Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis naiset, miten tästä voi vetää herneet nenään?

Vierailija
09.10.2021 |

Joka kerta seksimme jälkeen, avopuolisoni alkaa mököttämään koska menen pois sängystä. Hän on koko loppu illan surullinen. Siis eli meillä on seksiä ja sitten menemme suihkuun ja minä menen takaisin peleille. Hän loukkaantuu joka kerta? Mikä syynä? Selittää aina että johtuu hormoneista seksin jälkeen :D

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian pieni muna.

Vierailija
2/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, istut kaikki illat koneella, paitsi silloin kun panettaa. Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs joku kerta jäisit sinne sänkyyn? Onio tullut mieleen?

Vierailija
4/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Etkö ole kuullut että naisen biologia viestii naiselle siitä että ”mies jättää minut” heti parittelun jälkeen. Sen sijaan jos jäät, se saa aikaan tunteen ”tämä mies jää”.

Vierailija
5/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle se jälkihellyys olisi yhtä tärkeää, ellei jopa tärkeämpää kuin itse seksi.

Vierailija
6/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma nainen, joka pelaa yhtä paljon kuin sinä.

Vierailija
7/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, miks jäisin sänkyyn, kun ollaan molemmat saatu orgasmi ja molemmilla on ollu kivaa? Kiusallistahan se ois siihen jäädä pönöttää alasti.

Ap

Vierailija
8/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on ohi jos et suostu adoptoimaan sitä naistas.

Vierailija
9/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miks jäisin sänkyyn, kun ollaan molemmat saatu orgasmi ja molemmilla on ollu kivaa? Kiusallistahan se ois siihen jäädä pönöttää alasti.

Ap

Tämä en ollut minä. Mutta siis joo, kyllä minä välillä jäänkin. Mutta usein haluan heti pois sängystä. En jaksa jäädä kuhertelemaan. Ehkä pitäisi. Ap

Vierailija
10/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalisuus on huomattavasti laajempi kokonaisuus, joka koostuu monista pienistä osasista. keittiön siivous, päivällinen jne..

mies53v

Vierailija
11/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jospa jäisit siksi, että naisesi tykkäisi siitä.

Vierailija
12/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, tiedätkös, ei se välttämättä ole yhtään kiusallista. Mutta sinulla on peli kesken, toki sitä mieluummin jatkaa..

Vierailija
13/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelaaminen ole ongelma. Vaan se että nainen haluaa että jään sänkyyn seksin jälkeen ja minä en jaksaisi. En ole kuhertelija. Ap

Vierailija
14/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miehelle homma on samantien ohi ja voi vaikka heti alkaa katsomaan urheiluruutua, mutta naiselle ei. Siinä vastaus kysymykseesi.

Vierailija
15/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain tuolla linjalla niin huomaat pian, ettei teillä ole seksiä lainkaan.

Vierailija
16/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono rakastaja, aivan paska. Onko ikinä käynyt mielessä, että naisenkin voisi tyydyttää joskus?

Vierailija
17/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kokee olevansa mällisankosi. Kyllä minulla on miehet jääneet halailemaan, pussailemaan ja usein sitten lusikkaan nukkumaan seksin jälkeen. Yleensä ollaan kyllä suihkussä käyty yhdessä vielä ennen nukkumaan menoa.

Naisesi kokee että peli on kuitenkin sinulle mieluisampaa seuraa kuin hän.

Ei se ole yhtään kiusallista, jos toista kohtaan on helliä tunteita ja haluaa olla toisen lähellä muutenkin kuin yhdyntää varten. Seksi herättää bondaushormoonit ja naisesi haluaisi ratsastaa tuota hellyysaaltoa kanssasi, mutta kylmästi hylkäät hänet kuin käytetyn kumin roskikseen.

Vierailija
18/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista haluaa kumppanin läheisyyttä seksin jälkeen. Se ikäänkuin kuuluu seksiin. Miehet voivat tosiaan vaikka alkaa samantien juomaan kaljaa kavereiden kanssa mutta usein naiset kaipaavat hellyyttä.

Vierailija
19/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pitäisi. Naisesi on selvästi esittänyt toiveen että kaipaa hellyyttä seksin jälkeen. Miksi et toteuta hänen toivettaan. Win win eikä ainoa asia missä saa parisuhteessa tulla vastaan. Meillä mies on tällainen kuhertelija. Hänen mielikseen jään sinne kierimään vaikkei nyt niin kauheasti huvita.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä en ollut minä. Mutta siis joo, kyllä minä välillä jäänkin. Mutta usein haluan heti pois sängystä. En jaksa jäädä kuhertelemaan. Ehkä pitäisi. Ap

Vierailija
20/45 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelaaminen ole ongelma. Vaan se että nainen haluaa että jään sänkyyn seksin jälkeen ja minä en jaksaisi. En ole kuhertelija. Ap

Tuskin hänkään kuherrella haluaa, vaan rakastella uudestaan niin, että itsekin nauttii. Sun puolen minuutin survos ei riitä mihinkään.

Etkä muuten tajua nautinnosta mitään. Oot pelkkä penis.