Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari maksullisissa?

Vierailija
05.12.2014 |

Hei,

Iltalehdessä/MeNaiset lehdessä oli haasteltu jotain n40 prostituoitua. Hän kertoi mm. että hänen asiakkaanaan on käynyt pariskuntia. Ajatus tuntui mielenkiintoiselta. Käsittääkseni monet pariskunnat jakavat fantasioita kolmansista pyöristä niin miehistä kuin naisistakin, mutta suhteessa varmaan aika pieniosa ryhtyy niitä toteuttamaan. Monella toteutus jää varmasti sen takia tekemättä, ettei sopivaa henkilöä löydy ja siksi, että pelottaa miten asiat käytännössä sujuvat. Mitä jos tilanne onkin aivan kamala tai tuntee mustasukkaisuutta jne...

Hutsun luona käyminen oman kumppanin kanssa tutnuu jotenkin mielenkiintoiselta vaihtoehdolta sen helppouden vuoksi. Asetelma olisi selvä pari on asiakkaana ja hutsu palveluntarjoajana. Jos tilanne tuntuu epämiellyttävältä niin milloin tahansa voi lopettaa "leikin" ja poistua ilman että tarvitsee miettiä miltä kolmannesta tuntuu. Kokenut palveluntarjoaja vamrasti ymmärtää tällaiset asiat, eikä ota niistä nokkiinsa.

Oletko koskaan käynyt kummpanisi kanssa maksullisissa tai onko tästä ollut puhetta? Ajatuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora tai ei, niin ei. Ei vieraita ihmisiä meidän sänkyyn maksusta tai vapaasta halusta.

Vierailija
2/12 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:58"]Huora tai ei, niin ei. Ei vieraita ihmisiä meidän sänkyyn maksusta tai vapaasta halusta.
[/quote]

Sama täälä. Vaikka fantasia kahdesta miehestä minulla onkin, se fantasia jääköön fantasiaksi, en koe mitään tarvetta sitä toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin mieshieroja hotellille, jolta sai myös muuta.

Maattiin sängyllä vierekkäin ja hän hieroi meitä öljyllä... Muutakin tapahtui.

Vierailija
4/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä visiossa taitaisi eniten hirvittää taudit. Muutenkaan maksulliset ei oikein innosta: Paikkaako hyvä kroppa, jos muuten sattuu olemaan täys ääliö?

-Niksu

Vierailija
5/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltu todella tyytyväisiä niin maksullisiin nais kuin miesprostioituihin. Eli mun miehelle otettu kunnon narttu nussittavaksi, ja mä siinä mukana touhuillut lähinnä dildojen kaa. Mulle otettu mieshieroja, ja paras kokemus kun sain sekä hierojaa että mun miestä yhtäaikaisesti. Ei heistä sen enempää tartuntoja saa kuin muualtakaan.Järkipelillä pitää mennä ja käyttää aina kondomia.Suuseksiä ei millään muotoa ilman kondomia.

Vierailija
6/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiieiie

Vierailija
7/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiieiie

Miksi olet huono ihminen ja nostat vanhaa sedimenttiä pintaan?

Vierailija
8/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari maksullista on parempi. Ainakin sillon kun se toinen käy ihan kuumana suhun ja sitä toista alkaa vtuttaa ja sit sei tiuskii sille toiselle jotain ulkomaata ja se toinen antaa sun tehdä entistä enemmän

Sydän.

Vierailija
9/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto on tuttavapariskunta. Paria vaihtaessa itse saa tuttua miestä ja oma mies tuttua naista. 

Vierailija
10/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta meidän lisäksi (me=50+ m+n pari, jossa nainen bi) : 2 naista x2, 1 nainen kerran ja 1 ladyboy kerran. Vaimo vähän vierastaa tuota vastikkeellisuutta asiassa, vaikka onkin tilanteista muuten tykännyt.

Vierailija
11/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rouva pihtaa takaluukkua, niin olen miettinyt ehdottaa maksullisen ottamista rouvan katsellessa vierestä. Tai saa tuo toki osallistuakin halutessaan. En ole vaan vielä uskaltanut ehdottaa, koska jään samalla kiinni siitä että olen valmis käymään maksullisesti vieraissa.

Vierailija
12/12 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt niin että leikimme että minä tulen naisen kanssa mies prostituoidun luokse ja mies panee naista. Naisen tapaan kahvilla ja sitten miehen luokse. He molemmat ovat prostitoituja. Tuo nainen saattelee minut vielä usein kotiin. Kävelemme käsi kädessä ja halailemme. 

Onko muita samanlaisia. Voisin myös kaivata uutta paria joka olisi kiinnostunut samasta. Olen 60v, nainen voisi olla 25-45. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi