Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En avaa ovea ikinä,

Vierailija
05.12.2014 |

jos kukaan ei ole ilmoittanut tulostaan. Olenko outo?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään yleensä. Tai no, katson yleensä ovisilmästä ja mietin sitten avaanko.

Vierailija
2/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään avasin taas jälleen oven JEHOVAN TODISTAJILLE, kun luulin äitini olevan siellä.. Vittu.. Voiko tuohon oveen laittaa jonkun "ei jehovia" lapun?

Vierailija
4/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:57"]

Tänään avasin taas jälleen oven JEHOVAN TODISTAJILLE, kun luulin äitini olevan siellä.. Vittu.. Voiko tuohon oveen laittaa jonkun "ei jehovia" lapun?

[/quote]

jehovien kanssa on kiva jutella. ovat ystävällisiä ja hyvätapisia :)

Vierailija
5/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]
Joo mutta ei kiinnosta se uskonnon tuputus! "Täältä vartiotorni -lehdestä voit lukea vinkkejä, miten päästä lähemmäksi jumalaa" seriously? En mäkään mee niiden ovelle jauhamaan ateismista.

Vierailija
6/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos naapuri tulee ilmoittaa että autoanne juuri varastetaan tai joku ihminen on hädässä. "Emmä viitti avata kellekkään"

Vierailija
7/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ovi auki, jos olemme kotona, eikä ovikelloa, joten suurin osa meille tulijoista avaa oven itse. Mun ei tarvitse siis miettiä, avaanko vai enkö.

Vierailija
8/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat pelkää sosiaalisia tilanteita ; )

Vierailija
9/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä päivällä ja iltapäivällä avaan, mutta illalla/yöllä sitten en. Ellen nyt tiedä, että on joku tulossa. Tunti sitten vähän säikähdin, kun ovikello soi. Olen yksin kotona ja en odottanut ketään. Raotin ovea varovaisesti ja onneksi ihan tuttu henkilö siellä oli. Kävi jo mielessä poliisit sun muut, kun poika ei ole ollut kotona yötä, niin tuli mieleen onko sattunut jotain.

Vierailija
10/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ovenne takana on raiskattu/hakattu nainen ja tarvitsee nopeasti suojaa tai apua. Naapurin pieni lapsi kyselee baarissa olevia vanhempiaan

Mies

Vierailija
11/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:15"]

Meillä on ovi auki, jos olemme kotona, eikä ovikelloa, joten suurin osa meille tulijoista avaa oven itse. Mun ei tarvitse siis miettiä, avaanko vai enkö.

[/quote]

Sama, paitsi meillä kello. Tutut tulee itse sisään, tuntemattomat pimputtaa ja sitten vaan huudan OVI ON AUKI.

Vierailija
12/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran autoin naapurin naisen turvaan kun mies hakkasi sitä

Vierailija
13/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en avannu kellekkään, mutta nyt vanhempana ja viisaampana kyllä avaan
M40

Vierailija
14/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]
Joo mutta ei kiinnosta se uskonnon tuputus! "Täältä vartiotorni -lehdestä voit lukea vinkkejä, miten päästä lähemmäksi jumalaa" seriously? En mäkään mee niiden ovelle jauhamaan ateismista.
[/quote] "Ei Jehovia" -kyltti saattaisi toimia mutta voit myös ottaa yhteyttä Vantaalla sijaitsevaan haaratoimistoon ja pyytää että laittavat osoitteesi ns. kieltolistalle.

Vierailija
15/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, en edes mene kurkkimaan, kuka siellä on. Kyllä tutut soittaa ja kysyy, missä olen. 

Vierailija
16/44 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa, jos olen yksin kotona. Ovisilmänkin on laittanut joku entinen asukas sataankahdeksaankymmeneen senttiin, joten minä 152-senttinen en edes yletä siitä katsoa.

Syy avaamattomuuteeni on ne muutamat ikävät ihmiset, jotka pörräsivät ovemme takana, kun miehelläni vielä oli väestönsuojan avain hallussaan. Näitä "kuntolaitteiden" käyttäjiä (enemmän tai vähemmän päissään) oli aivan tarpeeksi ja niiden kanssa sitten piti riidellä, että minä en anna avainta vaan mieheni, ja hän tulee silloin-ja-silloin töistä. Noiden kokemusten jälkeen en avaa kenellekään. Tutut tietävät soittaa, jos asiaa on ja kylään haluavat.

Vierailija
17/44 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/44 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/44 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]
[/quote] "Ei Jehovia" -kyltti saattaisi toimia mutta voit myös ottaa yhteyttä Vantaalla sijaitsevaan haaratoimistoon ja pyytää että laittavat osoitteesi ns. kieltolistalle.
[/quote]
En kyllä asu Helsingissä.. Vai pitääkö se aina hoitaa sen kautta?

Vierailija
20/44 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nut vanhenpana ja viisaana en avaa ja kurkkaan makkarin ikkunasta kuka on oven takana. Liikaa kaikkea kaupustelua ja tyrkyttämistä. Poikia olen kieltänyt ovea avaamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä