Voiko bb voidetta laittaa meikkivoiteen alle?
Kommentit (9)
No voi, se on sitten 2 meikkivoidetta päällekkäin vaan... Paljon parempi olisi ostaa joko kunnolla yksinään peittävä meikkivoide, tai sitten vain paikallisesti käytettävä peiteväri ja käyttää sitä meikkivoiteen kanssa. BB-voidehan tosiaan käytännössä on ihan vaan meikkivoide, jossa on myös kosteuttavia ainesosia.
Miksi et vain suosiolla osta peittävämpää meikkivoidetta, esim. Joe Blascon? Tai peitevoidetta/puikkoa + meikkivoide tai BB-voide? Mulla ainakin "rullautuisi" toinen meikkivoide pois, jos laittaisin päällekäin. No, kukin tyylillään..
Voi laittaa, mutta mikä järki? BB-voiteet usein vielä kovin rasvaisia, niin se vaan huonontaa meikkivoiteen pysyvyyttä. En suosittele Blascoa, herranjumala. Tukkii kaikki huokoset ja aivan liian paksu. Osta hyvä peiteaine ja sen kanssa meikkivoide. Esimerkiksi Helena Rubinsteinin Magic Concealerilla saa piiloon tummat silmänaluset ja epäpuhtaudet, voi laittaa meikin alle ja/tai päälle ja lisätä vielä parikin kertaa.
t. kosmetologi
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:24"]
Voi laittaa, mutta mikä järki? BB-voiteet usein vielä kovin rasvaisia, niin se vaan huonontaa meikkivoiteen pysyvyyttä. En suosittele Blascoa, herranjumala. Tukkii kaikki huokoset ja aivan liian paksu. Osta hyvä peiteaine ja sen kanssa meikkivoide. Esimerkiksi Helena Rubinsteinin Magic Concealerilla saa piiloon tummat silmänaluset ja epäpuhtaudet, voi laittaa meikin alle ja/tai päälle ja lisätä vielä parikin kertaa.
t. kosmetologi
[/quote]
No ei sitä Blascoa tarvitse paksua kerrosta laittaa, ohuemmallakin kerroksella saa peittävän. Itse saan kaikkein parhaimman ja luonnollisimman tuloksen Blascolla, monia vuosia jo käyttänyt ja on kaikenlisäksi riittoisa. Ja ei mulla ainakaan ole tukkinut huokosia, kunhan muistaa huolehtia muusta ihonhoidosta. Ei taida tämä "kosmetologi" tuntea kunnolla Blascon tuotteita tai sitten muistaa jonkun 20 vuotta vanhan meikkivoiteen, joka nyt olikin hieman erilainen kuin nykyään. T. 4
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:24"]
t. kosmetologi
[/quote]
Aina tuota Blascoa mollataan. Itselläni se on paras meikkivoide mitä olen koskaan käyttänyt, luottotuote johon olen aina viimeiset 15 vuotta palannut takaisin muiden kokeilujen jälkeen. Sitä voi levittää hyvin ohuestikin, niin että näyttää ettei iholla olisi meikkiä ollenkaan. Minulla ei ainakaan tule myöskään mitään tukkimisvaikutusta, ei mitään iho-ongelmia sen käytöstä. Osalla tietysti voi tulla, sen näkee kokeilemalla.
Itse myöskin Blascon käyttäjä, omalle iholleni sopii oikein hyvin. Oma iho melko kuiva. Kun vain muistaa hoitaa puhdistuksen kunnolla illalla, ei ole mitään ongelmia ollut. Sitä voi itse päättää, laittaako ohuen vai paksun kerroksen tuota Blascoakin.
Tuosta Helena Rubinsteinin Magic Concealerista sen verran, että itsellä se ei kyllä kovin hyvin peitä tummia silmäalusia. Itsell Lumenen tuote tummille silmänalusille itse asiassa toimii paremmin, ja on lähes kolmanneksen edullisesmpi tuohon HR:n tuotteeseen verrattuna.
Siis riippuu ihan omasta ihosta, normaalille iholle se onkin ihan passeli ja kostealla sienellä saa tehtyä kevyemmän meikin.. :) Mutta kokeilemallahan se vaan selviää! Peittoon se on kyllä mahtava, mutta aika tymäkkää tavaraa. Löytyy niitä silti parempiakin meikkivoiteita!
-5
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:35"]
Itse myöskin Blascon käyttäjä, omalle iholleni sopii oikein hyvin. Oma iho melko kuiva. Kun vain muistaa hoitaa puhdistuksen kunnolla illalla, ei ole mitään ongelmia ollut. Sitä voi itse päättää, laittaako ohuen vai paksun kerroksen tuota Blascoakin.
Tuosta Helena Rubinsteinin Magic Concealerista sen verran, että itsellä se ei kyllä kovin hyvin peitä tummia silmäalusia. Itsell Lumenen tuote tummille silmänalusille itse asiassa toimii paremmin, ja on lähes kolmanneksen edullisesmpi tuohon HR:n tuotteeseen verrattuna.
[/quote]
Joo näinpä :) Kuivemmalle iholle tuo Blasco kyllä passaa useimmiten paremmin kuin sekaiholle. Kumma tuo Rubinstein, en oo ennen kuullut tollasta! Itse taas koin Lumenen kyseisen tuotteen kauhean raskaaksi, mutta se taas niin riippuu silmänympärysihosta ja kuinka paljon siellä tummuutta on. Valokynää kannattaa pistää vielä kaiken päälle (myös puuterin), niin saadaan taas mahdollinen ongelma piiloon :)
No mikä jottei.