrastaa seksiä hänen kanssa. Ei vaan hennonnut.

Niin, jotain tuollaista. Mutta mitä jos se nainen olisi itse halunnut? 

ap

Ei voi tietää haluaako nainen, jos ei kerro ja silloinkin saattaa vain testata miehen vakaumusta. Naiset ovat arvaamattomia, vähän kuin käärmeet.

Kuule, voisin kertoa muutaman tarinan testaavista ja juonittelevista miehistä.

Kerro! Minua kiinnostaa.

Eksäni sepitti tarinoita siitä, että joku nainen oli muka hänestä kiinnostunut. Keksi näitä juttuja nähdäkseen, miten reagoin tai ajaudunko itse pettämään.

Joillakin miehillä on myös omituinen tapa ehdottaa seksiä testausmielessä, haluavat selvittää, onko nainen "liian helppo". Sitten jos nainen erehtyy haluamaan seksiä juuri tuon miehen kanssa, se onkin miehen mielestä väärin ja tapailu pitää lopettaa. Tosin totta kai mies harrastaa naisen kanssa seksiä tuon yhden kerran. Minusta tuo on ihan sekopäistä naisen seksuaalisuuden kontrollointia. Tältä palstalta olen lukenut näitä tarinoita.

Varsinkin tuo jälkimmäinen tapa kuulostaa kummalliselta. Se nainenhan saattaa olla pelkästään tälle miehelle helppo, koska mies kiinnostaa aidosti. Jos harrastaa seksiä helposti yhden kanssa ei se sitä tarkoita, että harrastaisi jokaisen vastaantulijan. Ilmeisesti sekään ei kelpaa.

Juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Eikö tuo nyt ole aika häiriintynyttä? Mies suhtautuu naiseen kuin suojeltavaan pikkulapseen. Valtava red flag.

Juuri näin. Kertoo paljon siitä, miten kieroutunutta miesten seksuaalisuus on. Ilmeisesti tuo mies pystyy harrastamaan seksiä naisen kanssa, jos vihaa ja halveksii tätä?

Niinpä. Ja mitä seksi miehelle on jos naista pitää siltä suojella? Onkohan ukolla väkivaltaisia taipumuksia..?

Vierailija
24/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin hirveästi alapeukutatte  aloitusta?

ap

Vierailija
25/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut että kuva täydellisestä naisesta särkyy jos se onkin huono sängyssä.

Ai tähänkin on joku pisteytystaulukko olemassa?

Vierailija
26/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiinnostaa, milloin rakastaa ns. puhtaasti ja minkälainen on sitä rajumpaa? Luulisin nimittäin, että nuo ovat melko yksilöllisiä juttuja. Onko jo intohimoinen seksi rajumpaa vai pitääkö tehdä ihan tarkoituksella juttuja ja käsitellä kovakouraisesti?

Vierailija
27/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos likaista kakkosseksiä niin olen mukana.

Kannattaa putsata paikkoja etukäteen, niin ei ole yhtä sottaista hommaa.

Vierailija
28/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi jokin aika sitten niin, että tapailemani nainen teki selväksi että nyt sitten mennään ja rajusti ja pääsin toteuttamaan hänen fantasiansa. Se oli elämäni parasta seksiä. Ehdota rohkeasti vaan, ap, tiedä minkälainen peto se sun miehesi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän