Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita huolestuneita äitejä syrjäytyneistä yli 25-vuotiaista tyttäristään tai pojistaan?

Vierailija
09.10.2021 |

Oma tytär, kohta 28-vuotias viettää kaikki vapaa-aikansa yksin. Vierailee kyllä meillä ja siskoillaan ja pyytää kylään, mutta hänellä ei ole omia ystäviä, eikä miesystävää.
Asumme miehen kanssa 100 km päässä tyttärestä, joten emme joka viikonloppu tietenkään ehdi nähdä.

Tässä illalla kyselin, mitä tekee niin oli kotonaan leipomassa pullaa. Sentään ulos oli nenänsä pistänyt ja käynyt kävelyllä - mutta tietysti taas yksin. Ei millään pahalla, mutta muut ikäisensä tekevät kyllä muita harrastuksia lauantai-iltana kuin vaivaavat pullataikinaa.

Kumpa löytäisi jonkun miehen rinnalleen, niin ei tarvitsisi koko ajan olla huolissaan. Yksin asuvalle kun jos sattuu jotain niin kukaan ei ole auttamassa. Joka päivä joutuu kyselemään kuulumisia ja varmistamaan, että on hengissä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehistä tulee vaan sydänsuruja niin parempi yksin :D t syrjäytynyt 25-v tyttö

Vierailija
2/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Tyttäresi voi olla hyvinkin tyytyväinen elämäänsä. Ei kovin syrjäytyneeltä vaikuta. Luulen kyllä että tämä oli provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehistä tulee vaan sydänsuruja niin parempi yksin :D t syrjäytynyt 25-v tyttö

Tämä + viihdyn erittäin hyvin omassa seurassa. Tähän on vuosien varrella ja muutenkin introverttinä tottunut. Kiva välillä nähdä perheenjäseniä tai työpaikalla kollegoita. Siinä sosiaalinen mitta tulee nopeasti täyteen ja kaipaa taas omaa rauhaa.

Tietty välillä kaipaan miesystävää tai ystäviä, mutta ujona en helposti tutustu kehenkään ja pelkään sydänsuruja.

N27

Vierailija
4/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemus.

Mun vanhemmat eivät olleet ollenkaan huolissaan vaikka jouduin asumaan heidän luonaan 27 vuotiaaksi. Noloa I know. Onneksi oli frendejä ja naisystäviä ja olin paljon muualla. Pitkien ns neuvottelujen jälkeen tuli järki päähän näillekin ja sain vähäsen apua että omilleni pääsin lopullisesti.

Joten todellakin ihmettelen niitä peräkamarimiehiä jotka ovat vanhempien hoidossa  OMASTA halusta. Elämäni oli vaikeaa mut aina oli se oma halu päästä pois ja se onneksi hoitu sitten sillä lailla että olin liikkuvainen.

Noloa oli sanoa naisystäville että joo virallisesti vanhempien kotona. Mutta että jotkut omasta tahdosta. Itse hoidan ruokani ja hyvin ja huushollini. Ei mun vanhemmat tehnyt edes oikeastaan ruokaa vaan toisinpäin. Ja se että onneksi en aikoinaan jäänyt pelikoukkuun VAAN aloin ELÄÄ, huonoista kokemuksista huolimatta.

Aina harrastanu kaikenlaista ja jollain tavalla yrittäny työllistyä. Työelämä ollut satunnaista. jne..yksi suuri onni oli että tutustuin ihmisiin vaikka jossain baarissa ja bileissä en tuhlannu nuoruutta sillä lailla.

Vierailija
5/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää provo on. Oikeesti se tyttö on joku viisas menestyvä ministeri

Vierailija
6/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän ettei sillä ole miestä tai kavereita? Itse olen samanlainen 30v "erakko" nainen ja en puhu asioistani kellekään, siskolleni tai vanhemmilleni koska en jaksa sitä hössötystä. Olenkin puhunut netissä jo 2 vuoden ajan erään miehen kanssa ja ollaan tavattukin, mies asuu eri maassa. Aion kertoa vasta sitten kun ollaan suurinpiirtein kihloissa tai naimisissa. Nykypäivänä alle 30 vuotiaat viettää aikaa paljon netissä ja tapaa siellä ihmisiä. Voi olla että tyttärelläsi on paljon nettiystäviä tai joku kenet hän aikoo tavata tulevaisuudessa. 

