Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tongin netistä tietoa Facebook kavereistani

Vierailija
05.12.2014 |

Minulla on tapana tonki netistä kaikki mahdolliset tiedot ihmisistä joista tykkään. Oon esim Facebookista tonkinu yhen ihmisen tykkäyksiä ja kommentteja joita se on antanu kavereilleen. Semmosia kommentteja mitä se on kommentoinu joillekin ihan täysin vieraille ihmisille oon löytäny kun olen perehtynyt hänen juttuihinsa kaikissa erilaisissa sosiaalisen median paikoissa ja jos on ollu hyviä ideoita ja hyviä tapoja, hyviä käytäntöjä niin oon ottanut mallia ja itsekin toiminut ja käyttäytynyt samalla tavalla. Jos huomaat että sinua matkitaan, niin kyllä minä matkin ja kyllä minä löydän juttusi jopa vuosien takaa ja matkin. Eikö olekin hienoa kun joku matkii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:59"]Minulla on tapana tonki netistä kaikki mahdolliset tiedot ihmisistä joista tykkään. Oon esim Facebookista tonkinu yhen ihmisen tykkäyksiä ja kommentteja joita se on antanu kavereilleen. Semmosia kommentteja mitä se on kommentoinu joillekin ihan täysin vieraille ihmisille oon löytäny kun olen perehtynyt hänen juttuihinsa kaikissa erilaisissa sosiaalisen median paikoissa ja jos on ollu hyviä ideoita ja hyviä tapoja, hyviä käytäntöjä niin oon ottanut mallia ja itsekin toiminut ja käyttäytynyt samalla tavalla. Jos huomaat että sinua matkitaan, niin kyllä minä matkin ja kyllä minä löydän juttusi jopa vuosien takaa ja matkin. Eikö olekin hienoa kun joku matkii?
[/quote]

Hienoako? Minusta tuo on vain säälittävää. Minulla on juuri tuollainen fb-kaveri. Matkii minua samanlaisista vaatteista ja meikkaustyylistä alkaen ihan siihen, että iski exänsä ystävän..kuten minäkin tein ENSIN. ;) Nyt sitten jälkeen päin hän innosta pinkeänä leijuu kuinka HÄN on nyt tehnyt niin. Käy jopa samanlaisia keskusteluja uuden poikkisystävänsä kaaaa tilapäivityksissään kuin minä olen tehnyt jo aiemmin. Oikeasti..todella häiriintynyttä. Ja se vielä, kun minulla oli kani lemmikkinä, niin yllättäen hänenkin piti saada sellainen! Pian sen jälkeen ilmestyivät samanlaiset vaatteet ym..

Ja sinä Ap...olet yhtä huvittava ja säälittävä.
[/quote]

Eikö se ole vain mukavaa tietää, että oot jonkun mielestä niin huippu tyyppi, että sua kannattaa matkia?

Vierailija
2/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuulostaa samalta mitä joskus neljännellä luokalla tehtiin. Tosin ap ei kertonut ikäänsä.

Vierailija
4/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa salkkari-mariannen puuhilta.

Vierailija
5/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä matkimisessa mitään, mutta aika pelottavaa on että sulla on a) kiinnostusta b) aikaa tonkia jotain ihmisten kommentteja vuosien takaa. 

Vierailija
6/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:59"]Minulla on tapana tonki netistä kaikki mahdolliset tiedot ihmisistä joista tykkään. Oon esim Facebookista tonkinu yhen ihmisen tykkäyksiä ja kommentteja joita se on antanu kavereilleen. Semmosia kommentteja mitä se on kommentoinu joillekin ihan täysin vieraille ihmisille oon löytäny kun olen perehtynyt hänen juttuihinsa kaikissa erilaisissa sosiaalisen median paikoissa ja jos on ollu hyviä ideoita ja hyviä tapoja, hyviä käytäntöjä niin oon ottanut mallia ja itsekin toiminut ja käyttäytynyt samalla tavalla. Jos huomaat että sinua matkitaan, niin kyllä minä matkin ja kyllä minä löydän juttusi jopa vuosien takaa ja matkin. Eikö olekin hienoa kun joku matkii?
[/quote]

Hienoako? Minusta tuo on vain säälittävää. Minulla on juuri tuollainen fb-kaveri. Matkii minua samanlaisista vaatteista ja meikkaustyylistä alkaen ihan siihen, että iski exänsä ystävän..kuten minäkin tein ENSIN. ;) Nyt sitten jälkeen päin hän innosta pinkeänä leijuu kuinka HÄN on nyt tehnyt niin. Käy jopa samanlaisia keskusteluja uuden poikkisystävänsä kaaaa tilapäivityksissään kuin minä olen tehnyt jo aiemmin. Oikeasti..todella häiriintynyttä. Ja se vielä, kun minulla oli kani lemmikkinä, niin yllättäen hänenkin piti saada sellainen! Pian sen jälkeen ilmestyivät samanlaiset vaatteet ym..

Ja sinä Ap...olet yhtä huvittava ja säälittävä.

Vierailija
7/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh