Siis naiset, miten tästä voi vetää herneet nenään?
Joka kerta seksimme jälkeen, avopuolisoni alkaa mököttämään koska menen pois sängystä. Hän on koko loppu illan surullinen. Siis eli meillä on seksiä ja sitten menemme suihkuun ja minä menen takaisin peleille. Hän loukkaantuu joka kerta? Mikä syynä? Selittää aina että johtuu hormoneista seksin jälkeen :D
Kommentit (45)
Miksi mietit vain sitä mitä sinä haluat? Eikö rakkaasi tunteilla ja haluilla ole merkitystä? Ja kuulostat siltä että olet sellainen yksinkertainen, ”lyhyt ja ytimekäs”-tyyppi elämässä, joka on fine, mutta seksiss se ei oikein toimi pidemmän päälle. Naisen orgasminsaanti harvoin on lyhyt ja ytimekäs saavuttaa.
Suosittelen että jatkossa annat itsestäsi enemmän aikaa naisellesi, joka on kuitenkin avopuolisosi eikä mikään yhdenillanjuttu.
Jooh, kiitos vastauksista!:D Nainen juuri antaakin minulle kaiken mitä voi toivoa, ja siksi en ehkä tajua että hänen olonsa ei ole yhtä hyvä aktin jälkeen kuin mulla. Ja siksi ihmettelen sitä mökötystä. Kyllähän hän on siitä maininnut että seksimme voisi olla pidempää yms. Mutta en sitten tiedä miksi se on minulle vaikeaa. Antaa siis pitkää seksiä. Ap
Ei naista saa seksin jälkeen jättää. Naista
tulee hyväillä ja silitellä poskelle jne.
Nainen antoi itsestään niin paljon ja on
on edelleen ihana. Poistun tuosta tilanteesta
vasta kun nainen ensin on valmis poistumaan.
Pitkään aviossa.
Vierailija kirjoitti:
Jooh, kiitos vastauksista!:D Nainen juuri antaakin minulle kaiken mitä voi toivoa, ja siksi en ehkä tajua että hänen olonsa ei ole yhtä hyvä aktin jälkeen kuin mulla. Ja siksi ihmettelen sitä mökötystä. Kyllähän hän on siitä maininnut että seksimme voisi olla pidempää yms. Mutta en sitten tiedä miksi se on minulle vaikeaa. Antaa siis pitkää seksiä. Ap
Nainen antaa sulle kaiken mitä toivot...ja sinä et viitsi kuin pikaiset hänelle, josta ei nauti. Ei ihme että mököttää seksin jälkeen.
Tekis sulle samoin, ettet saisi, käväisist vain pillussa ja sitten pois!
Nainen haluaa seksi jälkeen haleja ja läheisyyttä. Syttyy hitaammin ja jos haluat pitää naisesi niin ole läsnä. Opettele. Hänkin taatusti tekee asiat sinulle jotka sinä haluat.