Vierailija
7/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän ettei sillä ole miestä tai kavereita? Itse olen samanlainen 30v "erakko" nainen ja en puhu asioistani kellekään, siskolleni tai vanhemmilleni koska en jaksa sitä hössötystä. Olenkin puhunut netissä jo 2 vuoden ajan erään miehen kanssa ja ollaan tavattukin, mies asuu eri maassa. Aion kertoa vasta sitten kun ollaan suurinpiirtein kihloissa tai naimisissa. Nykypäivänä alle 30 vuotiaat viettää aikaa paljon netissä ja tapaa siellä ihmisiä. Voi olla että tyttärelläsi on paljon nettiystäviä tai joku kenet hän aikoo tavata tulevaisuudessa. 

Jos menee noin mukavasti niin kannattaa pysyä kahjoista vanhemmista kaukana.

Vierailija
8/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee noin mukavasti niin kannattaa pysyä kahjoista vanhemmista kaukana.

Minä tapaan vanhempiani noin 2 viikon välein,mutta puhumme vain normaali asioista. Parisuhde asioita en juoruile eivätkä he koskaan edes kysy. Kerron vasta sitten kun suhde on erittäin vakava

Vierailija
9/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä + viihdyn erittäin hyvin omassa seurassa. Tähän on vuosien varrella ja muutenkin introverttinä tottunut. Kiva välillä nähdä perheenjäseniä tai työpaikalla kollegoita. Siinä sosiaalinen mitta tulee nopeasti täyteen ja kaipaa taas omaa rauhaa.

Tietty välillä kaipaan miesystävää tai ystäviä, mutta ujona en helposti tutustu kehenkään ja pelkään sydänsuruja.

N27

Vau.     Olettepas ihania neitejä.

Vierailija
10/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on useita nettikavereita sekä eräs todella kiva mies kenen kanssa juttelen aina netissä:) Eikä äiti tiedä tällaisesta tietenkään mitään.

N28

Vierailija
11/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa nykyään monet 20-30v aikuiset viettää viikonloppuiltansa yksin, puhelimen tai tietokoneen välityksellä tuttaville jutellen. Ei mitään erikoista eikä tee näistä nuorista syrjäytyneitä.

Itsekin vietän tämän viikonlopun ihan kotosalla. Viime viikonloppuna olin juhlimassa eikä nykyään enää jaksa joka viikonloppu lähteä bilettämään. Pitäisikö muka?

n26

Vierailija
12/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vanhemmat ette tiedäkään mitä tuon ikäiset "nuoret" puuhaa :D :D

Vierailija
13/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sun tyttären pitäisi sitten muka olla tällä hetkellä tekemässä? 

Vierailija
14/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun saman ikäinen poikani ei myöskään ikinä käy missään eikä ole kavereita tai naisystävää. Olen huolissani hänestä ja hänen jaksamisestaan. Käy kuitenkin töissä ja on korkeakoulutettu.

Vierailija
15/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun saman ikäinen poikani ei myöskään ikinä käy missään eikä ole kavereita tai naisystävää. Olen huolissani hänestä ja hänen jaksamisestaan. Käy kuitenkin töissä ja on korkeakoulutettu.

Saanko kysyä, mistä te äidit päättelette ettei ole kavereita tai ettei esim. deittaile ketään?? Moni nuori ei heti kerro jos esim. tapaa jonkun tai käy tapaamassa jotakin. Tai käy treffeillä. Vai luuletko että he kertoisivat kaikesta?

Vierailija
16/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Vierailija
17/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko missä tytär asuu niin voin käydä viihdyttämässä;)

M38

Vierailija
18/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sun tyttären pitäisi sitten muka olla tällä hetkellä tekemässä? 

Panemassa tietenkin

Vierailija
19/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen huolestunut. Kyselyiden mukaan nuoret naiset ovat todella ahdistuneita nykyään. :(

Vierailija
20/66 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tää provo on. Oikeesti se tyttö on joku viisas menestyvä ministeri

Olisikin, mutta on valtiolla konttorihommissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi